Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.quote:Op zondag 11 september 2011 17:45 schreef kwiwi het volgende:
wtf.. en dat alles ook nog waar de andere kinderen bij zijn
tssss, hier kan men er anders ook wat van, zie bijv. 1-jarig meisje jongetje vermoord in Veldhoven, maar het blijftquote:Is koeltoer
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaatquote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.
Nederlandse familiedrama's zijn er anders ook genoeg hoorquote:Op zondag 11 september 2011 17:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ach ja, alles om zijn eigen eer te kunnen redden.
zulkke figuren moet je levenslang uit de maatschappij weren, maar ja dat is zielig natuurlijk en hij moet tweede kans krijgen he.quote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaat
Dat is toch een wezenlijk verschil...quote:Op zondag 11 september 2011 19:09 schreef Bastard het volgende:
Heeft niks met Marokkaans te maken, familiedrama's gebeuren er in NL ook genoeg. Ik herriner me nu die vader die zn kinderen vasthield en het spoor opliep bijvoorbeeld.
Het is een drama.. dat wel
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.quote:Op zondag 11 september 2011 19:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is toch een wezenlijk verschil...
Een moeder die de gaskraan open zet met haar kinderen in dezelfde ruimte die haar kinderen ziet wegglippen en op dat moment bedenkt dat het echt foute boel is, is van een ander kaliber dan een moeder die haar kinderen aan het vermoorden is zonder een bepaalde suïcidale wens.
Okay man, wat jij wilt, goede bron ookquote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.
Alleen bij allochtonen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
dit soort dingen gebeurt veel vaker bij allochtonen, want de vrouw is minderwaardig daar. Dat is gewoon bij veel zo.
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??quote:Op zondag 11 september 2011 19:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Okay man, wat jij wilt, goede bron ookIk bedoel, denk je nou werkelijk dat ik dat vanzelfsprekend moet vinden?
Islam = allochtoon?quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??
de vrouw is gewoon minderwaardig in de islam.
slaap lekker.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
De trend van het in elkaar beuken van 17 jarige meisjes, door Marokkaanse vaders, is inderdaad een culturele eigenschap. Het is een traditie ontstaan in de 13e eeuw (afkomstig uit het Atlas-gebergte) na de komst van de Islam. Tot op de dag van vandaag wordt de traditie (ietwat in moderne vorm: vroeger gebeurde het op een openbare plek d.m.v. de achterkant van een zwaard, hedendaags in garages d.m.v. hamers) in stand gehouden. Het gebruik is ,na de immigratie van Marokkanen uit de bergen van Marokko, geexporteerd naar Belgie.
inderdaad, islam is goed verspreiders komen weer te voor schijn.quote:
Haha. Gelukkig ook wat humor geïmporteerd uit dat Atlas-gebergte daar.quote:Op zondag 11 september 2011 19:41 schreef Mutant01 het volgende:
De trend van het in elkaar beuken van 17 jarige meisjes, door Marokkaanse vaders, is inderdaad een culturele eigenschap. Het is een traditie ontstaan in de 13e eeuw (afkomstig uit het Atlas-gebergte) na de komst van de Islam. Tot op de dag van vandaag wordt de traditie (ietwat in moderne vorm: vroeger gebeurde het op een openbare plek d.m.v. de achterkant van een zwaard, hedendaags in garages d.m.v. hamers) in stand gehouden. Het gebruik is ,na de immigratie van Marokkanen uit de bergen van Marokko, geexporteerd naar Belgie.
Echt ja, voor zulke mensen (ja ook voor autochtoon) moet de doodstraf gewoon ingevoerd worden weer. Belachelijk dat zulke mensen misschien 10 jaar zitten hooguit en dan weer mogen deelnemen aan de maatschappij (wat hij uberhaupt al niet kon vanwege zijn vrouw mishandelen)quote:Op zondag 11 september 2011 19:53 schreef Elfletterig het volgende:
Wat een zieke geesten lopen er toch rond op deze planeet. De doodstraf is nog mild voor dit soort uitschot.
Want, als het een Nederlander betreft, is het ook een culturele uiting? Net als de mishandeling gepleegd door onze eigen PVV politicus?quote:
Een familiedrama noem ik het als iets per ongeluk gebeurt, ten gevolge van een echtelijke ruzie of door depressie/suicidale gevoelens. Zoals een moeder die haar kinderen en zichzelf doodt.quote:Op zondag 11 september 2011 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
Want, als het een Nederlander betreft, is het ook een culturele uiting? Net als de mishandeling gepleegd door onze eigen PVV politicus?
Exact, versimpeling van de waarheid, dat begrijp jij natuurlijk ook. Familiedrama's komen, hoe triest het ook is, sinds jaar en dag voor. Dat mensen daar zo dolgraag enige vorm van etnische houvast in willen zoeken, is echter nog triester. Het zijn mensen die zo verblind zijn door hun haat, dat ze niet eens doorhebben hoe walgelijk ze te werk gaan over de rug van de doden.
Hier valt niets anders op te antwoorden, behalvequote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Een familiedrama noem ik het als iets per ongeluk gebeurt, ten gevolge van een echtelijke ruzie of door depressie/suicidale gevoelens. Zoals een moeder die haar kinderen en zichzelf doodt.
Een vader die zijn dochter met een hamer de kop inslaat om aan de weet te komen waar zijn vrouw is, noem ik geen familiedrama, maar gewoon een poging tot doodslag.
yuk, lees anders nog eens goed, joh...quote:Op zondag 11 september 2011 20:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Is de achtergrond en afkomst van de ouders hier al bekend? Geloof niet dat ik daar al iets over gelezen heb. Zolang we niet weten wat daar heeft afgespeeld lijkt het me zinloos om dat hier ter vergelijking neer te zettenu
Ja, heb het gezien.quote:Op zondag 11 september 2011 21:37 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
yuk, lees anders nog eens goed, joh...
Damn. Per ongeluk? Serieus?quote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef Gia het volgende:
Een familiedrama noem ik het als iets per ongeluk gebeurt, ten gevolge van een echtelijke ruzie of door depressie/suicidale gevoelens. Zoals een moeder die haar kinderen en zichzelf doodt.
Een vader die zijn dochter met een hamer de kop inslaat om aan de weet te komen waar zijn vrouw is, noem ik geen familiedrama, maar gewoon een poging tot doodslag.
Zij moet gewoon genegeerd worden, copy.quote:Op maandag 12 september 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Damn. Per ongeluk? Serieus?
Hier onderscheid in maken om 'die enge allochtonen' maar erger te maken.
Te sneu.
Het maakt mij niet uit of het een allochtoon is of niet.quote:Op maandag 12 september 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:
Te sneu.
Dat denk ik dus niet. Een moeder die het leven niet meer ziet zitten en daarom haar kinderen en zichzelf doodt is verder weg dan een vader die informatie uit zijn kind wil slaan en daarbij te ver gaat.quote:Op maandag 12 september 2011 09:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Gia, wat een onzin kun jij weer uitkramen. Dat een gezinsdrama per ongeluk gebeurd na een ruzie. Kom op zeg.
Waarschijnlijk is deze meneer waar dit topic over gaat net zo gek als een moeder die haar kinderen ombrengt.
Dit dus.quote:Op maandag 12 september 2011 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Te sneu.
Ik vind de reden en achtergrond wel een rol spelen.quote:Op maandag 12 september 2011 09:26 schreef Copycat het volgende:
Een familiedrama is ook een lafhartige moord, maf mens.
quote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef Gia het volgende:
[..]
En de afkomst van die dader interesseert me verder geen ruk.
wtfquote:Op zondag 11 september 2011 20:46 schreef Gia het volgende:
[..]
vind jij dit dan een familiedrama ? Het is inderdaad niet te vergelijken met iemand die zijn kinderen vermoordt en dan zichzelf.quote:Op maandag 12 september 2011 09:38 schreef Olga het volgende:
[..]
wtf
Wat ben jij voor een triest persoon?
Ik vind sowieso dat iemand die met zijn of haar poten aan zijn of haar eigen kinderen komt ziek. Of je nu moslim, christen, katholiek, jood of boedhist bent. Net als bij de vader van Dylan is ook deze vader ziek......quote:Op maandag 12 september 2011 10:08 schreef macca728 het volgende:
[..]
vind jij dit dan een familiedrama ? Het is inderdaad niet te vergelijken met iemand die zijn kinderen vermoordt en dan zichzelf.
Deze man wil zijn dochter gewoon tot een bekentenis dwingen waar haar moeder is.
En gezien het bericht hecht hij weinig waarde aan het leven van beiden.
nee het is niet anders omdat hij moslim is. maar blijf maar lekker ontkennen dat dat er geen invloed op heeft gehad.quote:Op maandag 12 september 2011 10:14 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat iemand die met zijn of haar poten aan zijn of haar eigen kinderen komt ziek. Of je nu moslim, christen, katholiek, jood of boedhist bent. Net als bij de vader van Dylan is ook deze vader ziek......
Maar nee, het is een moslim dus dat is heel wat anders
Ik ontken niets, alleen zijn er ook gewoon Nederlanders die zo gek in hun hoofd zijn. Anders waren er nooit Blijf van mijn lijfhuizen geweestquote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee het is niet anders omdat hij moslim is. maar blijf maar lekker ontkennen dat dat er geen invloed op heeft gehad.
Het zal er vast invloed op hebben gehad, net als dat die vader (die zijn zoontje van 1 ophangt en foto's verstuurd naar diens moeder) ergens in moet hebben geloofd.quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee het is niet anders omdat hij moslim is. maar blijf maar lekker ontkennen dat dat er geen invloed op heeft gehad.
nee levenslang opsluiten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:21 schreef ComplexConjugate het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon knettergek en zouden preventief gesteriliseerd moeten worden.
volledig mee eens en er zijn ook gewoon Australiers die gek zijn, whats your point ?quote:Op maandag 12 september 2011 10:19 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ontken niets, alleen zijn er ook gewoon Nederlanders die zo gek in hun hoofd zijn. Anders waren er nooit Blijf van mijn lijfhuizen geweest
Zulks een verandering van gedachten.quote:Op maandag 12 september 2011 10:16 schreef macca728 het volgende:
My point is dat het niet alleen bij moslims gebeurdquote:Op maandag 12 september 2011 10:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja en ook gewoon Australiers die gek zijn, whats your point ?
of mag je Nederlanders wel gelijk discrimineren voor iets dat in Belgie gebeurt ?
Houdt dat überhaupt in dat hij moslim is?quote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
My point is dat het niet alleen bij moslims gebeurdEr staat idd in het bericht dat hij Marokkaans is van origine maar houdt dat automatisch in dat hij streng moslim is?
Nope maar daar gaan veel mensen hier vanuitquote:Op maandag 12 september 2011 10:30 schreef Nyce het volgende:
[..]
Houdt dat überhaupt in dat hij moslim is?
nee maar de kans is wel vrij groot dat hij moslim is.quote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
My point is dat het niet alleen bij moslims gebeurdEr staat idd in het bericht dat hij Marokkaans is van origine maar houdt dat automatisch in dat hij streng moslim is?
nee je hebt gelijk , lekker blijven slapen...quote:Op maandag 12 september 2011 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Omdraaien is een kunst.quote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef 3-voud het volgende:
We moeten hier niet zon drama van maken. Het komt gelukkig ook in andere groepen voor.
*zucht*
Zuchtquote:Op maandag 12 september 2011 10:34 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee je hebt gelijk , lekker blijven slapen...
Hij probeert te zeggen dat je oogkleppen op hebt. Als je daarna zo reageert bevestig je het enkel.quote:Op maandag 12 september 2011 10:36 schreef Olga het volgende:
[..]
Zucht
Als iemand het niet met je eens is komt je met zo iets?
Oorspronkelijk is de vrouw ook minderwaardig binnen het christelijke geloof, dus dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:26 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dus zien dat dit soort idioten onder alle bevolkingsgroepen voorkomen is oogkleppen ophebben?quote:Op maandag 12 september 2011 10:40 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Hij probeert te zeggen dat je oogkleppen op hebt. Als je daarna zo reageert bevestig je het enkel.
nu nog steeds ? dan zegt het niet zoveel nee.quote:Op maandag 12 september 2011 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oorspronkelijk is de vrouw ook minderwaardig binnen het christelijke geloof, dus dat zegt niet zoveel.
Een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind de reden en achtergrond wel een rol spelen.
Tuurlijk, het blijft moord en als de dader niet zelf omkomt of zelfmoord pleegt tijdens zo'n familiedrama moeten ze ook zeker berecht worden.
Maar ik blijf het toch wel een verschil vinden als een vader zijn dochter de hersens inslaat om informatie los te krijgen of dat een vader een kind doodt omdat hij de moeder dat kind niet gunt en daarna ook zelfmoord pleegt.
Die vent in Wevelgem had geenszins de bedoeling zichzelf te doden of één van zijn andere kinderen. Ging hem puur om het verkrijgen van informatie. Dat is dus niet vanwege een psychische stoornis, maar willens en wetens.
En de afkomst van die dader interesseert me verder geen ruk.
Ook niet overal in Nederland hoor, kijk maar naar de SGP.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
nu nog steeds ? dan zegt het niet zoveel nee.
Maar volgens mij zijn de vrouwen aardig geemancipiert hier.
Ik kijk enkel naar de manier van discussiëren en leg de knel bloot.quote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Dus zien dat dit soort idioten onder alle bevolkingsgroepen voorkomen is oogkleppen ophebben?
Zien dat er allerlei 'oorzaken' van dit soort acties zijn (met als belangrijkste de zieke geest van de dader) is oogkleppen op hebben?
Je alleen maar richten op de religie is pas oogkleppen op hebben.
ja vergelijkbaar, je hebt zo nog 200 clubs die alleen mannen accepteren. Of vrouwen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet overal in Nederland hoor, kijk maar naar de SGP.
Zo waarquote:Op maandag 12 september 2011 10:44 schreef lutser.com het volgende:
[..]
Dus zien dat dit soort idioten onder alle bevolkingsgroepen voorkomen is oogkleppen ophebben?
Zien dat er allerlei 'oorzaken' van dit soort acties zijn (met als belangrijkste de zieke geest van de dader) is oogkleppen op hebben?
Je alleen maar richten op de religie is pas oogkleppen op hebben.
tuurlijk, deze man is gestoord, moet je ook nooit meer toelaten in de maatschappij.quote:Op maandag 12 september 2011 10:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een sluit het ander niet uit.
Sowieso als je tot zoiets in staat bent dan lijkt mij de kans redelijk groot dat er psychisch iets niet in orde met je is.
zo waar ja, maar andersom net zo waar.quote:
Jaja, dat zal best. Alsof deze vreselijke drama's niet bij Nederlanders voorkomen. Jawel dus. Dus je punt heeft weinig zin.quote:Op maandag 12 september 2011 10:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
zo waar ja, maar andersom net zo waar.
Als mensen willen blijven ontkennen dat bij bepaalde bevolkingsgroepen de vrouw een minderwaardige rol heeft... en dat dat hier mogelijk een rol heeft gespeeld.
Dit heeft niks met eer te maken hoor, staat letterlijk niks in over eerquote:Op zondag 11 september 2011 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kan er gewoon met m'n verstand niet bij dat er mensen zijn die dit soort dingen doen om zoiets stoms als "eer". Alsof er nog wat van je eer over is nadat je je eigen dochter bijna dood slaat
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.quote:Op maandag 12 september 2011 10:55 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Jaja, dat zal best. Alsof deze vreselijke drama's niet bij Nederlanders voorkomen. Jawel dus. Dus je punt heeft weinig zin.
Je hebt gelijk. Staat er niet in.quote:Op maandag 12 september 2011 10:57 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Dit heeft niks met eer te maken hoor, staat letterlijk niks in over eer.
hoe weet je dat dan ? staat niets over inquote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Re het volgende:
dit heeft toch geen fuck te maken met cultuur... maar goed tijd dat die kanker eens uit de onderbuik wordt gesneden
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?quote:Op zondag 11 september 2011 17:42 schreef slashdotter3 het volgende:
De man takelde zijn dochter zwaar toe in de hoop van haar te horen te krijgen waar de moeder van het gezin is ondergedoken na ernstige feiten van partnergeweld.
Hou toch op joh. Waar blijf je als er weer een gezin is omgebracht door een Nederlandse vader of moeder? Dan laat je je niet horen zeker.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.
blijkbaar wel ja als je hier de reacties leestquote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?
Nee hoor.quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik hier al doorhad dat het om Marokkanen ging?
Andersom wel dan?quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
ja ik lees het elke dag in de krant, Nederlanders die hun dochters doodslaan om te weten te komen waar hun vrouw is die ze mishandelen.
ja dat is wezelijk wat anders, maar dat begrijp je niet.quote:Op maandag 12 september 2011 11:01 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Waar blijf je als er weer een gezin is omgebracht door een Nederlandse vader of moeder? Dan laat je je niet horen zeker.
Dat weet jij niet. Niks over bekend.quote:Op maandag 12 september 2011 11:00 schreef Re het volgende:
dit heeft toch geen fuck te maken met cultuur...
Zeg, mag die dochter eerst eens bijkomen van deze klopklop voor je aan operaties denkt?quote:maar goed tijd dat die kanker eens uit de onderbuik wordt gesneden
quote:
De tweede al die reageert op de post van Re maar er duidelijk niks van snapt wat ie eigenlijk bedoelt.quote:Op maandag 12 september 2011 11:04 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat weet jij niet. Niks over bekend.
[..]
Zeg, mag die dochter eerst eens bijkomen van deze klopklop voor je aan operaties denkt?
Psies. Een en al ergernis.quote:Op maandag 12 september 2011 11:05 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
De tweede al die reageert op de post van Re maar er duidelijk niks van snapt wat ie eigenlijk bedoelt.
quote:Op zondag 11 september 2011 19:29 schreef macca728 het volgende:
[..]
moet ik het dan met jou eens zijn of mag ik ook mijn eigen mening hebben ??
de vrouw is gewoon minderwaardig in de islam.
gmtaquote:Op maandag 12 september 2011 11:05 schreef Copycat het volgende:
What the fuck is er wezenlijk anders aan een vader die zijn eenjarig zoontje ophangt en vervolgens de foto´s daarvan naar zijn vrouw stuurt?
Sicko's heb je overal. Dit topic is daar een wrang bewijs van.
Bron en ohja, moslims zijn wat anders dan Marokkanen. Mensen die denken dat ze wat van onderzoeken afwetenquote:Op zondag 11 september 2011 20:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Moslims zijn relatief gezien vaker betrokken bij misdaad. Fact.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |