Vorig jaar niet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:04 schreef borisz het volgende:
Topic heeft nog een vervolg ook. Voor het eerst dat deze wedstrijd een eigen topic had. Dat houden we erin
Nope, toen werd het besproken in het centrale wielrentopic.quote:
AGR ookquote:
Leuk, maar eerst maar die mannen daarvoor terughalen....quote:Op zondag 11 september 2011 22:12 schreef TheArt het volgende:
Groepje echt mega klein, hooguit 20 man.
een sponsor wil daar vast een prijs aan verbinden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:12 schreef DeeBee het volgende:
Lol, volkomen nutteloos mijn inziens en nog nooit gezien bij eendagswedstrijd, maar geloof het direct dat LBL en CSS dat ook hebben!
Gilbert zat alweer te lachen, dus die zal nog wel een sprintje hebben zo...
VCD gaat wat doen volgens mij.quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Leuk, maar eerst maar die mannen daarvoor terughalen....
5 kilometer.quote:
Kratje Amstel voor de winnaar bij de AGR!quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef franklop het volgende:
[..]
een sponsor wil daar vast een prijs aan verbinden.
Idd, niemand wil Gilbert zo in het zadel helpen...quote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef BlaZ het volgende:
Maar dat groepje kan zo nog wel eens wegblijven.
Dit klimmetje was ook veel te kort. Die eerste klim is een stuk langer, maar daar hebben ze pas zo laat aangezet.quote:
Klaarblijkelijkquote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef TheArt het volgende:
Gaan Denifl, Costa en Fedrigo het dan uitmaken?
Anti-climax. Denifl dan maar.quote:Op zondag 11 september 2011 22:15 schreef TheArt het volgende:
Gaan Denifl, Costa en Fedrigo het dan uitmaken?
Die laatste strook pakt Gilbert zo 10 secs. maar het lijkt nu te groot inderdaad ja...quote:Op zondag 11 september 2011 22:16 schreef Ambrosius het volgende:
Winnaar zit voorin lijkt me, niemand wil het dichtrijden.
Maar het peloton maakt wel veel meer vaart nu.quote:
Gilbert mag je daar ook wel bijzetten imo.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef TheArt het volgende:
Sprinters: EBH, Rojas, Ciolek, Clarke, Ponzi.
Zet er dan ook maar Gilbert bij.quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef TheArt het volgende:
Op deze strook ook Gilbert als 'ie er zin in heeft, maar EBH wel mogelijkheden ja! Al zat 'ie telkens wel ver...quote:Op zondag 11 september 2011 22:18 schreef TheArt het volgende:
nee hoor, laatste stuk is te lastig imoquote:
Die strook is killing ja!quote:Op zondag 11 september 2011 22:19 schreef franklop het volgende:
[..]
nee hoor, laatste stuk is te lastig imo
Stream. Maar het is nu afgelopen.quote:
Van de top 3 verreweg de leukste winnaar.quote:
En was hij zelf ook net iets minder misschien dit jaar...quote:Op zondag 11 september 2011 22:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas was de wedstrijd voor Gesink niet zwaar genoeg...
Nou daar lag het denk ik niet aan. Probleem was dat de wedstrijd heel lang gesloten bleef. En dan kunnen er nog veel te veel mannen mee.quote:Op zondag 11 september 2011 22:23 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En was hij zelf ook net iets minder misschien dit jaar...
Maar goed om te zien dat hij in ieder geval weer wat kracht en explosiviteit lijkt te hebben gevonden, mooi!
Dat dacht ik ook net aan, deze koers is toch niet zwaar genoeg.quote:
1. COSTA Rui Alberto Faria MOV 5h20'16" 220quote:
Haha de sprint aantrekken en dan iedereen uit het wiel rijden.quote:Op zondag 11 september 2011 22:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vraag me af of Gilbert gewoon ging voor de zege en Roelandts de enige was die kon volgen of dat Gilbert eigenlijk de sprint aantrok en voor al de rest te hard ging.
In beide gevallen vind ik het vreemd en/of verrassend dat alleen Roelandts mee was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |