Ik ken dat gevoel wel ja.quote:Op maandag 12 september 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helptniet
!
[..]
Drama. Dat je gewoon weer die spanning in je lijf voelt.![]()
![]()
Maar ik kook tenminste niet meer, vorige week nog wel.
Vooruitgang!
Ach, na een week heb ik ene vaag antwoord op mijn mail. En word ik nog een keer gebeld als het me uitkomt.quote:Op maandag 12 september 2011 22:10 schreef indaha het volgende:
Ja is idd erg, dat je je moet ergeren over zulke dingen nadat je je vakantie aan vrijwilligerswerk hebt besteed, stank voor dank noemen ze dat
quote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Goed, ik ga maar eens van katten dromen
Oja, de apotheek had mijn ventolin nietDus alsnog morgen bij onze eigen apotheek halen.
Ik ga ook naar bed en ga ook maar van katten dromenquote:Op maandag 12 september 2011 22:14 schreef Rewimo het volgende:
Goed, ik ga maar eens van katten dromen
Oja, de apotheek had mijn ventolin nietDus alsnog morgen bij onze eigen apotheek halen.
Dingen tijdens de vakantie, nare afhandeling nu door de organisatie. Het verhaal staat ergens in de SC, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden.quote:
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto'squote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef senesta het volgende:
![]()
Ik vind het zo leuk, kunnen we ze ook hier blijven volgen![]()
De bofferds, als ik kat was zou ik ook wel bij jullie willen wonen denk ik, al die ruimte
Ah balenquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dingen tijdens de vakantie, nare afhandeling nu door de organisatie. Het verhaal staat ergens in de SC, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden.
Is verplicht.quote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto's
Welterusten!
Daar rekenen we opquote:Op maandag 12 september 2011 22:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ga jullie helemaal onderspammen met foto's
Welterusten!
Echt?quote:Op maandag 12 september 2011 22:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik ben nog de was aan het doen.. Nacho had op mn dekbed en kussen gepist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |