Ja maar zijn verhalen zijn vooral fantasierijkquote:
Op zijn afstandsbedieningengoedlegkwaliteiten?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Op zijn afstandsbedieningengoedlegkwaliteiten?
quote:
Jaquote:Op zondag 11 september 2011 21:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Op zijn afstandsbedieningengoedlegkwaliteiten?
Denk t wel. Ligt aan training.quote:Op zondag 11 september 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
Hee, wie van de frisogangers gaat ook naar Abba?
ik ben er al om 20 uur want avondcoordinatorquote:Op zondag 11 september 2011 23:21 schreef wonderer het volgende:
Hee, wie van de frisogangers gaat ook naar Abba?
dat at ik vroeger wel eens als mijn moeder kookpudding gemaakt had. Maar die zie je bijna nergens meerquote:
Is ook vies :tquote:Op maandag 12 september 2011 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat at ik vroeger wel eens als mijn moeder kookpudding gemaakt had. Maar die zie je bijna nergens meer
Ok..quote:Op maandag 12 september 2011 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben er al om 20 uur want avondcoordinator
Kookpudding? Dat maakt mijn moeder nog vrij vaak. Verse chocoladepuddingquote:Op maandag 12 september 2011 00:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat at ik vroeger wel eens als mijn moeder kookpudding gemaakt had. Maar die zie je bijna nergens meer
Briljantquote:
Ik heb mijn plateauzolen al uit de kast gehaaldquote:Op maandag 12 september 2011 00:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben er al om 20 uur want avondcoordinator
kun je na gaan hoe sterk die ziekte isquote:Op maandag 12 september 2011 07:09 schreef Stroekie het volgende:
Morning.
Andy whitfield van spartacus bloos and sand is ovverleden
Ik wist niet eens dat hij ziek wasquote:Op maandag 12 september 2011 07:09 schreef Stroekie het volgende:
Morning.
Andy whitfield van spartacus bloos and sand is ovverleden
Daarom maakten ze eerst die prequel, omdat ie niet kon filmen. Hij had non-Hodgkin lymphoma.quote:Op maandag 12 september 2011 09:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat hij ziek was
Hmm. Toch maar eens even een aantel dingen overdenkenquote:Op maandag 12 september 2011 08:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik heb mijn plateauzolen al uit de kast gehaald
Wat triest... zo jong ook nogquote:Op maandag 12 september 2011 09:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daarom maakten ze eerst die prequel, omdat ie niet kon filmen. Hij had non-Hodgkin lymphoma.
Ja, zeker triest. Ik las het net toen ik aflevering 9 opnieuw aan het kijken was, da's toch wel een gek gevoel.quote:Op maandag 12 september 2011 09:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat triest... zo jong ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |