ach, frikandelletje ligt al op me te wachtenquote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dank je, stop dat maar in mijn hoofd vlak voor lunchtijd!
quote:Op maandag 12 september 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Cue is tof, daar ben ik netjes tegen.
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure sausquote:Op maandag 12 september 2011 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
ach, frikandelletje ligt al op me te wachten
quote:Op maandag 12 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure saus
quote:Op maandag 12 september 2011 11:53 schreef Cue_ het volgende:
grumbl, waarom weet ik de achternaam niet van zo'n gozer van daar.. hij heeft nog foto's van mij
QP moet wel, aangezien ze geen BT meer hebbenquote:Op maandag 12 september 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb keiveel honger (en doe niet mee aan het 'mcdonalds vult niet geneuzel'), dus als ik ga, dan wordt het een QP menu met aardbeien-shake (stomme mc met hun bananenmilkshake er uit halen), gecombineerd met een kip 9 met zoutzure saus
Ja inderdaad! Zeker omdat ze zelf onderzoek hebben gedaan en chocola het minst werd verkocht. Dan pas banaan (snap ik niet, want iedereen die ik ken gaat voor banaan!).quote:Op maandag 12 september 2011 11:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he, laten ze die smerige chocola er uit halen ofzo.
Omdat dat de lekkerste dingen zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
QP moet wel, aangezien ze geen BT meer hebben
en waarom bestel jij hetzelfde als ik? ik neem altijd aardbeishake en extra "kip" met zoetzuur":')
Hoe durven ze! En ik hou niet van chocola.quote:Op maandag 12 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Zeker omdat ze zelf onderzoek hebben gedaan en chocola het minst werd verkocht. Dan pas banaan (snap ik niet, want iedereen die ik ken gaat voor banaan!).
Overigens, half banaan, half chocola is wel meesterlijk!
hier besteld bijna nooit iemand banaan, wel vaak aardbei.... (chocolade sowieso nietquote:Op maandag 12 september 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat dat de lekkerste dingen zijn.
banaan mag de restjes appel-peer nog niet gebruikenquote:Op maandag 12 september 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
Als ik een milkshake haal is het ook altijd een banaan. Laatst (of naja alweer tijdje terug) kwam ik erachter dat deze dus vervangen was en toen nam ik die vervanger maar (appel & nog iets ofzo hè?).
Smaakte hij gewoon precies naar bananenmilkshake! Geen idee of ze de machine nog niet geupdate hadden of dat mijn smaaksensoriek compleet fucked up was/is, maar ik stond er wel van te kijken.
Zelfs ik neem nooit een chocolademilkshakequote:Op maandag 12 september 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe durven ze! En ik hou niet van chocola.
Oh noesquote:Op maandag 12 september 2011 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
was een hele leuke van mij.. vond ik voor de verandering
Bij de KFC zitten er dan zelfs nog stukken kitkat oid in.. echt iets voor jou dacht ikquote:Op maandag 12 september 2011 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelfs ik neem nooit een chocolademilkshake
Ik ben echt nog nooit bij de KFC geweest, maar dat klinkt wel goedquote:Op maandag 12 september 2011 12:05 schreef rival het volgende:
[..]
Bij de KFC zitten er dan zelfs nog stukken kitkat oid in.. echt iets voor jou dacht ik
niet helemaal een milkshakequote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben echt nog nooit bij de KFC geweest, maar dat klinkt wel goed
KFC is een schande voor de fastfood industrie. En dat zegt watquote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent toch ook geen neger?quote:Op maandag 12 september 2011 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In vietnam, wat een zoals jullie kijkbuis vriendjes weten een communistisch land is, zijn er geen amerikaanse ketens. Dus geen Mac, geen Burgerking en geen starbucks.quote:Op maandag 12 september 2011 12:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
KFC is een schande voor de fastfood industrie. En dat zegt wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk voor de zekerheid even in de spiegel.quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
In vietnam, wat een zoals jullie kijkbuis vriendjes weten een communistisch land is, zijn er geen amerikaanse ketens. Dus geen Mac, geen Burgerking en geen starbucks.
Alleen wel! KFC!
Dus na enkele weken/aamden reizen zijn een aantal mensen blij als ze in Hanoi aankomen en naar de KFC kunnen. 5 mensen onaffhankelijk van elkaar gesproken die ziek zijn geworden van de KFC
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Want bij negers is alleen het gezicht zwart?quote:Op maandag 12 september 2011 12:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kijk voor de zekerheid even in de spiegel.
Hij zegt toch dat ze enkel naar het hoofd dient te kijken?quote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want bij negers is alleen het gezicht zwart?
de rest wil je al helemaal niet zien.quote:Op maandag 12 september 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ze enkel naar het hoofd dient te kijken?
Niks mis met een dubbele checkquote:Op maandag 12 september 2011 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want bij negers is alleen het gezicht zwart?
Milf is not feeling Milf on Milfless Mondaytmquote:Op maandag 12 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt slecht geslapen vannacht en was dus nog een uurtje blijven liggen. Je liep nog verslonsd in je slaapspullen rond, want who cares...
Komt zoonlief net thuis uit school.. met een klasgenootje.
Altijd leuk als je op zaterdag of zondag tot 12 uur in bed ligt te meuren met Friends op dvd ofzo en er dan ineens visite onaangekondigd voor de deur staatquote:Op maandag 12 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt slecht geslapen vannacht en was dus nog een uurtje blijven liggen. Je liep nog verslonsd in je slaapspullen rond, want who cares...
quote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Milf is not feeling Milf on Milfless Mondaytm
Is dat zo?quote:Op maandag 12 september 2011 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat ze enkel naar het hoofd dient te kijken?
Dat heb ik rond mijn 15e ook eens gehad, toen kwam mijn veel coolere broertje thuis met zijn vrienden.quote:Op maandag 12 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
Ja en hoe durft het kind na een week al vriendjes te hebben gemaakt?quote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd leuk als je op zaterdag of zondag tot 12 uur in bed ligt te meuren met Friends op dvd ofzo en er dan ineens visite onaangekondigd voor de deur staatDan voel ik me zo'n lui mormel maar ik kan het ook niet helpen dat hun kids om zes uur wakker zijn en hun dag er al bijna op zit
Less is morequote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Net of het dat klasgenootje kan schelen wat jij aanhebt
Nee het is ook geheel mijn eigen gevoel.quote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef Ripley het volgende:
Net of het dat klasgenootje kan schelen wat jij aanhebt
Ik viond dat ook gewoon stom, bel gewoon even van te voren. Hoeft heus niet twee weken van te voren of zo, maar gewoon een half uurtje van tevoren. Het kan ook wel eens gewoon echt niet uitkomen namelijk.quote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Altijd leuk als je op zaterdag of zondag tot 12 uur in bed ligt te meuren met Friends op dvd ofzo en er dan ineens visite onaangekondigd voor de deur staatDan voel ik me zo'n lui mormel maar ik kan het ook niet helpen dat hun kids om zes uur wakker zijn en hun dag er al bijna op zit
Voelen doe je maar in bed. Dat gaat echt te ver om dat te doen waar die kinderen bij zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee het is ook geheel mijn eigen gevoel.
Hetero had gelukkig zo'n tijdelijk dataverkeer in t buitenland contract geval afgesloten, want die heeft wel echt iedere dag zitten whatsappen met zijn superleuke vriendjequote:Op maandag 12 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bleek? Je bedoelt dat je tot nu toe nooit horrorverhalen over dataverkeer in het buitenland hebt gehoord?
Te makkelijk. Ik sla hem over.quote:Op maandag 12 september 2011 12:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hetero had gelukkig zo'n tijdelijk dataverkeer in t buitenland contract geval afgesloten, want die heeft wel echt iedere dag zitten whatsappen met zijn superleuke vriendje
Ik hou ook niet van onverwachts bezoek, kondig het indd. even aan.quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik viond dat ook gewoon stom, bel gewoon even van te voren. Hoeft heus niet twee weken van te voren of zo, maar gewoon een half uurtje van tevoren. Het kan ook wel eens gewoon echt niet uitkomen namelijk.
Alsof je er altijd tiptop uit moet zienquote:
Ja dat je met Zebraboksje poedelnaakt twister aan 't doen bent of zo. Ding dong!quote:Op maandag 12 september 2011 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik viond dat ook gewoon stom, bel gewoon even van te voren. Hoeft heus niet twee weken van te voren of zo, maar gewoon een half uurtje van tevoren. Het kan ook wel eens gewoon echt niet uitkomen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |