abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101936167
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 11:49 schreef MrFoureyes het volgende:
Ik ben er nog steeds niet achter of Svetan nu gewoon een troll is (met een beperkt repertoire, dat wel) of dat het gaat om iemand met een totaal verwrongen beeld van de interesse die een 15-jarige op vakantie wereldwijd kan genereren. In ieder geval heeft hij als directielid van een groot internationaal bedrijf opvallend veel tijd beschikbaar voor dit soort non-discussies. Of laat Svetan misschien zijn secretaresse posten?

Hoe dan ook, ga door - je bijdragen zijn heel uniek!
Natuurlijk is hij een troll. Maar wel een leuke. Vooral dat gemaakte accentje - dat hij ook af en toe vergeet - is grappig.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:11:39 #127
137949 Disana
pi_101936927
Ik vind svetan niet zo'n grappige troll als er teveel aandacht naar hem gaat.

Afijn, er is weer een blog. Ze is enorm onder de indruk van iets waar ze geen snars van snapt. Maar ze treurt niet, want omgekeerd snappen ze ook geen snars van haar onderneming en zo werd het toch weer leuk :+

Oh en er zijn weer twee nieuwe foto's. Natuurlijk weer van Dekker in korte broek.

http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
pi_101937058
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef Disana het volgende:

Afijn, er is weer een blog. Ze is enorm onder de indruk van iets waar ze geen snars van snapt. Maar ze treurt niet, want omgekeerd snappen ze ook geen snars van haar onderneming en zo werd het toch weer leuk :+

Oh en er zijn weer twee nieuwe foto's. Natuurlijk weer van Dekker in korte broek.

Nou, maar goed dat Laura ze heeft kunnen uitleggen wat een wereldreis is..
Waarom gebruikt ze het woord 'recordpoging' nu niet?
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:19:24 #129
137949 Disana
pi_101937177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Nou, maar goed dat Laura ze heeft kunnen uitleggen wat een wereldreis is..
Waarom gebruikt ze het woord 'recordpoging' nu niet?
Jij snapt het weer niet hè :( Dat hele record is mysterieus!
pi_101937489
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij snapt het weer niet hè :( Dat hele record is mysterieus!
Oh ja.. Ik dacht even dat een recordpoging een concreet iets was. Stom van me.
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 14:32:29 #131
137949 Disana
pi_101937582
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Oh ja.. Ik dacht even dat een recordpoging een concreet iets was. Stom van me.
Tsk tsk. Je weet toch dat wat Dekker doet onmeetbaar bijzonder is?
pi_101937960
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Tsk tsk. Je weet toch dat wat Dekker doet onmeetbaar bijzonder is?
Het is een bijzonder kind, en dat is ze :P
Ze houdt ons iig. al heel lang bezig. Het gaat nog saai worden als haar reis afgelopen is.
pi_101943564
vreemd dat Laura overal ter wereld naar toe kan varen met Guppy, afstand en tijd was geen enkel probleem, ze weet elk tropisch (vakantie) eiland te vinden, maar naar New Zealand varen - dat immers een groot emotionele waarde heeft voor haar want daar zag ze het levenslicht, heeft ze het varen in haar bloed gekregen - kan niet gedaan worden
Omdat het te ver weg is? ze vaart 9/10 van de wereldbol om,maar het laatste 1/10 stuk is net te ver voor haar?
of kost het te veel tijd? In de 2 jaar dat de wereld reis moet duren kan vast wel een stukje tijd ingepland worden voor haar hoofddoel, namelijk haar geboortegrond/geboortewater terug zien
pi_101943876
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is een bijzonder kind, en dat is ze :P
Ze houdt ons iig. al heel lang bezig. Het gaat nog saai worden als haar reis afgelopen is.
Maar nog bijna een jaar te gaan! :)
pi_101944212
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:16 schreef Alleskids het volgende:
vreemd dat Laura overal ter wereld naar toe kan varen met Guppy, afstand en tijd was geen enkel probleem, ze weet elk tropisch (vakantie) eiland te vinden, maar naar New Zealand varen - dat immers een groot emotionele waarde heeft voor haar want daar zag ze het levenslicht, heeft ze het varen in haar bloed gekregen - kan niet gedaan worden
Omdat het te ver weg is? ze vaart 9/10 van de wereldbol om,maar het laatste 1/10 stuk is net te ver voor haar?
of kost het te veel tijd? In de 2 jaar dat de wereld reis moet duren kan vast wel een stukje tijd ingepland worden voor haar hoofddoel, namelijk haar geboortegrond/geboortewater terug zien
Dat had ook wel gekund, maar haar boot gaat aan de ketting mocht ze alleen naar NZ varen. Ze beschikt namelijk niet over de vereiste papieren voor dat land. En ze kan niemand die wel over de nodige papieren beschikt meenemen, want dan is het niet meer solo.
Meneer Mercer schijnt nog iets geprobeerd te hebben om haar alsnog in NZ te krijgen, maar NZ wilde niet betalen voor haar komst. Maar misschien komt er nog een verjaardags kadootje, je weet het maar nooit!
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 17:38:27 #136
137949 Disana
pi_101944459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef spuitje het volgende:

Meneer Mercer schijnt nog iets geprobeerd te hebben om haar alsnog in NZ te krijgen, maar NZ wilde niet betalen voor haar komst. Maar misschien komt er nog een verjaardags kadootje, je weet het maar nooit!
Man oh man, ik kan niet wachten! De zestiende toch? Ik wil nu eindelijk wel eens zien hoe gevierd dit meisje werkelijk is *O*
pi_101944647
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Man oh man, ik kan niet wachten! De zestiende toch? Ik wil nu eindelijk wel eens zien hoe gevierd dit meisje werkelijk is *O*
Nee, je moet echt nog wat langer geduld hebben. De 20e wordt ze 16. Ik hoop dat ze genoeg gebak en drinken heeft besteld, want het kan natuurlijk zomaar zijn dat er 30.000 mensen op haar feestje komen!
pi_101948789
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 14:11 schreef Disana het volgende:

Dat dit kan in Nederland! Een minderjarige in een korte broek!

Leuk toch, dat Laura ook belangstelling heeft voor andere dingen dan zeilen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_101950169
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dat dit kan in Nederland! Een minderjarige in een korte broek!

Leuk toch, dat Laura ook belangstelling heeft voor andere dingen dan zeilen.
Tja, in het nieuws komen he? Dus bemoeit ze zich ook met een ander projectje :P

De foto in korte broek is leuk. Het wordt een hele dame.
Nog een paar dagen, BW, en dan mag je erop :P
pi_101950357
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Tja, in het nieuws komen he? Dus bemoeit ze zich ook met een ander projectje :P

De foto in korte broek is leuk. Het wordt een hele dame.
Nog een paar dagen, BW, en dan mag je erop :P
20/9 :Y
Het heeft alleen weinig zin om nu naar Aussie af te reizen, dan mag ik achter aansluiten bij nog 30.000 belangstellenden ;(
pi_101950679
Hmmm..... ik dacht dat de mensen hier op het draadje iets tegen gesponsorde recordpogingen hadden. Die Nuna6 recordpoging is het beste voorbeeld van hoe er bakken aan overheids en sponsorgelden aan een project en een handvol studentjes verspilt wordt. Alleen al voor de reis en verblijf van deze toch wel iets groteregroep kost voor die paar weken dat ze zich mogen uitleven het veelvoudige van he hele twee jarige reis van Laura. En natuurlijk betaald iedere nederlander via de fiscus en zijn energierekening daaraan mee.... of het hem/ haar nu interesseerd of niet.

Bij diegene waarvan de blaas nog niet helemaal leeg is...... hier mag men voor mij wel eens een lading azijn tegenaan pissen. Het is gewoon een reclameproject van de Nuon met overheidssteun.
pi_101950749
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:20 schreef svetan het volgende:
Hmmm..... ik dacht dat de mensen hier op het draadje iets tegen gesponsorde recordpogingen hadden. Die Nuna6 recordpoging is het beste voorbeeld van hoe er bakken aan overheids en sponsorgelden aan een project en een handvol studentjes verspilt wordt. Alleen al voor de reis en verblijf van deze toch wel iets groteregroep kost voor die paar weken dat ze zich mogen uitleven het veelvoudige van he hele twee jarige reis van Laura. En natuurlijk betaald iedere nederlander via de fiscus en zijn energierekening daaraan mee.... of het hem/ haar nu interesseerd of niet.

Bij diegene waarvan de blaas nog niet helemaal leeg is...... hier mag men voor mij wel eens een lading azijn tegenaan pissen. Het is gewoon een reclameproject van de Nuon met overheidssteun.
dit dus
pi_101952101
quote:

He bah Svetan, wat klink je zuur! Maar het gaat dan ook om een project van de TU Delft en dan kan het natuurlijk niet goed zijn! Nederlands onderwijs is in jou ogen immers waardeloos! Misschien moet je Laura even een bericht sturen dat er ook een Duits team mee doet, kan ze daar ook nog even op bezoek!
pi_101952389
quote:

Het verschil is dat die jongens in ieder geval iets doen, behalve feesten en zuipen. En niet net doen alsof ze iets bijzonders aan het doen zijn en daarvoor bedelen...
pi_101952497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:49 schreef spuitje het volgende:

[..]

He bah Svetan, wat klink je zuur! Maar het gaat dan ook om een project van de TU Delft en dan kan het natuurlijk niet goed zijn! Nederlands onderwijs is in jou ogen immers waardeloos! Misschien moet je Laura even een bericht sturen dat er ook een Duits team mee doet, kan ze daar ook nog even op bezoek!
Svetan heeft gelijk. Nederland zou trots moeten zijn op Laura. Laura durft haar hoofd boven het maaiveld uit te steken. Die VOC-mentaliteit, lef en doorzettingsvermogen. Maar dat kan natuurlijk niet hè? Een meisje hoort naar school te gaan! Natuurlijk gaan er wel miljoenen naar het solarteam van de KONINKLIJKE Universiteit Twente, met studenten die wél braaf naar school gaan.
pi_101953271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Svetan heeft gelijk. Nederland zou trots moeten zijn op Laura. Laura durft haar hoofd boven het maaiveld uit te steken. Die VOC-mentaliteit, lef en doorzettingsvermogen. Maar dat kan natuurlijk niet hè? Een meisje hoort naar school te gaan! Natuurlijk gaan er wel miljoenen naar het solarteam van de KONINKLIJKE Universiteit Twente, met studenten die wél braaf naar school gaan.
In welk opzicht steekt ze haar hoofd boven het maaiveld uit dan?
  woensdag 14 september 2011 @ 21:14:59 #147
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_101953622
Waarom het ene verkiezen boven het andere? Waarom is het nodig als je Laura fantastisch vindt om het Solarteam af te kraken en andersom?

Beiden leveren een prestatie en beiden hebben sponsors gevonden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_101953890
quote:

Hoe zit het met jouw team van topmanagers eigenlijk? Hebben ze Laura al geholpen haar boot te repareren door een riant bedrag over te maken?
  † In Memoriam † woensdag 14 september 2011 @ 21:20:16 #149
137949 Disana
pi_101953945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:43 schreef spuitje het volgende:

Nee, je moet echt nog wat langer geduld hebben. De 20e wordt ze 16. Ik hoop dat ze genoeg gebak en drinken heeft besteld, want het kan natuurlijk zomaar zijn dat er 30.000 mensen op haar feestje komen!
Ja hoor. Je zag het ook bij die lezingen, er moest buiten een scherm opgehangen worden omdat er niet genoeg zitplaatsen in de zaal waren.

En die korte broek? Ik vind dat van een bepaald soort nonchalance dat typisch bij een puber past die wel weet wat ze in huis heeft ;)
pi_101954165
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef livelink het volgende:
Waarom het ene verkiezen boven het andere? Waarom is het nodig als je Laura fantastisch vindt om het Solarteam af te kraken en andersom?

quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 21:14 schreef livelink het volgende:

Volgens mij zijn het zulke verschillende dingen dat je ze niet met elkaar kunt vergelijken. En dat hoeft ook niet.
Maar Svetan doet het voorkomen alsof mensen hier dat solar team de hemel inprijzen en daar is totaal geen sprake van volgens mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')