Hmm, ik heb eens bij een vriend gewassen bij wie ik zo'n wasbol gebruikte. Nu snap ik ineens waar die witte streep in m'n zwarte broek vandaan kwam..quote:Op dinsdag 13 september 2011 11:34 schreef Fudgeo het volgende:
Met een bol heb je het risico dat er wasmiddel direkt in je kleding trekt.
Dit kan witte strepen veroorzaken die je never nooit niet meer uit je kleding krijgt.
handdoeken te zacht?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:38 schreef Marloes het volgende:
Wasmiddel (vloeibaar) in 't bakje, daarnaast altijd wasverzachter. Behalve bij handdoeken, anders worden ze te zacht en dat droogt niet fijn
handdoeken die in de droger gaan beter geen wasverzachter gebruiken idd!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet sinds een half jaar dat handdoeken pas echt lekker zacht worden in de wasdroger. Heb je ook geen wasverzachter nodig.
In de meeste vloeibare wasmiddelen zit er ook al wasverzachter bij. Is dus een soort 2-in-1.quote:Op maandag 12 september 2011 16:33 schreef Mariposas het volgende:
Ik gebruik altijd het bakje. Ik moet die toch wel gebruiken, omdat ik 1 vakje vul met wasmiddel, en de ander met wasverzachter.
Gebruiken jullie bolletjesgebruikers nooit wasverzachter? Of hoe doen jullie dat dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |