Alles om jou mee te krijgen schatquote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij bent verantwoordelijk voor de smaak!?
Oh die heb ik dan weer niet.quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die met gamba's en limoen is best lekker eigenlijk
Wat nou "Dat lijkt mij nou ook"?quote:Op maandag 12 september 2011 16:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat leek mij dus ook. Maar het blijkt maar weer dat Ang3l net zo´n muffe burgermuts is als ieder heterosexueel wijf in een serieuze relatie. Ondanks dattie claimt mooier en beter te zijn. Dolletjes.
quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles om jou mee te krijgen schat
Hmmz..... misschien moet ik me dan toch maar laten neuken en bezwangeren. All for the greater good zegmaar.quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je moet een kind baren, dan krijg je een gratis poets! (heet dan kraamhulp, maar goed)
slabbertje hebben?quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Alles om jou mee te krijgen schat
Welke heb je gekocht dan?quote:
Maar die poets blijft maar heel even he, die is na een week weer weg.quote:Op maandag 12 september 2011 16:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hmmz..... misschien moet ik me dan toch maar laten neuken en bezwangeren. All for the greater good zegmaar.
Neen kerelquote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat nou "Dat lijkt mij nou ook"?Je hebt alle kans gehad om je door mij een keer flink te laten neuken jongeman!
Kip rozemarijn met sperziebonen en Kipsaté met chinese kool.quote:Op maandag 12 september 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke heb je gekocht dan?
Ik vind zelf de maaltijdsalades wel oke.
Veel lekkerder om zelf klaar te maken johquote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kip rozemarijn met sperzibonen en Kipsaté met chinese kool.
Ja, dat snap ik ook wel barb..quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel lekkerder om zelf klaar te maken joh
quote:Op maandag 12 september 2011 16:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Slecht.
tweede nam ook niet op/belde niet terug.
Dus vandaag weer mail gestuurd met de vraag hoe ze hun kandidaten selecteren en hoe ze dit gaan oplossen.
Combi's klinken niet verkeerd iig.quote:Op maandag 12 september 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kip rozemarijn met sperziebonen en Kipsaté met chinese kool.
anders kom je hier eten, ik kook nu voor 1quote:Op maandag 12 september 2011 16:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh die heb ik dan weer niet.Maar er is dus nog hoop!
quote:Almere is de geografische variant van onder begeleiding van de laatste cd van frans bauer op topvolume op een witgloeiende kettingzaag gespiest worden, terwijl een lelijk, dik wijf met wratten glasscherven gemarineerd in tabasco in je balzak masseert.
Ja, dat is idd handig voor als ik de hele dag gewerkt heb.quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef rival het volgende:
[..]
anders kom je hier eten, ik kook nu voor 1
En wat zeggen ze dan over Lelystad?quote:Op maandag 12 september 2011 16:57 schreef Q. het volgende:
Wat kunnen sommige mensen het toch mooi zeggen.
[..]
Ja die heb ik ook wel eensquote:
luiheid heeft zijn prijs kennelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 16:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel barb..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |