Lol. Dat weet ik toch niet knul. Dat zei ik al.quote:Op zondag 11 september 2011 23:22 schreef De_Nuance het volgende:
Nou ja vooruit : wat heb ik dan te verbergen volgens jou ?
Hmm oké. We gaan zo niet verder komen vrees ik.quote:Op zondag 11 september 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lol. Dat weet ik toch niet knul. Dat zei ik al.
Feit dat je telkens zo in de gordijnen springt in dergelijke discussies fronst mijn wenkbrauwen. Meer niet.
Als je me tot een bepaalde uitspraak wil uitlokken, nee inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 23:26 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hmm oké. We gaan zo niet verder komen vrees ik.
nee hoor, ben gewoon benieuwd naar die argwaan en wat dat inhoudt. Maar voel je nergens toe verplicht.quote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je me tot een bepaalde uitspraak wil uitlokken, nee inderdaad.
Als dat alles is zou je voor de koran hetzelfde kunnen zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:31 schreef Chooselife het volgende:
Ik begrijp de ophef niet.
Er zijn talloze gegronde redenen om een Amerikaanse vlag te verbranden. En als je die allemaal onder elkaar zet, zou elk verstandig mens het zelfs moeten doen.
Argwaan is niet altijd het antwoord. Anders zou het geen argwaan zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 23:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
nee hoor, ben gewoon benieuwd naar die argwaan en wat dat inhoudt. Maar voel je nergens toe verplicht.
Ze hadden deze winter nog strenger voorspeld dan vorige winter toch?quote:Op zondag 11 september 2011 23:35 schreef De_Nuance het volgende:
Strenge winters komen meestal in drievoud dus zou wellicht geen overbodige luxe zijn dit jaar.
Ik denk dat je overdrijft, deze discussie wordt door meerdere users hier op een scherpe toon gevoerd.quote:Op zondag 11 september 2011 23:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Argwaan is niet altijd het antwoord. Anders zou het geen argwaan zijn.
Als jij slipgeluiden/rinkelend glas hoort, net om het hoekje, heb je ook het vermoeden dat er wat aan de hand is. Maar weten doe je het niet. Met zon Jip en Janneke voorbeeld beter te begrijpen?
jup, maar weervoorspellingen op lange termijn is eigenlijk hetzelfde als waarzeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:36 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze hadden deze winter nog strenger voorspeld dan vorige winter toch?
Kep er zin in. Elf Stedentocht met kraampjes boern stampot en broodjes shoarma.
Het is ook niet enkel deze discussie die voor argwaan zorgt. Je springt in elke moslim discussie in de gordijnen.quote:Op zondag 11 september 2011 23:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik denk dat je overdrijft, deze discussie wordt door meerdere users hier op een scherpe toon gevoerd.
Jij de boeren stampot, ik het broodje shoarma. Ik lus die stampot rommel niet. Zelfs niet met een kuiltje jus.quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
jup, maar weervoorspellingen op lange termijn is eigenlijk hetzelfde als waarzeggen.
Strenge winters zijn echter altijd wel leuk ja.
Ook daar geldt hetzelfde , altijd dezelfde users en altijd dezelfde toon.quote:Op zondag 11 september 2011 23:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is ook niet enkel deze discussie die voor argwaan zorgt. Je springt in elke moslim discussie in de gordijnen.
Ik lust ze beidequote:Op zondag 11 september 2011 23:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Jij de boeren stampot, ik het broodje shoarma. Ik lus die stampot rommel niet. Zelfs niet met een kuiltje jus.
Mooi. Bij die shoarma kraam schop ik je weg tot ik klaar ben met vreten.quote:
genoeg ruimte daar denk ik zoquote:Op zondag 11 september 2011 23:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi. Bij die shoarma kraam schop ik je weg tot ik klaar ben met vreten.
Ik ken je vreetbuien niet, dus ik waag het er niet op.quote:
Dan moet je juist niet zeggen nu al te gaan slapen. *proest*quote:Op zondag 11 september 2011 23:43 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga maffen trouwens , 's avonds een vent 's ochtends een vent.
Dit.quote:Op zondag 11 september 2011 23:09 schreef trancethrust het volgende:
Ja en Amerikanen steken een Koran in de fik. Waarom gaan ze niet allemaal in een hoekje staan huilen ofzo? Prutsers.
Mooi. Ze moeten de moslims met rust laten.quote:Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef 3-voud het volgende:
Wel schandalig. De mensen die ageren tegen de moslims, de slachtoffers herdenken, worden weggestuurd.
Haha. Hun argumentatiequote:Op zondag 11 september 2011 23:49 schreef 3-voud het volgende:
Wel schandalig. De mensen die ageren tegen de moslims, de slachtoffers herdenken, worden weggestuurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |