Is het ook niet, maar je moet wat..quote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Pipo1234 het volgende:
Een werkgever die geen reiskosten vergoed kan nooit een goede werkgever zijn...
Natuurlijk heb je wel recht op pauzequote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar je moet wat..
Ziekte zijn ze heel streng is, je mag volgens hun maar 1 keer in het jaar ziek zijn want iemand kan maar 1 keer koorts krijgen, ook heb je soms geen pauze en overwerken krijg je betaald maar je moet het soms wel..
ja alleen krijg bijna opuleptie van je icoonquote:Op zondag 11 september 2011 16:56 schreef OverRated het volgende:
Zo'n A4, neemt die veel benzine/diesel?
dat kan niet want dat is VERPLICHT. dat je per zoveel uur werk zoveel uur pauze hebt.quote:Op zondag 11 september 2011 16:55 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Is het ook niet, maar je moet wat..
Ziekte zijn ze heel streng is, je mag volgens hun maar 1 keer in het jaar ziek zijn want iemand kan maar 1 keer koorts krijgen, ook heb je soms geen pauze en overwerken krijg je betaald maar je moet het soms wel..
Ok.quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja alleen krijg bijna opuleptie van je icoon
Bedankt!!quote:Op zondag 11 september 2011 16:57 schreef Pipo1234 het volgende:
Klinkt als een erg sociale en betrokken werkgever...
Maar je zou eens kunnen kijken naar aftrek van reiskosten m.b.t. het OV: http://www.belastingdiens(...)erk-03.html#P26_2273
Moet je natuurlijk wel aangifte inkomstenbelasting doen en met het OV reizen...
Je hebt wel een bewijsplicht naar de belastingdienst, dus je moet wel zorgen dat je een verklaring krijgt en dat je je reisverleden van je OV-chipkaart bewaard.quote:Op zondag 11 september 2011 16:59 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Bedankt!!
Aan het eind van het jaar kan ik dit dus gaan invullen en kijken of ik in aanmerking kom!
bedankt
idd als je niet eens reiskostenvergoeding krijgt, en de pauzeregelingen ed aan de laars lapt. Kan je beter een andere baan zoeken desnoods bij een callcenter zelfs daar zijn betere werkomstandigheden en krijg je meer als het minimumloonquote:Op zondag 11 september 2011 17:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt beter wat formuliertjes bij het uitzendbureau invullen dan bij deze werkgever blijven.
Soort zoekt soort, TS is nou ook niet de beste werknemer als ik de rest van z'n topics ziequote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Pipo1234 het volgende:
Een werkgever die geen reiskosten vergoed kan nooit een goede werkgever zijn...
Ach ja... Zolang hij niet steelt van zijn werkgever valt het wel meequote:Op zondag 11 september 2011 17:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soort zoekt soort, TS is nou ook niet de beste werknemer als ik de rest van z'n topics zie
Zomer: scooterquote:
lopend duurt wat lang hè, ongeveer 2 uurtje... Maar het gaat hier over een half uurtje fietsen, ik zie het probleem niet eigenlijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |