ze zijn doof, niet debielquote:Op zondag 11 september 2011 22:39 schreef spierbal het volgende:
Zouden ze uberhaut wel door hebben dat dingen geluid maken.
Jezus, over een debiele zin gesproken?!quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef spierbal het volgende:
Maar hoe wil je hun wijs maken dat ze doof zijn hun weten niet beter en dan denken ze misschien wel dat jij debiel bent.
Over een informatieve zin gesproken?!quote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jezus, over een debiele zin gesproken?!
Ja dat zou heel goed kunnen. Want aangezien jij de enige bent die afwijkt van het groter geheel lijkt me dat de meest voor de hand liggende conclusie.quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef spierbal het volgende:
Maar hoe wil je hun wijs maken dat ze doof zijn hun weten niet beter en dan denken ze misschien wel dat jij debiel bent.
Dat zou nog wel kunnen omdat het met je ogen dicht is, en niks van buiten interpreteert.quote:Op zondag 11 september 2011 22:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Beetje zelfde vraag als, als blinden dromen, wat zien ze dan?
quote:
er zijn doven die het kunnen voelen middels trillingen. dat is serieus trouwens.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Romanus het volgende:
Hoe kan je kleuren uitleggen aan iemand die vanaf zijn geboorte al blind is?
Doven kunnen het ook gewoon zien hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 23:03 schreef Saisai het volgende:
[..]
er zijn doven die het kunnen voelen middels trillingen. dat is serieus trouwens.
haha ik bedoel blindenquote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Doven kunnen het ook gewoon zien hoor.
Je kan dit alleen met vergelijking en ervaring van een ander doenquote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef spierbal het volgende:
Niet.
Jij kan mij toch ook niet vertellen hoe cola smaakt.
Hier is een keer een topic overgeweest ik weet niet of ze er nou al uit zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 23:05 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kan dit alleen met vergelijking en ervaring van een ander doen![]()
Ik vraag me eigenlijk soms af of mensen de kleur die ik als rood zie, niet toevallig als de kleur zien die ik als groen zie (Dat de kegeltjes in het oog verkeerds aangesloten zijn ofzo)
Idd.quote:Op zondag 11 september 2011 23:09 schreef Dientje12 het volgende:
Lijkt me dan moeilijk te geloven dat er echt geluid is..
Deze ?quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ja dat zou heel goed kunnen. Want aangezien jij de enige bent die afwijkt van het groter geheel lijkt me dat de meest voor de hand liggende conclusie.
mits doof én debiel natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |