troll?quote:
Ja. Wij zijn allemaal hoeren.quote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, jullie zijn toch allemaal zelf ook vrouwen?
Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.quote:
vrouwen op internet hebben ook piemels hoorquote:Op zondag 11 september 2011 22:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
Uhm, jullie zijn toch allemaal zelf ook vrouwen?
Een homo-vriend van die vriend van mij zegt dat ook vaak! Maar die is dan ook zwaar twink.quote:
Belgske!quote:Op zondag 11 september 2011 22:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat vooral. En beter trekt ze wat geils aan terwijl ze het doet en houdt ze ook gewoon d'r bek dicht. Komt toch niks zinnigs uit.
Ok?quote:
Ook uit Roosendaal dan?quote:
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.quote:
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!quote:
Jou ketting is los zekerquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Wat? Ga niet zeggendat je voor vrouwen opkomt ofzo. Ongedierte zijn het, allemaal!
Wat was je vraag?quote:Op zondag 11 september 2011 22:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dit gaat allemaal iets te ver lui, ontopic graag!
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handenquote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat moet deze gleuf hier? Maak jezelf eens nuttig en ga bitterballen frituren.
Ik ben ongedierte met snor. Special edition.quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vrouwen hebben geen snor derhalve weet ik niet wat jij bent
Om de bitterballen te eten inderdaad. en nu opschieten, ik heb honger. vuile hoer dat je bentquote:Op zondag 11 september 2011 22:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Doe het lkkr zelf, je hebt toch ook handen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |