Die is misschien wel aan de hoge kant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:59 schreef Drassss het volgende:
2 lijkt me.
- 19j
- Niet gemeen
Weet niet of de vraagprijs correct is?
quote:Het kiezen van dezelfde training als eerste en tweede trainingsvorm resulteert in een minder effectieve training.
Als de 2e training hetzelfde is als de 1e training, traint het minder effectief, maar nog steeds meer dan alleen op de 1e training scoren. Als je hem zo snel mogelijk uit wil trainen, is scoren + schieten het effectiefst, omdat dat geen minder efficiente training oplevert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:45 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik heb dus een jeugdspeler die max. uitstekend kan worden met scoren. Rest van ze bijstats is hij al op ze maximale wat hij kan bereiken. Op dit moment (is hij) al enige tijd goed in scoren. Maar over 3 dagen kan ik hem promoveren, dan is hij 17y0d.
Morgen hebben we nog 1 competitiewedstrijd, als ik de primaire en secundaire training op scoren zet, traint hij dan meer op scoren, dan als ik alleen de primaire op scoren zet ?
Want ik weet niet zo goed hoe ik dit moet lezen:
[..]
Maar kan ik hem beter doortrainen tot uitstekend en dan bij 17y20d bijvoorbeeld promoveren, of met goed en 17y0d ?quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als de 2e training hetzelfde is als de 1e training, traint het minder effectief, maar nog steeds meer dan alleen op de 1e training scoren. Als je hem zo snel mogelijk uit wil trainen, is scoren + schieten het effectiefst, omdat dat geen minder efficiente training oplevert.
Tsja, da's moeilijk..quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:51 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Maar kan ik hem beter doortrainen tot uitstekend en dan bij 17y20d bijvoorbeeld promoveren, of met goed en 17y0d ?
zal voor je duimen..quote:Op zondag 18 september 2011 20:00 schreef NelisZ het volgende:
We gaan weer beginnen!!!
Hopen dat ik deze week eens geluk heb ipv onterecht verlies
nu nog hopen dat mn middenveld lager is.. als het goed is wel..quote:01:43
Dynamo vertrouwde op zijn countervaardigheid.
01:08
ohoh bleek vandaag vooral te willen counteren.
Het werktquote:
quote:
Net op tijdquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:52 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tsja, da's moeilijk..
Hij zit bij promotie waarschijnlijk toch al hoog in goed scoren, en dat merken eventuele kopers wel. Toch denk ik dat het het best is als je hem tot uitstekend doortraint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik hem meteen promoveren en op de transfermarkt gooien? Wat is dan een tactische tijd, 20u 'savonds ofzo ?
Succes allemaal vanavond!Wie niet dom is moet slim zijn!
quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Net op tijd
meteen promoveren en erop gooien idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik hem meteen promoveren en op de transfermarkt gooien? Wat is dan een tactische tijd, 20u 'savonds ofzo ?
Succes allemaal vanavond!
beetje tussen 20:00 en 21:00 waarbij het mijn persoonlijke voorkeur eigenlijk altijd tussen 20:30 en 21:00 heeft..HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op zondag 18 september 2011 20:26 schreef NelisZ het volgende:
En intussen 3-0
Succes met het duimen voor jezelf, ik denk dat ik het nu wel alleen aan kan
kut...quote:ohoh brak in de 33e minuut aan de linkerkant door en Juozupas Pauparis wist met een fraai schot zijn team op voorsprong te brengen: 1-0.
Heb je net de week ervoor je stadion uitgebreid naar 22k, zit het alweer bijna vol.quote:De 21759 voetbalfans in Bakkerij konden hun paraplu's dicht laten, want ondanks de overtrekkende regenwolken bleef het droog.
niet groot genoeg dusquote:Op zondag 18 september 2011 20:37 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Heb je net de week ervoor je stadion uitgebreid naar 22k, zit het alweer bijna vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |