Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig jaquote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Het gaat over PSV - AJAX!quote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokkie. Een 2-0 voorsprong uit handen geven.Lekker PSV-Waardig ja
PSV moet aan zijn spel schaven .Ajax moet aan zijn spel schaven.quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het gaat over PSV - AJAX!
Kan je lezen?
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantjequote:Op zondag 11 september 2011 16:58 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik verwacht zelf winst voor PSV.
Ik heb gewoon dit gedaan:quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Durfde je geen pic te posten met 3 sterren op het shirt van jantje
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 0-4. Nu wordt het 0-2quote:Op zondag 11 september 2011 17:04 schreef Geo3kant het volgende:
Ajacieden niet bang? Wedstrijd is wel om half 1 he.. beetje vroeg voor ze.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb gewoon dit gedaan:
PSV aanvoerder Toivonen
Ajax aanvoerder Verthongen
Als je wil dat ik een nieuwe doe, stuur me een link en ik zet hem erbij.
quote:Op zondag 11 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Doe dit als OP, ipv die blonde homo.
[ afbeelding ]
Hehe, wat ik zei, laten we eerst heel uit de CL/Europa league komen met ze allen en dan arrogant doen, blijkt toch lastigquote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Tegen PSV maakt dat niet uit, als hij om 14.30 was geweest, werd het 4-0. Nu wordt het 0-2
Op z'n PSV'squote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
PSV is juist degene die laf speelt met dat anti voetbal van zequote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Ajax zal vast weer laf voor de 0-0 gaan, net als in de twee wedstrijden van afgelopen jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Strootman zal een woedeexplosie krijgenquote:Op zondag 11 september 2011 17:07 schreef Doublepain het volgende:
Ben benieuwd wat nu de ergste overtreding/ofietsanders gaat worden van de wedstrijd
Hier een paar leuke voorbeelden:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |