quote:Ik herinner me nog dat we Music For Life voor het eerst in elkaar staken, op zijn Studio Brussels. We hadden een zot idee om iets voor het goede doel te doen, drie van onze jongens gingen zonder eten in een glazen huis zitten. De eerste dagen kwamen er wat mensen langs om geld in de gleuf te deponeren. Vijf edities later heeft heel Vlaanderen Music For Life omarmd en gesteund. Het is een gigantisch feest geworden, iedereen kent het. Dat heeft ons iets doen beseffen: groter dan dit kan het niet worden. Dit boek is aan zijn laatste hoofdstuk toe, we moeten stoppen voor we het uitmelken. Ook dat is typisch Studio Brussel. We willen onszelf niet herhalen. Ik kan genoeg objectieve argumenten aanhalen om dit te motiveren, maar het komt neer op een buikgevoel: beter op tijd stoppen dan één editie te veel. Het wás al alle hens aan dek.
Het klinkt heel vies. Is het erger dan Roosmarijn?quote:Op maandag 12 september 2011 07:40 schreef Cee het volgende:
Even een waarschuwing voor iedereen: donderdag komt Roosbeef bij Giel.
Grappenmaker die Pinoquote:Op maandag 12 september 2011 07:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het klinkt heel vies. Is het erger dan Roosmarijn?
Jawel hoor Claudia,Miss Montreal,Roosteef,Miranda.quote:Op maandag 12 september 2011 07:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Grappenmaker die PinoDat is toch puur onmogelijk? Niks kan erger zijn dan die tenenkrommende schurende monotone stem van Roosmarijn.
quote:Op maandag 12 september 2011 08:49 schreef themauster het volgende:
Ah dat meen je niet weer een band die Gotye gaat coveren.
Ik zou zeggen gfa maar richting de peperbusquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Mensen die Johnny Cash verkrachten moeten aan de hoogste paal opgehangen worden
Opsluiten in San Quentinquote:Op maandag 12 september 2011 09:31 schreef SilentChaos het volgende:
Moguh!
Mensen die Johnny Cash verkrachten moeten aan de hoogste paal opgehangen worden
Dat dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aaah, miss montreal heeft onlangs een best geinig liedje uitgebrachtquote:Op maandag 12 september 2011 08:44 schreef themauster het volgende:
[..]
Jawel hoor Claudia,Miss Montreal,Roosteef,Miranda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |