abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101928778
mornings

@MP; he bah, dat is idd niet leuk om te weten... hoop dat Saartje zich snel wat fitter voelt :*

@SSsanne; alvast succes voor morgen, voor de prikjes.. :*

@VT; hoe is het met Seth vandaag? en hoe ging de nacht?

@Aventura; wat leuk om te lezen dat je zo'n heerlijke trotse mama bent!! :*

@mama's met meerdere kindjes; thanx 4 sharing... weet ook zeker dat dit een fase is, en dat ik er wel doorheen kom, maar is soms nog wel ff wennen hoor, en soms moeilijk keuzes maken.
Bij Evie geef ik ook aan, dat ze soms even moet wachten, maar daarentegen benoem ik voor haar ook dat de baby soms ook even op haar moet wachten. (bijvoorbeeld als ik Evie aan het aankleden ben op de commode en ik hoor Liene beneden huilen).

en pfff; ben moehoe! van8 veel kramp en spuitluiers..

o ja, vraagje, ik ben voorstander van rooming in met de baby; maar mijn meisje kreunt/steunt/piept de hele nacht door, op een vrij hoog volume. (lees; ik heb oordopjes in ivm gesnurk T, maar hoor Liene er luid en duidelijk doorheen en kan er slecht van in slaap komen en wordt regelmatig wakker, terwijl zij nog doorslaapt na zo'n kreunsessie)..
ben ik de enige met zo'n lawaaierig kindjes??
en heeft er iemand tips?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101928944
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:53 schreef Beessie-Jen het volgende:

o ja, vraagje, ik ben voorstander van rooming in met de baby; maar mijn meisje kreunt/steunt/piept de hele nacht door, op een vrij hoog volume. (lees; ik heb oordopjes in ivm gesnurk T, maar hoor Liene er luid en duidelijk doorheen en kan er slecht van in slaap komen en wordt regelmatig wakker, terwijl zij nog doorslaapt na zo'n kreunsessie)..
ben ik de enige met zo'n lawaaierig kindjes??
en heeft er iemand tips?
Geen tips, wel een steuntje dat je niet de enige mamma bent met een lawaai baby ;) Mijn vent slaapt overal doorheen :D
pi_101929047
joepie...de nachtrust is wedergekeerd en sinds we gestopt zijn met z'n maagzuurmedicijnen is hij weer een stuk vrolijker...Wat een vrolijk kereltje vanochtend :)

Dat was alweer medicijn nummer 2 die we voor niets hebben gekochten.
Omeprazol is ook weer naar de apotheek, omdat Lozec Mups toch beter werkte als medicijn voor de krampjes.

Wat gaat het goed met Olivia, Isis!
Je kan trots zijn op je mannetje Aventura :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 september 2011 19:00 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ga denk ik woensdag maar even weer wegen met Bartje. Hij is lang niet zo spekkig als de kindjes die ik hier voorbij zie komen, en ik heb wel het gevoel dat het goed gaat, maar ik wil het ook even zien...
Dat is toch geen probleem? Ons mannetje is ook nog heel lang en slank. Wij geven hem 750cc , misschien minder dan andere mensen geven, maar daar doet ie het prima op.
pi_101929465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 08:10 schreef ferrari_rood het volgende:
@isis ( ik kan niet quoten op mijn werk) ean is ook trager met de ontwikkeling. Ze begon pas heel laat met echt lachen. Maar ze kon al wel heel snel haar hoofdje heel goed omhoog houden. En voor de rest is ze nog steeds wel klein qua lengte en gewicht
Maar eigenlijk loopt ze toch juist hartstikke voor? Als je rekent vanaf de conceptie is ze gewoon nog heel erg jong.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101929593
Wat Cleany zegt hoor, Laiveneertiekje.
Eva is ook lang en vrij slank, hoewel ze nu wel echt spekbeentjes krijgt O+
Maar ze past dus met haar 18 weken nog steeds rompers maat 50/56 van de Hema, doordat ze zo'n slank lijfje heeft. Haar lengte zit ik meer in haar bovenbenen dan in haar lijfje. Geen punt van maken. Zolang jij weet dat hij voldoende en goed drinkt, is er niets aan de hand.

MP, vervelend hoor als je weet dat je meisje niet lekker in haar vel zit en en jij kan er niets aan doen. Ik had dat afgelopen vrijdag. De eerste oppasdag voor mijn ouders. Ik bel in de lunchpauze even naar huis hoe het gaat, blijkt dat ze niet wil slapen en dat mijn moeder helemaal kapot was (was pas 13.00). Vriend lag te slapen i.v.m. nachtdienst.
Nou, ik zat echt niet meer lekker op mijn werk kan ik je vertellen.
Uiteindelijk denk ik dat mijn moeder nog even moet wennen aan het ritme van Eva. Schijnbaar waren mijn zusje en ik zo makkelijk dat als het bedtijd was, wij op bed werden gelegd en we sliepen. Tja, voor Eva werkt het beter dat je erbij blijft tot ze slaapt.....
  woensdag 14 september 2011 @ 10:25:40 #131
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101930666
Bj, hier ook gekreun, gesteun en gebrabbel. Ik hoor het wel en toch slaap ik dan. Soort onderbewuste registratie ofzo. Geen tips eigenlijk. Ik vraag me af of, als je Liene in een aparte kamer zou leggen, je dan wel beter slaapt. Waarschijnlijk hoor je de hardere uithaaltjes dan nog steeds, en ben je dan juist ook je oren aan het spitsen om geen belangrijke signalen te missen. Per saldo slaap je dan wellicht nog slechter!
pi_101931933
Eindelijk tijd :D

Wij komen ons melden *O*
Wies is zondag geboren om 19:15! op 11 september dus! Haar geboortegewicht is 3580 gram. Tot nu toe is ze nog maar 100 gram afgevallen. De bevalling was zwaar, Wies lag wat gedraaid en kwam met haar schouder vast te liggen. Ze hebben haar met de vacuum eruit getrokken en moeten draaien om het schoudertje los te krijgen. Vooralsnog heb ik niet het idee dat ze hier lichamelijk last van heeft. Wel is ze wat misselijk geweest de eerste dagen.
De borstvoeding is al goed op gang gekomen, ze is dan ook echt een natuur talentje. Ik leg haar aan en ze hapt gelijk raak en begint rustig met drinken. Sinds gisteravond komt er dus ook echt steady melk uit. Dit resulteerde vannacht dus in wat spuugsessies. Maar zonder drama of gehuil en daarna weer willen drinken :')
Al met al tot nu toe een heel tevreden en rustig kindje. Ons schatje O+

Mette reageert ook best goed op haar, ze wilde gisteravond Wies al haar drinken en avondeten gaan geven, want ja Wies moet toch ook eten :D

Tot slot nog wat fotootjes natuurlijk.

Ik ga me maar eens goed inlezen hier :s)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_101932100
Welkom Wies O+

Mijn ventje ligt lekker een dutje te doen, vanmiddag lekker even naar buiten toe. En samen lekker koken :9

Even een foto spammetje :
Afgelopen weekend bij mijn ouders in de wasbak O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101932385
Wies.... O+ O+
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 september 2011 @ 11:51:31 #135
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101932953
VT, wat een ellende met je mannetje en wat naar dat je niet bij hem mag blijven 's nachts :{

Wies O+ Wat een prachtig fijn meisje heb je daar Wickie :Y

Net als Aventura en BJ hebben wij een nogal luidruchtige baby :') Hij gromt heftig als hij honger heeft en valt mijn borsten aan met een soort "whraaaaaah" strijdkreet :Y) Slapen doet hij luid kreunend en murmelend. Eigenlijk is hij alleen stil al hij goed wakker is :D

Bedankt trouwens voor de Infacol tip, Simon heeft nu beduidend minder last van krampjes!
Oude (on)bekende.
  woensdag 14 september 2011 @ 11:53:09 #136
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101933021
Geen tips trouwens over hoe om te gaan met de slaapgeluiden. Simon ligt bij ons op de kamer maar meneer_mus slaapt overal doorheen en ik word alleen wakker van zijn gegrom en smakgeluidjes...
Oude (on)bekende.
pi_101933972
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:53 schreef Mevr_Mus het volgende:
Geen tips trouwens over hoe om te gaan met de slaapgeluiden. Simon ligt bij ons op de kamer maar meneer_mus slaapt overal doorheen en ik word alleen wakker van zijn gegrom en smakgeluidjes...
Dat is hier niet anders. En als mini dan niet de laatste fles wil roept papa: Ach dan komt ze vannacht toch. JA MAAR DAN WORD JIJ NIET WAKKER EN KAN IK ALSNOG HET BED UIT HE :( :( :(

Hij zei het als geintje :') Maar die hormonen he :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101934919
wat een mooi meisje Wickie!

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 12:28 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat is hier niet anders. En als mini dan niet de laatste fles wil roept papa: Ach dan komt ze vannacht toch. JA MAAR DAN WORD JIJ NIET WAKKER EN KAN IK ALSNOG HET BED UIT HE :( :( :(

Hij zei het als geintje :') Maar die hormonen he :')
ow...doe ik toch iets niet goed...ik ben altijd diegene die er uit gaat (hoewel dat nu niet zo heel erg meer aan de orde is)
pi_101935375
aaaah daar is ze dan!! welom Wies en Wicks!! wat een mooi meisje! en wat een mooie lindexromper!! O+

en ik vind het zooo tof dat jullie meis ook zo goed drinkt! heerlijk is dat, voeden zonder stress en gekolf... O+ O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_101935626
Wauw wat is Wies een beauty! Gefeliciteerd nog O+

Elise ligt smorgens rustig 2 uur te persen en kreunen. Gelukkig niet snachts, ik zou er ook niet doorheen slapen!

En Cyntiaa wat een heerlijk ventje!
pi_101937046
Wies O+ wat een knapperd ben jij zeg! Heerlijk dat het zo goed gaat wickie!

Cyntia, ook al zo'n pracht ventje! Haha gave foto!

Bientje, maakte ook een hoop herrie 's nachts waardoor ik wakker werd en zij werd weer wakker van mij :') uiteindelijk is ze na 2 nachten naar haar eigen kamertje gegaan en sliepen we allebei een stuk beter!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_101937345
Het is een prachtig ventje die prachtige luiers kan produceren :') . Net zijn hele outfit kunnen verwisselen en alles lekker in een sopje mogen zetten! Zou hij dan over moeten naar een andere maat luiers? Dit is al de 3e keer deze week.... Hij heeft nu maat 2 aan van pampers baby dry. }:|
pi_101937953
Mss gewoon wat dunnere ontlasting?
Elise heeft het vorige week ook 2 keer gehad maar das weer over nu.

Wat is eigenlijk het verschil tussen gewone pampers en baby dry? :o
pi_101938830
Baby dry is duurder.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_101938955
Wij hebben de pampers new born? Die is weer anders geloof ik.
Nou ja, bij ons is het randje geel, maar ik heb ze ook gezien met een blauw randje. Die blauwe vind ik minder, voelen anders aan. Moeilijk uit te leggen, maar meer plastic. Glibberiger, terwijl de new baby heel droog aanvoelt. Ongebruikt bedoel ik dan hè :+
pi_101939106
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 13:02 schreef cleany het volgende:
wat een mooi meisje Wickie!

[..]

ow...doe ik toch iets niet goed...ik ben altijd diegene die er uit gaat (hoewel dat nu niet zo heel erg meer aan de orde is)
Ja ik dus ook. Omdat ik nog niet hele dagen werkt en manlief wel vind ik dat ik het allemaal maar alleen moet doen. Hij vind het onzin en vind dat ik hem wakker moet maken om de fles te geven.
Mja. IK ben dan ook al wakker en kan pas slapen als mini ook slaapt. Dus waarom zou ik hem dan wakker maken :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_101939446
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 15:13 schreef danic het volgende:
Wij hebben de pampers new born? Die is weer anders geloof ik.
Nou ja, bij ons is het randje geel, maar ik heb ze ook gezien met een blauw randje. Die blauwe vind ik minder, voelen anders aan. Moeilijk uit te leggen, maar meer plastic. Glibberiger, terwijl de new baby heel droog aanvoelt. Ongebruikt bedoel ik dan hè :+
New baby past hier niet meer :+
pi_101939490
Na een tijd te hebben meegelezen heb ik me toch maar weer aangemeld. 21 juli ben ik mama geworden van Floris (Hendrik Hubertus). Ik hoop regelmatig mee te kunnen posten en te reageren op tips en truuks van al ervaren mama's en papa's.

Deze trotse mama kan het ook niet laten een paar fotootjes te spammen van mijn mannetje:

Floris en Joris (de kleine man van p_iglet & t_igger)

[ Bericht 1% gewijzigd door LiedjeBackstage op 14-09-2011 18:23:01 ]
pi_101939528
Welkom Floris O+
  woensdag 14 september 2011 @ 15:33:09 #150
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_101939613
Wies en Floris O+ (is Joris ook een zoon van je)?

Cyntiaa, dat jouw vent al niet meer in maatje 2 past bijna :o En ik dacht dat ik een brok had. Onze vent gaat nog in Newborn maatje 2. Hij heeft dan ook wel smalle heupjes. Ik wist trouwens ook niet het verschil tussen Babydry en Newborn. Heb van de week nog verwilderd voor het schap in de Kruidvat gestaan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 14-09-2011 15:56:08 (verkeerde smiley) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')