Volgens mij ben je stiekem best wel een schatjequote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.
Ik weet niet hoe de frituurpan werktquote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef Saisai het volgende:
[..]
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bent
Stekker erin, op 180 graden, na 5 minuten de ballen erin.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de frituurpan werkt
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.quote:Op zondag 11 september 2011 22:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stiekem best wel een schatje
Ik geef toe, je bent wel een spamhoer jaquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
ik ben verdomme geen wijfquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben heel vervelend. Niks schatje.
SAISAI HEB JE DE WAS AL BINNENGEHAALD TRUT?
Wat erger is dan vrouwen in het algemeen zijn vrouwen die niet weten hoe de frituurpan werkt.quote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
een vrouw die niet kan friturenquote:Op zondag 11 september 2011 22:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vieze sletquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik geef toe, je bent wel een spamhoer ja
Dat is bijna hetzelfde als een mongool die niet weet hoe hij moet kwijlen.quote:
Ik ben dan ook nog maar een meisjequote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat erger is dan vrouwen in het algemeen zijn vrouwen die niet weten hoe de frituurpan werkt.
quote:Op zondag 11 september 2011 22:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is bijna hetzelfde als een mongool die niet weet hoe hij moet kwijlen.
Kijk coban, we zijn er bijna!quote:Op zondag 11 september 2011 22:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog maar een meisje
Ga een vriendin zoeken ofzo(of ga naar jouw mama) als je iets zelf niet wil doen
De trut. Ze moet met harde hand worden aangepakt. Hoe durft ze zo'n grote mond te hebben.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt kan maken?
Niet weten hoe de frituurpan werkt en dan ook nog niet weten hoe het werkwoord 'kunnen' vervoegd wordt. Misschien komt dat laatste natuurlijk ook gewoon omdat je een vrouw bent. Die zijn per definitie minderwaardig en hebben geen recht op onderwijs.quote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt maken?
vrouwen met een weerwoordquote:Op zondag 11 september 2011 22:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bijna bij jullie moeder's zodat zij bitterballen kunt maken?
of stemrecht.quote:Op zondag 11 september 2011 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet weten hoe de frituurpan werkt en dan ook nog niet weten hoe het werkwoord 'kunnen' vervoegd wordt. Misschien komt dat laatste natuurlijk ook gewoon omdat je een vrouw bent. Die zijn per definitie minderwaardig en hebben geen recht op onderwijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |