misschien wist ze het gewoon niet ?quote:Op maandag 12 september 2011 12:01 schreef Ferdo het volgende:
Wel sterk dat ze haar mond niet opentrok tegen dat varken.
Wie hou je voor de gek, je benoemt het alleen niet.quote:Op maandag 12 september 2011 12:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik HEB het waar het dit geval betreft helemaal niet over moslims gehad!!
Dat is gewoon om hem vast te kunnen houden.quote:Op maandag 12 september 2011 12:28 schreef macca728 het volgende:
wat nog zieker is dat zo'n man aangeklaagd wordt voor poging tot doodslag.
Over de mishandeling moeten ze nog nadenken.....
Die zijn nog zieker dan die man.
je moet eens beter lezen, ze heeft het helemaal niet over moslims man. Dat lees jij erin.quote:Op maandag 12 september 2011 12:26 schreef Killaht het volgende:
[..]
Wie hou je voor de gek, je benoemt het alleen niet.
die loopt weer lekker vrij hoor over 5 jaar.quote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat is gewoon om hem vast te kunnen houden.
Dat gaan ze nu allemaal bekijken he, tot die tijd blijft het bij poging tot doodslag zodat ze hem vast kunnen houdenquote:Op maandag 12 september 2011 12:31 schreef macca728 het volgende:
[..]
die loopt weer lekker vrij hoor over 5 jaar.
Als je iemand met een hamer slaat op het hoofd, loop je grote kans op dat hij of zij doodgaat.
Je kan hem ook nog vervolgen voor mishandeling vrouw, geen hulp geven bij een zwaargewonde en oplsuiten van de andere kinderen.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
je moet eens beter lezen, ze heeft het helemaal niet over moslims man. Dat lees jij erin.
tuuknie...quote:Op maandag 12 september 2011 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. De drie zonen doet hij niets. Die worden niet gefolterd. Want.......zonen! Zonen zijn goed.
nee als iemand cynisch/sarcastisch reageert herken je dat niet he. Zo vermoeiend zeg.quote:
Die zonen wisten dan ook niet waar die moeder was. Ik vind het zo ongelooflijk misselijk van je overal maar een moslimdiscussie te maken. Jij gaat hierin altijd over lijken.quote:Op maandag 12 september 2011 12:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Precies. De drie zonen doet hij niets. Die worden niet gefolterd. Want.......zonen! Zonen zijn goed.
Uitgebreider nieuwsbericht:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GNS3FC6I3
Petje af voor die meid dat ze haar lippen stijf op elkaar houdt, terwijl ze weet waar haar moeder is. Ze verraadt haar niet. Hoop echt dat ze het overleeft en dat die vent nooit meer vrijkomt.
quote:Op maandag 12 september 2011 12:41 schreef Staal het volgende:
[..]
Die zonen wisten dan ook niet waar die moeder was. Ik vind het zo ongelooflijk misselijk van je overal maar een moslimdiscussie te maken. Jij gaat hierin altijd over lijken.
Overigens vind ik het ontroerend hoe die dochter haar moeder met haar leven wilde beschermen en goed om te lezen dat ze buiten levensgevaar is.
Het is een feit dat woede, onmacht en frustratie eerder in toom gehouden kan worden als men over ontwikkeling (waar hogere beschaving uit voort vloeit) beschikt. Bijkomend feit is dat sommige culturen daar een gebrek aan hebben.quote:Op maandag 12 september 2011 12:48 schreef Disana het volgende:
Inderdaad. Volgens mij heeft het alles met uit de hand gelopen woede, onmacht en frustratie te maken. Dat is geen enkele cultuur vreemd.
En in andere dan islamitische culturen zijn er geen laag ontwikkelde mensen. Geloof je het zelf?quote:Op maandag 12 september 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een feit dat woede, onmacht en frustratie eerder in toom gehouden kan worden als men over ontwikkeling (waar hogere beschaving uit voort vloeit) beschikt. Bijkomend feit is dat sommige culturen daar een gebrek aan hebben.
Zomaar dit als excuus op 1 hoop gooien ten aanzien van de hele wereldbevolking is nogal een misser.
Lol, de Arabische cultuur is ouder dan die van ons.quote:Op maandag 12 september 2011 12:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het is een feit dat woede, onmacht en frustratie eerder in toom gehouden kan worden als men over ontwikkeling (waar hogere beschaving uit voort vloeit) beschikt. Bijkomend feit is dat sommige culturen daar een gebrek aan hebben.
Zomaar dit als excuus op 1 hoop gooien ten aanzien van de hele wereldbevolking is nogal een misser.
Ik heb het over de wereldbevolking algemeen aangezien jij het ook algemeen hield.quote:Op maandag 12 september 2011 12:56 schreef Disana het volgende:
[..]
En in andere dan islamitische culturen zijn er geen laag ontwikkelde mensen. Geloof je het zelf?
Zegt niks tot 0,0.quote:Op maandag 12 september 2011 12:59 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
Lol, de Arabische cultuur is ouder dan die van ons.
Zeg dan maar eens over welke cultuur je het wel hebt.quote:Op maandag 12 september 2011 13:00 schreef 3-voud het volgende:
Ik heb het over de wereldbevolking algemeen aangezien jij het ook algemeen hield.
Dat je het weer naar moslims wilt trekken is jouw probleem.
Bosjesmensen? Pak er zo 1 uit. Er zijn legio anderen.quote:Op maandag 12 september 2011 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dan maar eens over welke cultuur je het wel hebt.
Dus bosjesmensen zijn eerder redeloos agressief? Heb je daar cijfers van? Of van andere culturen die jij 'onderontwikkeld' acht?quote:Op maandag 12 september 2011 13:02 schreef 3-voud het volgende:
Bosjesmensen? Pak er zo 1 uit. Er zijn legio anderen.
Het gaat om het feit dat woede, onmacht en frustratie zich eerder uit bij onder ontwikkelden dan andersom. Bij tokkie buurten zie je dit fenomeen ook.
Hense, je argument is waardeloos.
Moort komt dan ook weinig voor gelukkigquote:Op maandag 12 september 2011 13:03 schreef Staal het volgende:
Er zitten anders genoeg niet moslims in de blijf van mijn lijfhuizen, die ook uit niet moslimgezinnen komen. Het zijn er echt heel veel. Mishandeling en doorgeslagen stoppen is van alle culturen.
Niet elke Oostenrijker stopt zijn dochter als seksslavin in een kelder. Niet elke Belg is een kinderlokker. Niet elke moslim slaat zijn vrouw tot moes. Niet elke Nederlander moort zijn gezin uit vanwege een hypotheek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |