ach, frikandelletje ligt al op me te wachtenquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dank je, stop dat maar in mijn hoofd vlak voor lunchtijd!
quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cue is tof, daar ben ik netjes tegen.
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure sausquote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ach, frikandelletje ligt al op me te wachten
quote:Op maandag 12 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure saus
quote:Op maandag 12 september 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
grumbl, waarom weet ik de achternaam niet van zo'n gozer van daar.. hij heeft nog foto's van mij
QP moet wel, aangezien ze geen BT meer hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure saus
Ja inderdaad! Zeker omdat ze zelf onderzoek hebben gedaan en chocola het minst werd verkocht. Dan pas banaan (snap ik niet, want iedereen die ik ken gaat voor banaan!).quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, laten ze die smerige chocola er uit halen ofzo.
Omdat dat de lekkerste dingen zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
QP moet wel, aangezien ze geen BT meer hebben
en waarom bestel jij hetzelfde als ik? ik neem altijd aardbeishake en extra "kip" met zoetzuur":')
Hoe durven ze! En ik hou niet van chocola.quote:Op maandag 12 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zeker omdat ze zelf onderzoek hebben gedaan en chocola het minst werd verkocht. Dan pas banaan (snap ik niet, want iedereen die ik ken gaat voor banaan!).
Overigens, half banaan, half chocola is wel meesterlijk!
hier besteld bijna nooit iemand banaan, wel vaak aardbei.... (chocolade sowieso nietquote:Op maandag 12 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat de lekkerste dingen zijn.
banaan mag de restjes appel-peer nog niet gebruikenquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
Als ik een milkshake haal is het ook altijd een banaan. Laatst (of naja alweer tijdje terug) kwam ik erachter dat deze dus vervangen was en toen nam ik die vervanger maar (appel & nog iets ofzo hè?).
Smaakte hij gewoon precies naar bananenmilkshake! Geen idee of ze de machine nog niet geupdate hadden of dat mijn smaaksensoriek compleet fucked up was/is, maar ik stond er wel van te kijken.
Zelfs ik neem nooit een chocolademilkshakequote:Op maandag 12 september 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe durven ze! En ik hou niet van chocola.
Oh noesquote:Op maandag 12 september 2011 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was een hele leuke van mij.. vond ik voor de verandering
Bij de KFC zitten er dan zelfs nog stukken kitkat oid in.. echt iets voor jou dacht ikquote:Op maandag 12 september 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik neem nooit een chocolademilkshake
Ik ben echt nog nooit bij de KFC geweest, maar dat klinkt wel goedquote:Op maandag 12 september 2011 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de KFC zitten er dan zelfs nog stukken kitkat oid in.. echt iets voor jou dacht ik
niet helemaal een milkshakequote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit bij de KFC geweest, maar dat klinkt wel goed
KFC is een schande voor de fastfood industrie. En dat zegt watquote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen neger?quote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |