Ha! Voelde ik me al weer schuldig dat ik stiekem toch met een vriendje was gaan kijken en niet hier mee kon beppen, en dan was er dus gewoon helemaal niemand

!
Jaaaaaaa, Strictly is weer begonnen, en ik vond het weer heerlijk! Niveau viel over het algemeen niet tegen, en Brucie maakte zelfs een paar grappen waar ik om moest gniffelen.
Enne... Lulu
Holly & Artem - chachachaTits out baby

. Die good old Artem. Aardige opener, het was al wel duidelijk dat zij potentie heeft maar haar zenuwen zaten haar in de weg. Het was een beetje lomp op sommige momenten, maar toch terecht op de gedeelde eerste plaats. Het kan aan mij leggen, maar qua persoonlijkheid spreekt ze me helemaal niet aan, beetje een kouwe kikker
Dan & Katya - waltzWow! Viel me helemaal niet tegen. Redelijk elegant, beetje rise and fall, posture zat er al aardig in, ook wel een mooie verschijning om te zien. Maar inderdaad hele enge gezichten af en toe

. Zijn latin gaat denk ik hilarisch worden, maar vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel.
Bloody Lulu & Brendan - chachachaNogmaals

. Wat een trut is het ook hè. Zo druk met zichzelf bezig. Als ze nou eens drie seconden haar ADHD-waffel zou houden, zou ze misschien nog iets van Brendan opsteken. Die heeft het overigens al lang opgegeven hoor, voor dit seizoen. Die gaat gewoon een paar lollige choreos in elkaar flansen en ziet wel waar het schip strandt

.
Audley & Natalie - waltzNog zo´n lange die blijkbaar wel iets kan. Het zag er gewoon niet gepolijst uit door gebrek aan training, maar als Natalie eens flink met haar zweep over Audley heengaat

, kan hij best een aardige ballroomer worden. Latin... ehm, och, wie weet. Hij is vroeger tenslotte aerobicsinstructeur geweest

.
Robbie & Ola - chachacha Zo kennen we Ola weer hoor

. Overcompenseren voor een onzekere/niet zo goede partner. Ik denk dat er veel meer in had gezeten. Hij heeft ritme, leek redelijk muzikaal en durft te performen. Laat hem dan verdomme dansen! Nu was hij meer een paal waar Ola halfnakend omheen kronkelde. Zonde.
Anita & Robin - waltzDans van de avond. Lief, mooi, gracieus. Fijne choreo ook. Robin is zo'n grote fanboy, die glundert uit al zijn poriën als hij met haar danst.
Russell & Flavia - chachachaIk heb het nooit zo op comedy contestants (Ann Widdecombe

), tenzij ze hun stinkende best doen en plezier hebben. Dus Russell

, drie fanvlaggetjes voor jou uit Nederland. Maar wat had 'ie voor een rare pyjama aan

?
Morgen de rest, laat maar komen!