Nee was even makkelijker dan altijd zij/hij typenquote:Op maandag 12 september 2011 15:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
...je weet al wel dat het een meisje wordt?
Toch maak je dan al een keuze waarvan je niet weet of jouw kindje dat het best vindtquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef Tegan het volgende:
Het is dus beter als ze nooit zou bestaan. Voor haar. Wat ik vind is dan irrelevant, want haar niet maken is de beste keuze.
Ik vind bami lekkerder. Dank.quote:Op maandag 12 september 2011 15:28 schreef KomtTijd... het volgende:
Klinkt zoveel toffer dan beeebie
Iets wat niet bestaat kan niet verpest worden. Iets wat niet bestaat kan niet beter of slechter af zijnquote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch maak je dan al een keuze waarvan je niet weet of jouw kindje dat het best vindt
Moet iedereen zelf weten hoor, of ze aan de kinderen gaan. Gelukkig is er geen echte verplichting, die wordt alleen maar gefaked door je omgeving.
Ze gaan pas na drie weken op zoek geloof ikquote:Op maandag 12 september 2011 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Ceee Elllll mijn boek is 31 augustus al verstuurd bij book depository en nog niks, moet ik me zorgen maken?
Hoe gaat het met die van jou? Hoe oud zijn ze nou?quote:Op maandag 12 september 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Toch maak je dan al een keuze waarvan je niet weet of jouw kindje dat het best vindt
Moet iedereen zelf weten hoor, of ze aan de kinderen gaan. Gelukkig is er geen echte verplichting, die wordt alleen maar gefaked door je omgeving.
Je klinkt wel heel zwartgallig hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 15:36 schreef Tegan het volgende:
[..]
Iets wat niet bestaat kan niet verpest worden. Iets wat niet bestaat kan niet beter of slechter af zijn.
ook nadat het al dispatched is? ik kreeg vandaag pakje van dpd, dacht dat dat het was maar bleek mn bodyshopbestelling van vente-exclusive te zijnquote:Op maandag 12 september 2011 15:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze gaan pas na drie weken op zoek geloof ikOf was dat Play? Nou ja, soms duurt het heel lang ja.
Ja, meestal wordt zo'n ding al binnen een dag verstuurd en dan legt ie een creatieve route per postduif af ofzo, ik weet ook nooit waarom het zo lang moet duren. Als ik zelf een pakketje naar Engeland stuur is het er met drie dagen.quote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook nadat het al dispatched is? ik kreeg vandaag pakje van dpd, dacht dat dat het was maar bleek mn bodyshopbestelling van vente-exclusive te zijn
Daarom houd ik het normaal gesproken ook bij een 'ik wil geen kinderen'quote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt wel heel zwartgallig hoor.
ja daarom krijg wel vaker dingen uit Engeland en dan duurt t idd niet zolang maar als het bij hen normaal is, okquote:Op maandag 12 september 2011 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, meestal wordt zo'n ding al binnen een dag verstuurd en dan legt ie een creatieve route per postduif af ofzo, ik weet ook nooit waarom het zo lang moet duren. Als ik zelf een pakketje naar Engeland stuur is het er met drie dagen.
Oh, ik bedoelde ook niet dat dat niet kon ofzo. Ik bedoelde dat het iig een afweging is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou, die keus hebben we niet. Hier in de buurt zit maar 1 school. En och, ik zat ook op een RK-basisschool en ik ben zo ongelovig opgevoed als de pest. Zoveel boeit het me niet.
Ik heb nog wel wat opgestoken over de bijbel enzo. Dat had ik anders niet denk ik. Eigenlijk.
WKTz.quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik ben zo rooms katholiek opgevoed als de paus, maar 't is me altijd (of op zijn minst vanaf mijn 12e ofzo) vrij gelaten daar wel of niet wat mee te doen. Wat ik dus besloten heb om niet te doen. En ik heb nooit een bisschop hoeven pijpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |