SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
Gewerkt?quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dus... nog wat leuks gedaan dit weekend?
Ook niet altijdquote:Op maandag 12 september 2011 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het enige leuke aan slapen is het dromen.
Ook hallo Janquote:Op maandag 12 september 2011 00:43 schreef JanPiraat het volgende:
ik wil je billen wel even squeezen hoor geen probleem
sorryyygoedenavond allemaal
Ja, dat is tof. Helaas heb ik de laatste tijd alleen maar 'wtf is ditquote:
Jaquote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempje ben je boos op je slapeloosheid?
Wat leukk, inderdaad! Joah, ik ben hier nog wel even denk ikquote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef JanPiraat het volgende:
heyyyy ik zie gewoon een gehele fokmeet hier nu online in ARG![]()
![]()
sterkte daarmee Bloempjeik hoop dat het je niet lukt en je nog even gezellig op Fok! bent
Heb jij dat in je droom zelf ja? Het is een begin!quote:Op maandag 12 september 2011 00:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat is tof. Helaas heb ik de laatste tijd alleen maar 'wtf is ditdit wil ik niet dromen
' dromen.
Ik heb wel eens zulke dromen hoorquote:Op maandag 12 september 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij dat in je droom zelf ja? Het is een begin!
Nu! We zijn toch allemaal wakkerquote:Op maandag 12 september 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wanneer volgende meet dannnnn
okeee dan !!! ik sta over kwartier voor de Albert Heijn van Sleeuwijk wanneer zijn jullie er ?!!quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nu! We zijn toch allemaal wakker
Hahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had laatst nog een enge droom trouwensik werd de hele tijd wakker in bed en dacht dat ik dus wakker was en hoorde geluiden beneden en kwam er opeens een inbreker naar boven die me neersloeg en toen bammmm werd ik weer wakker en weer geluiden beneden en bang in mn bedje maar dat was dus alsnog een droom en toen werd ik weer wakker (nog steeds dromend) en gebeurde er vagen dingen
en daarna werd ik echt wakker en zat ik echt 2 minuten wakker in mn bed voor ik besefte dat het echt geen droom was en ik eindelijk wakker was
![]()
quote:Op maandag 12 september 2011 00:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
okeee dan !!! ik sta over kwartier voor de Albert Heijn van Sleeuwijk wanneer zijn jullie er ?!!
Te laat Janquote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we naar Cos zn huis gaangeen ouders nikssss
Awhh nja het is zoals het is. Maaarrr waarom word je wakker als je merkt dat je aan het dromen bent? Ik blijf het wakker worden zoveel mogelijk uitstellen hehehe.quote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zulke dromen hoorDat is keitof, vooral vroeger. Tegenwoordig heb ik wel vaak dat ik merk dat ik droom en denk: ja, dahaaag, tijd om wakker te worden. En dan word ik wakker. Maar ik kan verder niet m'n droom 'besturen' zegmaar. Helaasch.
Hahaha wattttquote:Op maandag 12 september 2011 00:50 schreef JanPiraat het volgende:
Ik had laatst nog een enge droom trouwensik werd de hele tijd wakker in bed en dacht dat ik dus wakker was en hoorde geluiden beneden en kwam er opeens een inbreker naar boven die me neersloeg en toen bammmm werd ik weer wakker en weer geluiden beneden en bang in mn bedje maar dat was dus alsnog een droom en toen werd ik weer wakker (nog steeds dromend) en gebeurde er vagen dingen
en daarna werd ik echt wakker en zat ik echt 2 minuten wakker in mn bed voor ik besefte dat het echt geen droom was en ik eindelijk wakker was
![]()
Nee helaasquote:Op maandag 12 september 2011 00:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
HahahahaDat is zo irritant, dat je echt zit van: ben ik nou wakker? Of niet?
De inbreker in je droom uiteindelijk wel in elkaar gemept?
Ik stem voor !! hoewel ik volgens Facebook wel zijn moeder benquote:Op maandag 12 september 2011 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Laten we naar Cos zn huis gaangeen ouders nikssss
quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee helaasik zit nu met de deur op een kier hopend op een inbreker zodat ik wraak kan nemen
[..]
Ik stem voor !! hoewel ik volgens Facebook wel zijn moeder ben
Ik heb geen facebook familie meerquote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee helaasik zit nu met de deur op een kier hopend op een inbreker zodat ik wraak kan nemen
[..]
Omdat de keren dat ik dat merk, het vaak dezelfde vage droom is die ik supervaak hebquote:Op maandag 12 september 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awhh nja het is zoals het is. Maaarrr waarom word je wakker als je merkt dat je aan het dromen bent? Ik blijf het wakker worden zoveel mogelijk uitstellen hehehe.
[..]
Hahaha watttt
WAT?! OPA! Hoe kun je!quote:Op maandag 12 september 2011 00:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen facebook familie meertoen ik familieloos werd irl ben ik dat ook online geworden
jij mijn grootmoederquote:Op maandag 12 september 2011 00:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
WAT?! OPA! Hoe kun je!
Jij was toch mijn opa ja?
Hahaha, oke. Er komt er vast een. En anders schop je gewoon tegen de deur ofzo, heb je toch iets heldhaftigs gedaan.quote:Op maandag 12 september 2011 00:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[..]
Bij mij sta je gewoon nog als mijn zoon hoorquote:Op maandag 12 september 2011 00:55 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen facebook familie meertoen ik familieloos werd irl ben ik dat ook online geworden
Ehh. Nou, mijn schoonkleindochter. En mijn.. Stiefoma?quote:
laat jan het niet horen!!__quote:
Hahaha wtfquote:Op maandag 12 september 2011 00:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ehh. Nou, mijn schoonkleindochter. En mijn.. Stiefoma?
Ja, het is verwarrend. Ik ben breezer z'n kleindochter en Jan z'n oma. En Jan is breezer z'n moeder. Dusja.quote:Op maandag 12 september 2011 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat jan het niet horen!!__
[..]
Hahaha wtf
quote:Op maandag 12 september 2011 01:01 schreef Bloempje. het volgende:
Dan is Jan nu mijn kleinzoon en de broer van mijn opa. Juistem.
hoofdpijn krijg ik ervanquote:Op maandag 12 september 2011 01:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, het is verwarrend. Ik ben breezer z'n kleindochter en Jan z'n oma. En Jan is breezer z'n moeder. Dusja.
Dylan is je man toch? En Roy is dan je... Euh. Schoonkleinzoon.quote:Op maandag 12 september 2011 01:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
Moet ik Roy en Dylan ook toevoegen tot familie?
Kinkyquote:Op maandag 12 september 2011 01:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik hak je lul eraf met een vork jaaaaaaaaaa
Hij is er morgen. Hij heeft 4000 tussenuren. Geef m maar een knuffel van mequote:
Ik heb nooit les, dus ik kan best vaakquote:Op maandag 12 september 2011 01:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik mag niets leuks meer doendus liever doordeweeks...
ik moet morgen van 17.40 tot 20.10, maar in het gebouw aan de overkantquote:Op maandag 12 september 2011 01:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is er morgen. Hij heeft 4000 tussenuren. Geef m maar een knuffel van me![]()
Ja zeg faalchinees. Hij moet dinsdag om 10 uur ofzo ook even op school zijn. Dan mag je m ook een knuffel van me geven, maar dan kan ik het eigenlijk zelf wel, want dan zie ik m 's middagsquote:Op maandag 12 september 2011 01:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik moet morgen van 17.40 tot 20.10, maar in het gebouw aan de overkant
Wat leuk! Nou, als je m dan nog niet ziet weet ik het ook niet meer.quote:Op maandag 12 september 2011 01:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
dinsdag moet ik ook 10 uur op school zijn
Op 1 van de 8 verdiepingen, grote school hoorquote:Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat leuk! Nou, als je m dan nog niet ziet weet ik het ook niet meer.
Ja, dat weet ik wel. Maar. Maar. Nou, je verzint maar wat. En, wtf, wat hebben jullie een falende kantinedinges dan? Alleen maar koffie en een paar broodjes maar? Mijn HvA is beteeeerrquote:Op maandag 12 september 2011 01:12 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Op 1 van de 8 verdiepingen, grote school hoor
Oh dat is het cafe, we hebben ook nog een restaurant (:')) verderop en aan de overkant vanalles. Maar bij de metro haal je beter. Je was op mijn school zonder iets te zeggen?quote:Op maandag 12 september 2011 01:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel. Maar. Maar. Nou, je verzint maar wat. En, wtf, wat hebben jullie een falende kantinedinges dan? Alleen maar koffie en een paar broodjes maar? Mijn HvA is beteeeerr
Dat heb ik ookquote:Op maandag 12 september 2011 01:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn ipabo heeft Caprisonne, ijskoude.
Nee man, ik heb bronnen binnen jouw school. Maar dat van dat restaurant weet mijn bron geloof ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 01:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh dat is het cafe, we hebben ook nog een restaurant (:')) verderop en aan de overkant vanalles. Maar bij de metro haal je beter. Je was op mijn school zonder iets te zeggen?
Je bron is zeker lang en heeft rode schoenenquote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee man, ik heb bronnen binnen jouw school. Maar dat van dat restaurant weet mijn bron geloof ik niet.
Ja, dat kloptquote:Op maandag 12 september 2011 01:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je bron is zeker lang en heeft rode schoenen
Niet haten op mijn bron ja! Hij is reuzeleuk!quote:
Reus jaquote:Op maandag 12 september 2011 01:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet haten op mijn bron ja! Hij is reuzeleuk!
Ik weet niet johquote:Op maandag 12 september 2011 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom zingen ze in liedjes altijd 'you dont know a thing 'bout me' ed
Ik heb net (tegen beter weten in) een half zakje m&m's opquote:Op maandag 12 september 2011 01:20 schreef Bloempje. het volgende:
Ja potverdriedubbeltjes. Nu heb ik nog honger ook.
Dat betekent dat er nog ergens een half zakje m&m's is. Geef het!quote:Op maandag 12 september 2011 01:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb net (tegen beter weten in) een half zakje m&m's op
Kijken hoe klinks dr subwaybroodje wegwerkt?quote:Op maandag 12 september 2011 01:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
shoppen, praten, eten, lopen, zitten
Nee die was gisteren aan de beurtquote:Op maandag 12 september 2011 01:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat betekent dat er nog ergens een half zakje m&m's is. Geef het!
Okequote:Op maandag 12 september 2011 01:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wacht tot ik mn rooster heb bitte
met onthaarde tonijn dit keerquote:Op maandag 12 september 2011 01:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijken hoe klinks dr subwaybroodje wegwerkt?
Shit. Ik ga echt geen twee trappen af om eten te zoeken.quote:Op maandag 12 september 2011 01:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee die was gisteren aan de beurt
niet mij plagenquote:Op maandag 12 september 2011 01:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijken hoe klinks dr subwaybroodje wegwerkt?
Gewoon zonder dat stinkende spul.quote:Op maandag 12 september 2011 01:21 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
met onthaarde tonijn dit keer
MOOIE SOKKENquote:Op maandag 12 september 2011 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OH EN OOK NIET MN ROZE SOKKEN HATENNN
Patat?quote:Op maandag 12 september 2011 01:27 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik niet, maar ach ik heb heerlijk gegeten vandaag
Rijst met gegrilde groente (nou, paprika champignon courgette en nog iets) en wat kruidenmixshit eroverquote:
Oeh, jummiequote:Op maandag 12 september 2011 01:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Rijst met gegrilde groente (nou, paprika champignon courgette en nog iets) en wat kruidenmixshit erover
Lekkerrrquote:Op maandag 12 september 2011 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik welen een loempia ook
en een fishburgurururu
Oeh. Lekkerrrquote:Op maandag 12 september 2011 01:32 schreef JanPiraat het volgende:
ik ging voor het chocoladebroodje, broodje kroket en een medium mcCicken menu... alles opgegeten gewoon
Power rangerssss!quote:
Ik was meer van de ninja turtles vroegerquote:
Vandaar dat je geen echt man bent zoals ikquote:Op maandag 12 september 2011 01:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik was meer van de ninja turtles vroeger
[ afbeelding ]
Hij komt echt depri en emo over op facebook btwquote:Op maandag 12 september 2011 01:35 schreef Bloempje. het volgende:
Hihi, mijn broertje moet morgen eindelijk weer naar school
Ja, die jongen wil nog steeds z'n ex terugquote:Op maandag 12 september 2011 01:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Hij komt echt depri en emo over op facebook btw
Oh, ja hij heeft tussendoor een maand een vriendin gehad, maar daar heeft ie het mee uitgemaakt, omdat ie nog niet over z'n vorige heen was.quote:
bikermice from marsquote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoe heette dat programma met die motormuizen van mars ofzo?
BIKERMICE FROM MARSSSSSquote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ooowwww die ja hahahaquote:Op maandag 12 september 2011 01:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja, soms wel. Hij heeft echt nog alles van dat meisje op z'n kamer staan, kaartjes en briefjes en allesquote:
wat bedoel je?quote:Op maandag 12 september 2011 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg zo'n leuk op de radio noo hoe heet hettttt
hij heeft gewoon een goede man nodig *kuch*quote:Op maandag 12 september 2011 01:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, soms wel. Hij heeft echt nog alles van dat meisje op z'n kamer staan, kaartjes en briefjes en alles. Ik ben wat meer van het weggooien
Toen het uit ging met m'n ex dezelfde avond nog alles weggegooid
.
soundhound snellllllquote:Op maandag 12 september 2011 01:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg zo'n leuk op de radio noo hoe heet hettttt
Nou, bied je aanquote:Op maandag 12 september 2011 01:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hij heeft gewoon een goede man nodig *kuch*
Echt wel jongen. Meisje is veel zachter enzo. Jongens zijn fijner.quote:Op maandag 12 september 2011 01:42 schreef Breezerslet17 het volgende:
zoenen met een jongen of meisje maakt echt geen verschil (tenzij niet geschoren)
Ja!! Ik zag ze in Parijs ook nog! Ik stond tegen Klips: kijk! Die had ik toen met Klinker in dat winkeltje in Amsterdam gezien leuk he!!quote:Op maandag 12 september 2011 01:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bloempjeeeeee weetje nog in dat maskerwinkeltje die draaidingetjesss?
hehehe wat toffffquote:Op maandag 12 september 2011 01:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja!! Ik zag ze in Parijs ook nog! Ik stond tegen Klips: kijk! Die had ik toen met Klinker in dat winkeltje in Amsterdam gezien leuk he!!
Hahahaha, hoezo denk je dat dan?quote:Op maandag 12 september 2011 01:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kan ook niet zoenen hoor om eerlijk te zijn(denk ik, maar ik vraag nooit om een evaluatie
)
Wat lief!!quote:Op maandag 12 september 2011 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe wat toffffJan heeft er vandaag eentje voor me gekocht
![]()
lief he
Jan heeft een maskerwinkeltje voor je gekocht?quote:Op maandag 12 september 2011 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hehehe wat toffffJan heeft er vandaag eentje voor me gekocht
![]()
lief he
Ik doe maar ietsquote:Op maandag 12 september 2011 01:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, hoezo denk je dat dan?
zullen we oefenen?quote:Op maandag 12 september 2011 01:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik kan ook niet zoenen hoor om eerlijk te zijn(denk ik, maar ik vraag nooit om een evaluatie
)
Ja, dat doet iedereen toch lijkt me?quote:
hihi mallerddddquote:Op maandag 12 september 2011 01:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan heeft een maskerwinkeltje voor je gekocht?lief
Dat moet ie maar even bewijzen dan.quote:Op maandag 12 september 2011 01:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik moet maar een vriend vragen om even met me te zoenen, die claimt goed te zijn
Ik heb het idee dat ik dan daarna bij hem in bed ligquote:Op maandag 12 september 2011 01:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat moet ie maar even bewijzen dan.
Wat dan?quote:
Misschien is ie daar ook wel heel goed in. Prima toch danquote:Op maandag 12 september 2011 01:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ik dan daarna bij hem in bed lig/slet
Dat mag ik niet doen van S tochquote:Op maandag 12 september 2011 01:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien is ie daar ook wel heel goed in. Prima toch dan
Ho wacht wat?! Ik heb iets gemistquote:Op maandag 12 september 2011 01:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet doen van S tochmet anders mannen in bed duiken
Ik raak altijd in de war en dan ga ik lachen. Kijk maar, Jan durft niks meer te zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 01:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik vind het wel een beetje raar, als je er over nadenkt. Een beetje aan elkaars tong zitten likken
herkenbaarquote:Op maandag 12 september 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war en dan ga ik lachen. Kijk maar, Jan durft niks meer te zeggen
Hahahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 01:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik raak altijd in de war en dan ga ik lachen. Kijk maar, Jan durft niks meer te zeggen
wutquote:Op maandag 12 september 2011 01:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat mag ik niet doen van S tochmet anders mannen in bed duiken
Vertel nouuuu!quote:Op maandag 12 september 2011 01:54 schreef Breezerslet17 het volgende:
edit dat, straks leest hij dat
vertellllquote:
quote:Op maandag 12 september 2011 01:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahaik snap ook niet mensen die een half uur non stop met elkaars tong in hun mond kunnen zitten. Een beetje afwisseling hoor, anders krijg ik kramp en is het niet leuk meer
Hahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 01:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
vertellll
[..]![]()
Mja ziet er geil uit wel maar als het erop aankomt ga ik raar doen en alles
Eens.quote:Op maandag 12 september 2011 01:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik vind kusjes, knuffelen en handje vasthouden veel leuker
Hahahaha, Jan durft ook weer wat te zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 02:00 schreef JanPiraat het volgende:
Hihihi awww die tong móet niet misbruikt worden nee gewoon af en toe eens elkaar kruisen toch zoals je al heel goed deed hoor klinkie hoorde ik uit zeer betrouwbare bronnen
Zelfde hier broerliefquote:Op maandag 12 september 2011 01:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik ook, en strelen ookquote:Op maandag 12 september 2011 01:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik vind strelen alleen altijd zo'n gek woordquote:
Uhuh...quote:Op maandag 12 september 2011 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat helemaal niet hij was tanden poetsen alles
Oeh! Ja! Ook fijn altijdquote:
geiler dan aaienquote:Op maandag 12 september 2011 02:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vind strelen alleen altijd zo'n gek woord![]()
Wat een vrouw wat een vrouwquote:Op maandag 12 september 2011 02:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat helemaal niet hij was tanden poetsen alles
Sinds wanneer zeg jij geilquote:
Kleinzoon! Niet zo vloeken ja! En sorry dat wij jou vals beschuldigden.quote:Op maandag 12 september 2011 02:02 schreef JanPiraat het volgende:
Ik was verdomme bezig met opruimen afsluiten tanden poetsen en in bed liggen fokken met bazenmobiel ja
Sorry oma ik schoot even uit.mn.slof maar wel spreekwoordelijk want ik heb er geenquote:Op maandag 12 september 2011 02:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kleinzoon! Niet zo vloeken ja! En sorry dat wij jou vals beschuldigden.
zeg ik altijd hoorquote:Op maandag 12 september 2011 02:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij geilmaar aaien is helemaal niets inderdaad.
Pluimstrijkenquote:Op maandag 12 september 2011 02:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
aaien
1) Aanhalen 2) Aankwispelen 3) Keer dat men aait 4) Liefkozen 5) Pluimstrijken 6) Strelen 7) Strijken 8) Zacht met de hand strijken 9) Zacht strelen 10) Zachte streek met de hand
Oh geeft niet kind, wil je mijn sloffen lenen? Ik heb twee paar. Je mag m'n koeiensloffen wel aan.quote:Op maandag 12 september 2011 02:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry oma ik schoot even uit.mn.slof maar wel spreekwoordelijk want ik heb er geen
Dit danquote:Op maandag 12 september 2011 02:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pluimstrijken
'Zeg schatje, zal ik jou eens lekker pluimstrijken?'
Aankwispelen danquote:Op maandag 12 september 2011 02:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pluimstrijken
'Zeg schatje, zal ik jou eens lekker pluimstrijken?'
Nee joh ik zit helemaal niet onder de plak maar als ik dit toegeef denken ze van wel shit shit omdat jij zei dat ik het moest zeggenquote:Op maandag 12 september 2011 02:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan zeg dat je niet onder de plak zit dan
Hahahahahahaquote:Op maandag 12 september 2011 02:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dit dan
geslachtsgemeenschap: aan Venus offeren, aanduwen, afkarren, afrijden, afsteken, aftoppen, alle hoeken van de kamer/het bed laten zien, baarmoeder verven, ballen, batsen, het bed delen, bekennen, berijden, beuken, een beurt geven, bezwangeren, biechten, bijslapen, bonken, iemand de broek vol jong'n jaag'n (Oud-Twents), brommers kieken (Achterhoeks), cohabiteren, coïre, coïteren (contaminatie van de twee voorgaande), consumeren, copuleren, dakken, dammen, dekken, het doen, de hele kamer (of: het hele bed) doorjagen, de kelder witten, de koffer induiken, de liefde bedrijven, de oudste beweging ter wereld maken, de puddingbuks doorladen, doktertje spelen, doppen, een doppie maken, d(o)uwen, een d(o)uw zetten, één vleesch worden, eigen inbreng geven aan, fietsen, flenzen, glijden, hokken, in de suikerpot roeren, ingaan tot, (de auto) inparkeren, keppe doen (West-Vlaams), ketsen, kezen, kieren, kierklappen, kitten, klepelen, knikkeren, krikken, masten, met de puddingbuks deur de vla-deus reur'n (Twents), mo(r)sen, naaien, naar bed gaan, een natte neus halen, nemen, neuken, nummeren, een nummertje maken, oliën-en-doorsmeren, op de muts gaan, op de schroef gaan, er overheen gaan/klappen, paalzitten, (iemand) pakken, palen, palen laaien (= palen laden (Brabants)), paren, partijtje gemengd dubbel spelen, een plaatje peperkoek eten/nemen, plat gaan, plempen, ploppen, poepen (alleen in België), poken, pompen, pookstoten, prikken, pruimen op sap zetten, een punt zetten, raggen, rammen, rampetampen, regelen, rijden, rimpelstiften, rollebollen, roompotje roeren, haar rozenperkje wieden, schaambeenbonken, sjemmen, slootpoken, soppen, sporten, steken, stoten, tjoppen, tunnelen, uw mannelijkheid in het geding brengen, van bil gaan, van de grond gaan/komen, van Wippestein gaan, een veeg geven, video kijken, vogelen, volblaffen, volstouwen, vossen, vozen, vrijen, vruchten plukken, wippen, worpen
homoseksueel (man): aambei-indiaan, aarsridder, anaalvan
je wil niet eens stoppen met roken niksss onder de plak jijquote:Op maandag 12 september 2011 02:06 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nee joh ik zit helemaal niet onder de plak maar als ik dit toegeef denken ze van wel shit shit omdat jij zei dat ik het moest zeggenmaar is echt niet zo klinkie is lief.bohhh
Hihihi true true maar wel even toestemming vragen voor voetbal kijken tochquote:Op maandag 12 september 2011 02:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je wil niet eens stoppen met roken niksss onder de plak jij![]()
![]()
![]()
Bah zeg.quote:Op maandag 12 september 2011 02:12 schreef JanPiraat het volgende:
Ff kijken op camera in klinkers wc
Hoe durft ie.quote:Op maandag 12 september 2011 02:15 schreef Breezerslet17 het volgende:
jan heb zijn post geedit, fliker
Doe maar niet. Gaat zo stinken.quote:Op maandag 12 september 2011 02:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Als ik nu doodga vannacht, hoe lig ik hier dan te rotten?
Wij gaan je missen hierquote:Op maandag 12 september 2011 02:19 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stel je voor, niemand die me als vermist op gaat geven hoor
Werk gaan ze me gewoon ontslaan (van de week iemand ontslagen die 2 weken al niks meer van zich liet horen), school denken ze dat ik gestopt ben, huur en alles betaald gewoon door maandenlang.
Dan denken we eerder dat je een leven gevonden hebt inderdaad...quote:
Best stom dat ik gewoon dood kan gaan en niemand die het merktquote:Op maandag 12 september 2011 02:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dan denken we eerder dat je een leven gevonden hebt inderdaad...
Er gaat zich vast wel iemand zorgen makenquote:Op maandag 12 september 2011 02:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Best stom dat ik gewoon dood kan gaan en niemand die het merkt
Zoalsquote:Op maandag 12 september 2011 02:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Er gaat zich vast wel iemand zorgen maken
De postbode als de post de brievenbus niet meer inpast?quote:
Moordenaarquote:Op maandag 12 september 2011 02:23 schreef Bloempje. het volgende:
Er zat een beest op m'n laptop.
Ik heb het vermoord.
Muahaha.
Ruime hal en allemaal buren die post sorteren. Niemand die er op let, want er liggen soms voor weken aan post van sommige bewoners.quote:Op maandag 12 september 2011 02:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
De postbode als de post de brievenbus niet meer inpast?
Hmmm. Nou, als we 2 weken niets van je horen komen we je wel opzoeken met de ARG7 lijkenopruimingsdienst.quote:Op maandag 12 september 2011 02:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ruime hal en allemaal buren die post sorteren. Niemand die er op let, want er liggen soms voor weken aan post van sommige bewoners.
Oke, tof man. Kan ie wel wat aan mij afstaan, ik ben blutquote:Op maandag 12 september 2011 02:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dylan wou nog even kwijt dat hij geld had en zich macho voelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |