Inderdaadquote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien
- Niet huilen.
aan toevoegen.
Maja dan kan je hier nog maar weinig posten, dat is ook zo sneu.quote:
Sinds wanneer ben ik een kloonquote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Voor p_z en de andere baggeraars:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Heb ik eigenlijk nog meer FOK! broertjes en zusjes waar ik niets vanaf weet?quote:Op zondag 11 september 2011 23:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dusss...
Ik ben de broer van Omdatappel en Dimens, Omdatappel is het zusje van Dimens en mij, Omdatappel heeft Dimens en mij als broers en Dimens en ik zijn broeders.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:16 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt varkensvlees gegeten?
Schoonbroers?quote:Op zondag 11 september 2011 23:18 schreef Dalando het volgende:
Oke even verhaalte aanvullen:
Ik ben de broer van Omdatappel en Dimens, Omdatappel is het zusje van Dimens en mij, Omdatappel heeft Dimens en mij als broers en Dimens en ik zijn broeders. Dimens en ik zijn (tja hoe zeg je dat eigenlijk??) van Intronic.
Buitenechtelijke relaties van mama en papaquote:Op zondag 11 september 2011 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog meer FOK! broertjes en zusjes waar ik niets vanaf weet?
weetniet maar ik heb keelpijnquote:Op zondag 11 september 2011 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nog meer FOK! broertjes en zusjes waar ik niets vanaf weet?
quote:Op zondag 11 september 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]. Hoe kom je daar nou bij?
Ik heb, ik heb op mijzelf gestemd 1 keer als bazenuser![]()
![]()
HAAT MIJ NIET
Ik weet wel dat onze tante tante Yvonne is.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben wel de minnaar van Omdatappel omdat jullie relatie in een sleur zit en zij als vrouw meer spanning zoekt in het leven
Als iemand om mijn posts moet huilen reageer ik daar gewoon op.quote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hallo, niet elkaar afzeiken oke.
quote:Op zondag 11 september 2011 23:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als iemand om mijn posts moet huilen reageer ik daar gewoon op.
Gewoon broers dan toch?quote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee toch, dan zou Dalando of ik iets met jou moeten hebben
En ik doe niet aan incest.
Dat kan ik wel begrijpen, het loopt al zo lang. Maar ik doe wel alsof ik het niet weet.quote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben wel de minnaar van Omdatappel omdat jullie relatie in een sleur zit en zij als vrouw meer spanning zoekt in het leven
Hoe heet dan dan?quote:Op zondag 11 september 2011 23:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee toch, dan zou Dalando of ik iets met jou moeten hebben
En ik doe niet aan incest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |