Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!quote:Op maandag 12 september 2011 16:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Minthy bewijst weer eens dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en geen richtingsgevoel hebben.
groot gelijkquote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!
En vrij vandaag, maling aan de tijd
Edit: heb niet eens een kaart of navigatieding bij me
Ben je er nou al dan?quote:Op maandag 12 september 2011 16:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik bewijs als wijf zijnde dat ik niet in paniek raak als ik niet in een keer goed rijd!!
En vrij vandaag, maling aan de tijd
Edit: heb niet eens een kaart of navigatieding bij me
Jawel hoor de Noordkaapquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groot gelijkuiteindelijk nog in noordpolderzijl aangekomen? veel noorderlijker op t nederlandse vasteland kun je niet
ja, das waar, maar daar kun je niets te drinken kopenquote:
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....quote:
quote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, das waar, maar daar kun je niets te drinken kopen
[..]
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:24 schreef alors het volgende:
Nou fantaaaaaaaaaaaaastisch godsamme wat goed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is vrijdag geen MHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
Mag dat wel van de communisten?quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is nog tot zaterdag feestweek/lichtjesweek dus mooi niet
Dat is oost-groningenquote:
twitter:klaasmans twitterde op maandag 12-09-2011 om 10:20:55Na @VanVelzenMusic konden Rose en ik niet achterblijven: we verwachten een baby! Als het goed gaat over pak 'em beet 6 maanden! #feest reageer retweet
leuk voor hem, hij heeft er toch ook al twee?quote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef hole1988 het volgende:
twitter:klaasmans twitterde op maandag 12-09-2011 om 10:20:55Na @VanVelzenMusic konden Rose en ik niet achterblijven: we verwachten een baby! Als het goed gaat over pak 'em beet 6 maanden! #feest reageer retweet
Ja, zat in dat kroegje bij het vorige bericht! Nog even doorgereden naar Lauwersoog, hapje eten en genieten van het uitzichtquote:Op maandag 12 september 2011 16:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
groot gelijkuiteindelijk nog in noordpolderzijl aangekomen? veel noorderlijker op t nederlandse vasteland kun je niet
Wat is daar nu weer mis mee?quote:
Zit al in Luxenburgquote:Op maandag 12 september 2011 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
volgens 4square reed ze net valkenburg binnen.....
Nee er is ook een Noordkaap achter Uithuizen-Uithuizermeedenquote:
Grunn = Grunn = Hansquote:Op maandag 12 september 2011 17:31 schreef themauster het volgende:
[..]
Dat is oost-groningenik woon op het mooie Hogeland een daar zijn andere ''rooien'' de baas
Typisch het gedrag van iemand die nooit verder kijkt dan de randstad.quote:
Waarom zou een mens in godsnaam verder willen kijken dan de randstad?! Ik heb het al veel vaker geroepen, alles ten oosten van Amersfoort, ten zuiden van Rotterdam en ten noorden van Heerhugowaard is niet interessant.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Typisch het gedrag van iemand die nooit verder kijkt dan de randstad.
bij t zielhoes heb ik nog een keer softijs gegeten van een glazen schaaltje. en binnen lagen er echt van die omatafelkleedjes op de tafels. afschuwelijk, maar geweldigquote:Op maandag 12 september 2011 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, zat in dat kroegje bij het vorige bericht! Nog even doorgereden naar Lauwersoog, hapje eten en genieten van het uitzicht![]()
En die wind!! Heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |