En Spaghettivreterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Maar even serieus, dat wat ze aan heeft op haar Fobo ziet er best sletterig uit toch?quote:Op zondag 11 september 2011 23:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja daar is ze best gevoelig voor heb ik gemerkt
angel-joy?quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat wat ze aan heeft op haar Fobo ziet er best sletterig uit toch?
Lekker corsetje hoor op zo'n 12jarig sletje hmmmmquote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar even serieus, dat wat ze aan heeft op haar Fobo ziet er best sletterig uit toch?
moest je dat niet vanmiddag al makenquote:
Ze is Indonesisch, een klein beetje gelijk heb je dus wel.quote:Op zondag 11 september 2011 23:35 schreef mc-Piel het volgende:
Steeds als ik een foto van Angel-Joy zie denk ik dat ze chinees is ofzo.
Ze heeft veel te erge spleetogen voor een Indonesiër. Ben zelf een indo ( halfbloedje) maar ken er genoeg. Zou d'r nog eerder moluks noemen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze is Indonesisch, een klein beetje gelijk heb je dus wel.
Mag ze wel iets anders aantrekken van mij.quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef mc-Piel het volgende:
Maar ik denk dat ik d'r over +- 3 jaar toch wel zou raken.
Minder bedoel je ?quote:Op zondag 11 september 2011 23:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag ze wel iets anders aantrekken van mij.
Ik heb al een TR gemaaktquote:Op zondag 11 september 2011 23:39 schreef mc-Piel het volgende:
grapje ik ga niet namens ragboer praten, want dan krijgt hij alleen maar nog meer gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |