Wat een zeikverhaal.. je weet donders goed hoe het zit maar je zit gewoon te sickeneuren. Jij was wel leuk tijdens de kennismaking?! Geweldig wat een zelfreflectie. Ik zou zeggen; volhouden!quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Morgen begint mijn studie. Weet niet, dat zal wel op de automatische piloot gaan. Tijdens de kennismaking was ik wel heel leuk. Interesseert me ook niet zo veel eigenlijk.
Ja ik weet eigenlijk niet wat ik moet typen verder. Meestal is het wel goed om iets van interactie met anderen te starten juist, dat kan helpen.
Al open je nou een topic omdat je zo diep in de shit zit (inclu. tekst + uitleg + context e.d.) en je weet niet meer wat je moet doen, oke.quote:Op zondag 11 september 2011 19:46 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zeikverhaal dus. Bedankt, ben weer helemaal toppie nu.
Ok het spijt me, ik had het niet moeten openen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:51 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Al open je nou een topic omdat je zo diep in de shit zit (inclu. tekst + uitleg + context e.d.) en je weet niet meer wat je moet doen, oke.
Jij integenstelling, weet wel wat je moet doen om een beetje contact te krijgen en je goed voor te doen. Ondertussen kom je hier aankloppen met een omsamenhangend verhaal en stel je vragen waar je het antwoord al op weet. Al wil je wat tips oid, kom dan met concrete vragen of probleemstellingen.
Ik ken je niet maar je lijkt me wel een leuke meid na deze reactie.quote:
Dimens bedoelt het goed hoor, ik vind het een enige jongen ondanks dat ik niet weet hoe oud hij is. Hij is waarschijnlijk gewoon op de hoogte van mijn vroegere posts.quote:Op zondag 11 september 2011 20:49 schreef muhahaha het volgende:
Dimens weer hoor
Loopt je pop steeds leeg?
Nou de laatste dagen kom ik hem steeds tegen en elke keer komt ie wanhopig overquote:Op zondag 11 september 2011 21:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dimens bedoelt het goed hoor, ik vind het een enige jongen ondanks dat ik niet weet hoe oud hij is. Hij is waarschijnlijk gewoon op de hoogte van mijn vroegere posts.
Dit topic gaat niet over mij.quote:Op zondag 11 september 2011 21:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou de laatste dagen kom ik hem steeds tegen en elke keer komt ie wanhopig over.
Je hebt het stuk van Dolfijntjeslove gemist waarschijnlijk
Ik vind gewoon dat zij het recht heeft zich gelukkig te voelen.quote:Op zondag 11 september 2011 21:09 schreef Mpj het volgende:
Dimens wilt Lant gewoon een keer onder handen nemen. Niets mis mee van zijn kant.
Dat recht heeft ze toch ook? Ze maakt er alleen geen gebruik van.quote:Op zondag 11 september 2011 21:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind gewoon dat zij het recht heeft zich gelukkig te voelen.
Dus het interesseert je allemaal niet zo veel? En je haat mensen? Maar ja je moet van de maatschappij nou eenmaal leuk zijn en kletsen terwijl je liever alleen bent?quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik voel me echt stom en kneuzerig om hier een topic te openen, maar ik heb niemand die met me wil praten en ik wil ook niemand belasten ermee.
Ik voel me niet goed een aantal dagen en ik ben bang om weer zoals vorig jaar te worden. Dat zou heel erg zijn, want dan kan en wil niemand meer met me omgaan. Ik weet niet of het wel mogelijk is, gezien ik het afgelopen half jaar wel sterk gegroeid en verbeterd ben.
Morgen begint mijn studie. Weet niet, dat zal wel op de automatische piloot gaan. Tijdens de kennismaking was ik wel heel leuk. Interesseert me ook niet zo veel eigenlijk.
Ja ik weet eigenlijk niet wat ik moet typen verder. Meestal is het wel goed om iets van interactie met anderen te starten juist, dat kan helpen.
Lanterfanteraar begint met haar studie. Vorig jaar ging het mis en ze viel sociaal gaandeweg wat buiten de boot. Ze is bang dat het weer mis gaat en voelt zich daarbij onzeker.quote:Op maandag 12 september 2011 20:53 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet niet maar voor mijn gevoel hoort dit topic meer in ONZ thuis.(als TS zo vaag blijft doen, als ze met 'n beetje concreet verhaal komt dan wil ik 't wel serieus nemen
)
Daniel, wil je er speciaal op letten dat er niet teveel gezeikt wordt door de zogenaamde lolbroeken, betweters, aggressievelingen en andere zeurpieten.quote:Op maandag 12 september 2011 16:51 schreef Daniel1976 het volgende:
-Kan iedereen gewoon normaal doen tegen TS-
Dat doe ik zeker!quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:10 schreef deelnemer het volgende:
Daniel, wil je er speciaal op letten dat er niet teveel gezeikt wordt door de zogenaamde lolbroeken, betweters, aggressievelingen en andere zeurpieten.
Waarom denk je nou zo slecht over jezelf, is nergens voor nodig om jezelf hier mee omlaag te halen.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ik voel me echt stom en kneuzerig om hier een topic te openen, maar ik heb niemand die met me wil praten en ik wil ook niemand belasten ermee.
Ik heb je posthistorie een beetje doorgebladerd, en als je er echt bang voor bent zoek dan hulp via je huisarts. Het is al goed dat je durft toe te geven dat je ergens mee zit.quote:Ik voel me niet goed een aantal dagen en ik ben bang om weer zoals vorig jaar te worden. Dat zou heel erg zijn, want dan kan en wil niemand meer met me omgaan. Ik weet niet of het wel mogelijk is, gezien ik het afgelopen half jaar wel sterk gegroeid en verbeterd ben.
Welke studie ga je doen?quote:Morgen begint mijn studie. Weet niet, dat zal wel op de automatische piloot gaan. Tijdens de kennismaking was ik wel heel leuk. Interesseert me ook niet zo veel eigenlijk.
Geen punt.quote:Ja ik weet eigenlijk niet wat ik moet typen verder. Meestal is het wel goed om iets van interactie met anderen te starten juist, dat kan helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |