SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
Appelpop meet: Als meeten niet zo makkelijk gaat - Appelpop edition!A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Nee, weet ik weinig van. Heb het daar ook niet over gehad (want ik wil de wedervraag ook niet krijgen).quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ze vindt je iig leuk, anders zou ze geen volgende date willen hebben. Dromen hoeft dus niet, je bent dichtbij.Weet je ook iets van haar verleden qua relaties enzo?
ik heb mezelf inniedergeval voorgenomen de volgende FOK!ster die ik ga daten meteen op de bek te pakken als ik uit de trein kom.quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, weet ik weinig van. Heb het daar ook niet over gehad (want ik wil de wedervraag ook niet krijgen).
Ik weet alleen van een vriend van mij die met haar heeft gedate 4 maanden terug. Die heeft 2 dates gehad en toen heeft ze het vrij plotseling (volgens hem) afgekapt.
Met betrekking tot zoenen bij het ontmoeten:
Misschien beter om eerst 3 zoenen te geven.
Haar dan bij haar middel te pakken. Naar je toe te trekken en dan te zoenen.
(zo wilde ik het aanpakken bij de auto).
Een meet is toch geen date?quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb mezelf inniedergeval voorgenomen de volgende FOK!ster die ik ga meeten meteen op de bek te pakken als ik uit de trein kom.
OH sorry date dan k zal het even fixenquote:
Wie heb je al gehad van fok dan?quote:Op zondag 11 september 2011 20:00 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ik heb mezelf inniedergeval voorgenomen de volgende FOK!ster die ik ga daten meteen op de bek te pakken als ik uit de trein kom.
Ohja, dat is waar ook. De wedervraag, want die komt dan sowieso. Huh, jij date met een meid waar een vriend van jou mee heeft gedate?! Hmm. En hebben die twee ook dingen gedaan tijdens de date (qua intimiteit)?quote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee, weet ik weinig van. Heb het daar ook niet over gehad (want ik wil de wedervraag ook niet krijgen).
Ik weet alleen van een vriend van mij, dat hij met haar 4 maanden terug heeft gedate. Die heeft 2 dates gehad en toen heeft ze het vrij plotseling (volgens hem) afgekapt. Ik weet verder weinig details hoe dat gegaan is.
Mwa doelstellingen... ik probeer altijd voor de 3de date gekust te hebben, anders denkt je date ook, dat je haar niet leuk vindt.quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Daten lijkt mij al niks en al helemaal niet als je doelstellingen moet gaan zetten.
Oogcontact is zeer belangrijk. Of het nu op je werk of tijdens het flirten is.quote:Op zondag 11 september 2011 19:44 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat oogcontact echt zo belangrijk dan?
Dat kan ik wel begrijpen ja.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef kedge het volgende:
[..]
Mwa doelstellingen... ik probeer altijd voor de 3de date gekust te hebben, anders denk je date ook, dat je haar niet leuk vindt.
Gewoon eerst zoenen op de wangen en dan kijken hoe ze reageertquote:Op zondag 11 september 2011 19:59 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik weet alleen van een vriend van mij, dat hij met haar 4 maanden terug heeft gedate. Die heeft 2 dates gehad en toen heeft ze het vrij plotseling (volgens hem) afgekapt. Ik weet verder weinig details hoe dat gegaan is.
een paarquote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie heb je al gehad van fok dan?
Juist welquote:
Een paar?quote:
neequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
neeYO SHALL NEVVER GET THEM.
Oja ik heb gezopen btw en het kwam best hard aan dus let alsjebliieft niet op splepfouten
Nee, tenzij jij met me op een date gaatquote:
Dat zegt niets, dat is ter ontmoeting en hadden we nu ook. Dat waren 3 goede zoenen (niet van de vluchtige omdat het nou eenmaal moet).quote:Op zondag 11 september 2011 20:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon eerst zoenen op de wangen en dan kijken hoe ze reageert
dus...?quote:Op zondag 11 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, jij bent echt heel jong? Van 1993
Wel desnoods martel ik je.quote:Op zondag 11 september 2011 20:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
neeYO SHALL NEVVER GET THEM.
Oja ik heb gezopen btw en het kwam best hard aan dus let alsjebliieft niet op splepfouten
Gewoon zo verder gaan. En niet te veel over nadenken.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat zegt niets, dat is ter ontmoeting en hadden we nu ook. Dat waren 3 goede zoenen (niet van de vluchtige omdat het nou eenmaal moet).
Vraag is hoe verder?
Waren jou dates allemaal ouder ofzo?quote:
Raaaawwwrr kinky bro, zolang ik je lul niet voel wil ik wel een trio hoorquote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel desnoods martel ik je.
[..]
Gewoon zo verder gaan. En niet te veel over nadenken.
En hoe jong ben jij dan?quote:Op zondag 11 september 2011 20:10 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Huh, jij bent echt heel jong? Van 1993
Muah 32, 24 28, 16, 19, 14, 23 en dat waren ze volgens mij welquote:Op zondag 11 september 2011 20:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Waren jou dates allemaal ouder ofzo?
Heb er vrij weinig hier gezien van mijn leeftijd, 3 ofzo.
Dat is goed. Dus nu wil ik namenquote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Raaaawwwrr kinky bro, zolang ik je lul niet voel wil ik wel een trio hoor
Nee, alleen als strawberry keer met me gaat datenquote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is goed. Dus nu wil ik namen
Tering.quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Muah 32, 24 28, 16, 19, 14, 23 en dat waren ze volgens mij wel
Nee.quote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Tering.![]()
![]()
Die van 16 was Faye toch niet he?
quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 september 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, alleen als strawberry keer met me gaat daten
jaquote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 32-jarige vrouw van FOK!?
Ik had 3 kwart al uitgesloten vanwege de leeftijd.quote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Mpj het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Een 32-jarige vrouw van FOK!?
Dan is het goed.quote:
ach je moet alles een keer gedaan hebben behalve gay sex.quote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had 3 kwart al uitgesloten vanwege de leeftijd.
Zeg eens, met wie ben je op date geweest van fok?quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee, tenzij jij met me op een date gaat
Dat zijn niet de regelsquote:Op zondag 11 september 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zeg eens, met wie ben je op date geweest van fok?
Wow, dat zijn er nogal wat.quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Geil hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 20:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd omdat iedereen op FOK! getraumatiseerd is of problemen heeftquote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef heloef het volgende:
Daten via FOK!
Het is echt zo'n ding waar van je denkt eigenlijk is het heel slecht maar het werkt wel.
Wil jij een trio met mij en tijn dan?quote:
Als ik over een paar jaar nog alleen ben ga ik het zeker doen.quote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd omdat iedereen op FOK! getraumatiseerd is of problemen heeftDus soort zoekt soort
Volgens money is mijn eerder voorgestelde methode sneaky, dus deze valt af.quote:Op zondag 11 september 2011 20:09 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Dat zegt niets, dat is ter ontmoeting en hadden we nu ook. 3 goede zoenen (niet van de vluchtige omdat het nou eenmaal moet).
Vraag is hoe verder?
Dit klopt trouwens wel en niet zo'n beetje ook.quote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
idd omdat iedereen op FOK! getraumatiseerd is of problemen heeftDus soort zoekt soort
Tijn valt op oudere, dominante vrouwen...dat wordt niksquote:Op zondag 11 september 2011 20:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil jij een trio met mij en tijn dan?
yep.. ik heb mijn verhaal al gepostquote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit klopt trouwens wel en niet zo'n beetje ook.
Nou alleen iets met mij dan?quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tijn valt op oudere, dominante vrouwen...dat wordt niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |