USB stick pakkenquote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat was je in die ene minuut aan het doen?
Ho ho, niet spotten met kaas he! Sommige kaaskoppen zijn ook nog zo ouderwets als de pestquote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja alleen mn buren zijn turks de rest kaas wat is dittttt mang
ik zou maar 3 x nadenken voortaan als je je deur uitstapt. Ik bedoel die kaaskoppen :S :Squote:Op zondag 11 september 2011 19:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja alleen mn buren zijn turks de rest kaas wat is dittttt mang
idd, zo rollen wij.quote:Op zondag 11 september 2011 19:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja toch, je weet zelluf
zowiezo elke avond bijknippen
haha die 2e post zag ik neitquote:
quote:
wat was er dannquote:Op zondag 11 september 2011 19:40 schreef aight1 het volgende:
ik vond het al gek dat er geen nieuwe posts bijkwamen
MTVquote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Iemand die nieuwe serie Awkward op MTV gezien?
Het is precies hard times of RJ berger maar dan over een meisje!
Wel prima serie overigens, want hard times is baas.
je bent ook gek xDquote:Op zondag 11 september 2011 19:40 schreef aight1 het volgende:
ik vond het al gek dat er geen nieuwe posts bijkwamen
haha anders had je ook die mattie gedag gezegd he jaja zou ik ook doen.quote:
Niks mis met MTVquote:
Ik kijk alleen MTV voor ABDC.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Iemand die nieuwe serie Awkward op MTV gezien?
Het is precies hard times of RJ berger maar dan over een meisje!
Wel prima serie overigens, want hard times is baas.
Dan ben ik nu weer weg.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef coban het volgende:
dimens jij weet niet mr wij praten extra snel als jij weg bent omdat we dan het leuker hebben hier.
nee kkj is ergerquote:Op zondag 11 september 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dolfijntjes is net zo erg als kkj mang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |