Ben je onzeker??quote:Op maandag 12 september 2011 00:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik twijfel nooit
IK BEN NIET ONZEKER JA
Niet opgevenquote:Op maandag 12 september 2011 00:18 schreef aight1 het volgende:
oke fuck it ik skip die lesdit schiet niet op
Is toch lekker, frisse wind zo onder die burka door.quote:Op maandag 12 september 2011 00:11 schreef coban het volgende:
[..]
Wat een viespeukengedachtes. Een burka is niet ontworpen voor dit soort gedachten.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is toch lekker, frisse wind zo onder die burka door.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:22 schreef Dimens het volgende:
Op het meisje op deze foto's.
Met stiefzus op vakantie
Zeg maar: Eens.quote:Op maandag 12 september 2011 00:22 schreef coban het volgende:
[..]. Ik weet niet wat ik moet zeggen hierop
Mooi?quote:
0900-1313quote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mooi?
Perfect.![]()
Donker haar, blauwe ogen, lief gezichtje, niet te grote borsten en mooi buikje.
Jammer van haar navel piercing en dat ik nog geen pic van haar kont heb gezien, kan iemand mij haar nummer geven?
MAAR DIE VAN MIJ IS SIERUESquote:Op maandag 12 september 2011 00:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doet me hier aan denken;
[ afbeelding ]
Ik weet het eigenlijk ook niet meerquote:Op maandag 12 september 2011 00:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dus jij vindt een..
Nee, laat maar.
Ik ga een beetje te ver door in mijn burka-fetisj grap.quote:Op maandag 12 september 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk ook niet meer
Ik hoop weldat je het niet meentquote:Op maandag 12 september 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga een beetje te ver door in mijn burka-fetisj grap.
Waarheid is hardquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 september 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarheid is hardik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
Dus... Je valt wel op burkameisjes?quote:Op maandag 12 september 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat, dat ik niet meen dat het een grap is?_!
Het is wel altijd spannend. Het is net een cadeautje. Je weet pas wat er in zit wanneer je het open maakt.quote:Op maandag 12 september 2011 00:31 schreef coban het volgende:
[..]
Dus... Je valt wel op burkameisjes?
IK SNAP HET NIET IK POST EXTRA VEEL EN IK KOM NOOIT OP 1 BIJ DAGCIJFERS FUUUY
quote:Op maandag 12 september 2011 00:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is wel altijd spannend. Het is net een cadeautje. Je weet pas wat er in zit wanneer je het open maakt.
Oke doeiquote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga proberen te slapen
gr gr
[ afbeelding ]
Dikke doeiquote:Op maandag 12 september 2011 00:35 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ga proberen te slapen
gr gr
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |