En de financien waren absoluut niet voor elkaar. Nog steeds niet denk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik ben het op 1 punt met Svetan eens. Dat ze geen reservezeilen had (en geen reservefilters voor één van de motoren) getuigt van een slechte voorbereiding.
Sinds ik die verslagen van Babs heb gelezen over de wereldreis van haar en Dick, begrijp ik dit ook niet meer. Dick weet als geen ander dat de cadeautjes je niet komen aanwaaien - ze moesten zelf immers ook naar huis wegens geldgebrek. En toch lijken hij en zijn dochter erop te rekenen dat het geld wel binnen blijft lopen voor de reis van de laatste.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:20 schreef spuitje het volgende:
[..]
En de financien waren absoluut niet voor elkaar. Nog steeds niet denk.
Ik begrijp het ergens wel. Pa en zijn vrouw waren bezig met een wereldreis, iets wat veel mensen doen. Daar gaan anderen heus niet voor betalen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Sinds ik die verslagen van Babs heb gelezen over de wereldreis van haar en Dick, begrijp ik dit ook niet meer. Dick weet als geen ander dat de cadeautjes je niet komen aanwaaien - ze moesten zelf immers ook naar huis wegens geldgebrek. En toch lijken hij en zijn dochter erop te rekenen dat het geld wel binnen blijft lopen voor de reis van de laatste.
En dus afmaken wat pa moest opgeven..quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel. Pa en zijn vrouw waren bezig met een wereldreis, iets wat veel mensen doen. Daar gaan anderen heus niet voor betalen.
Laura zou een record gaan verbreken,
Ze wisten toch al dat dat GBoR record er niet van zou komen? Dan hebben ze toch tegen beter weten in doorgezet? Dus dan snap ik niet dat ze dachten dat het geld wel zou komen aanwaaien.quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik begrijp het ergens wel. Pa en zijn vrouw waren bezig met een wereldreis, iets wat veel mensen doen. Daar gaan anderen heus niet voor betalen.
Laura zou een record gaan verbreken, zij zou de jongste worden die ooit solo de wereld rond had gezeild. Dat levert sponsoren als het goed is veel media aandacht op, maar ze heeft gedurende de twee jaar dat ze onderweg is natuurlijk ook geld nodig voor voedsel, diesel, inklaring-en uitklaringskosten etc. En het lijkt erop dat er veel minder binnenkomt als waarop was gehoopt. En dus moeten Laura en haar team er constant voor zorgen dat je dingen als zeilen, een SSB-radio krijgt en niet hoeft te betalen.
Toch waren een stel grote sponsors geinteresseerd en ze is zover gekomen ondanks alles.. Als ze het net even slimmer hadden aangepakt, zouden ze mss. geen geldgebrek hebben gehad..quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze wisten toch al dat dat GBoR record er niet van zou komen? Dan hebben ze toch tegen beter weten in doorgezet? Dus dan snap ik niet dat ze dachten dat het geld wel zou komen aanwaaien.
Maar het ging over slechte voorbereidingen. Daar lijkt het nog steeds wel op, inclusief de deals die waarschijnlijk door hun stugheid zijn afgeketst.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Toch waren een stel grote sponsors geinteresseerd en ze is zover gekomen ondanks alles.. Als ze het net even slimmer hadden aangepakt, zouden ze mss. geen geldgebrek hebben gehad..
Ja, ik vind dat nog steeds ongelooflijk.. Zoveel kansen en zoveel stommiteiten. Dat ze zover zijn gekomen kun je met recht een wonder noemen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar het ging over slechte voorbereidingen. Daar lijkt het nog steeds wel op, inclusief de deals die waarschijnlijk door hun stugheid zijn afgeketst.
loooooooooooooooolquote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef spuitje het volgende:
Uit het gastenboek van Laura, ik kreeg er de slappe lach van
[..]
Moet iemand dat wel even voorlezen aan de piraten.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:40 schreef spuitje het volgende:
Uit het gastenboek van Laura, ik kreeg er de slappe lach van
[..]
De vraag is alleen wie dat serieus kan voorlezen zonder zich een kaakklem te lachen...quote:Op zondag 18 september 2011 01:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Moet iemand dat wel even voorlezen aan de piraten.
Hoeft niet voorgelezen te worden. Ze kunnen het zelf lezen.quote:Op zondag 18 september 2011 09:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De vraag is alleen wie dat serieus kan voorlezen zonder zich een kaakklem te lachen...
Bansheeboy, misschien?
quote:Ondertussen ben ik er ook uit welke route ik terug naar de Atlantic zal nemen. Maar helaas kan ik jullie daarvan niet op de hoogte stellen. Ook piraten hebben internet..
bron
Er is nóg een eiland dat Tristan da Cunha heet? Er ligt er ook één in de Atlantique.quote:Op zondag 18 september 2011 12:38 schreef Disana het volgende:
Voor wie geïnteresseerd is in de wederwaardigheden van Henk de Velde: hier de radio-uitzending van vanmorgen.
Hij wilde naar Micronesië, naar het eiland Tristan da Chuna, naar de Indische Oceaan, het eilandje St. Paul, daar ligt een vulkaan, waar niemand woont – en hij wilde nooit meer terugkomen in Nederland. En hij is er geweest, Henk de Velde, maar keerde toch ...
Het blog van Dekker verhaalt over een bustocht en gratis eieren.
Daar zou ik niet zonder meer van uitgaan. Ze worden niet voor niets piraat, in plaats van dat ze normaal werk doen.quote:Op zondag 18 september 2011 09:55 schreef spuitje het volgende:
[..]
Hoeft niet voorgelezen te worden. Ze kunnen het zelf lezen.
Hmm, volgens Wikipedia is er maar één?quote:Op zondag 18 september 2011 12:41 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er is nóg een eiland dat Tristan da Cunha heet? Er ligt er ook één in de Atlantique.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |