abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101902498
Ik doe altijd het wasmiddel gewoon in de trommel, nooit problemen mee gehad :Y
pi_101909639
Alles in het bakkie hier. ^O^

Friek, luisteren naar je tante, stay away from the bol! :(

En feli met je eigen woonst. *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_101919927
Ik verdenk die verdomde bolletjes ervan gaatjes achter te laten in mijn kleding. In ieder geval bij de meer kwetsbare gevalletjes. Dus tegenwoordig mik ik alles (poeder of vloeibaar) in het bakje, die ik af en toe even schoonmaak.
pi_101939664
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Fudgeo het volgende:
Met een bol heb je het risico dat er wasmiddel direkt in je kleding trekt.
Dit kan witte strepen veroorzaken die je never nooit niet meer uit je kleding krijgt.
Hmm, ik heb eens bij een vriend gewassen bij wie ik zo'n wasbol gebruikte. Nu snap ik ineens waar die witte streep in m'n zwarte broek vandaan kwam..
pi_101965357
Wasmiddel (vloeibaar) in 't bakje, daarnaast altijd wasverzachter. Behalve bij handdoeken, anders worden ze te zacht en dat droogt niet fijn :+
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_101967688
Ik gebruik het bakje altijd. Maar je moet dat bakje inderdaad wel af en toe even schoonmaken :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_101969210
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 01:38 schreef Marloes het volgende:
Wasmiddel (vloeibaar) in 't bakje, daarnaast altijd wasverzachter. Behalve bij handdoeken, anders worden ze te zacht en dat droogt niet fijn :+
handdoeken te zacht?
ik gebruik juist alleen bij handdoeken een heel klein beetje wasverzachter omdat mn handdoeken anders als schuurpapier zijn.
  donderdag 15 september 2011 @ 10:51:10 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_101969675
Ik weet sinds een half jaar dat handdoeken pas echt lekker zacht worden in de wasdroger. Heb je ook geen wasverzachter nodig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_102058088
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet sinds een half jaar dat handdoeken pas echt lekker zacht worden in de wasdroger. Heb je ook geen wasverzachter nodig.
handdoeken die in de droger gaan beter geen wasverzachter gebruiken idd!

Ik heb de laatste tijd ook steeds meer gaatjes in mijn kleding btw, kan dat echt door de wasbol komen?
pi_102067581
quote:
14s.gif Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Mariposas het volgende:
Ik gebruik altijd het bakje. Ik moet die toch wel gebruiken, omdat ik 1 vakje vul met wasmiddel, en de ander met wasverzachter.

Gebruiken jullie bolletjesgebruikers nooit wasverzachter? Of hoe doen jullie dat dan?
In de meeste vloeibare wasmiddelen zit er ook al wasverzachter bij. Is dus een soort 2-in-1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')