Haha, komt omdat ie bij Utreg heeft gebalt jochie.quote:
Sowiesoquote:Op zondag 11 september 2011 15:08 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haha, komt omdat ie bij Utreg heeft gebalt jochie.
Ik draag, een bruin T-shirt met v-hals..quote:Op zondag 11 september 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik draag nu:
• een geel-groen t-shirt
• een grijze joggingsbroek
• een zwarte Calvin Klein boxershort
• loop op mijn teenslippers
• en heb mijn bril op
Jullie?
Groen superdry shirtquote:Op zondag 11 september 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik draag nu:
• een geel-groen t-shirt
• en heb mijn bril op
Jullie?
Ik draag nu:quote:Op zondag 11 september 2011 15:09 schreef Ragboer het volgende:
Maar ja, ik draag nu:
• een geel-groen t-shirt
• en heb mijn bril op
Jullie?
Ben je daaronder naakt?quote:
Sorry.quote:Op zondag 11 september 2011 15:15 schreef Intronic het volgende:
Da Bomba is echt zon nummer waarmee ik 350 ga rijden binnen de bebouwde kom
T is toch maar feyenoord hequote:Op zondag 11 september 2011 15:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn sopcast doet nu raar. Dus ik ga wel huiswerk maken.
Ben je voor een Turkse voetbalclub, of dat ook niet?quote:Op zondag 11 september 2011 15:21 schreef coban het volgende:
Ik heb alleen met veel spanning voetbal gekeken toen turkije meedeed aan WK. Toen was voetbal echt belangrijk voor menu kijk ik haast nooit
Naja niet heel erg, maar wel voor TS dan hequote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ben je voor een Turkse voetbalclub, of dat ook niet?
Stream werkt nu, hopelijk pakken het spel een beetje op danquote:Op zondag 11 september 2011 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet, hun spel is nu niet je van het. Maar ik hoop van wel.
Trabzonsporquote:Op zondag 11 september 2011 15:25 schreef coban het volgende:
[..]
Naja niet heel erg, maar wel voor TS dan he
Even checken dan.quote:Op zondag 11 september 2011 15:26 schreef Intronic het volgende:
[..]
Stream werkt nu, hopelijk pakken het spel een beetje op dan
Trabzonspor is wel een leuke club maar ik prefereer toch Nederlands voetbal.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:24 schreef mc-Piel het volgende:
Oh sorry mijn fout!
Ik was even in de waan dat ik op ONZ geklikt had
ik ga al..
Mensen buiten ONZquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:34 schreef Intronic het volgende:
Wat ben ik toch blij dat zondag bestaat zeg
quote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef Ragboer het volgende:
Eigenlijk is het wel goed dat zondag een rustdag is.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:37 schreef coban het volgende:
[..]
Omg hij is gesignaleerd partyhard mense*O*
Omg omg omg omgquote:
Alles op de grond schuiven kan ik ookquote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Ik heb mijn bureau gewoon opgeruimd, ik ben nu zo trots op mezelf.
Waarom geloof je me nietquote:Op zondag 11 september 2011 15:42 schreef coban het volgende:
[..]
Alles op de grond schuiven kan ik ook
Hoiquote:Op zondag 11 september 2011 15:41 schreef 92Merel het volgende:
Hooooi![]()
Ik heb mijn bureau gewoon opgeruimd, ik ben nu zo trots op mezelf.
Dat dacht ik dus ook van die van mij, was smerig en lag helemaal vol, maar nu gewoon grotendeels stofvrij (had geen zin om radioding enzo op te tillen)quote:Op zondag 11 september 2011 15:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hoi![]()
Mijn bureau schoonmaken, daar is geen beginnen aan.
Ik lieg heul nietquote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ken je door endoor jij leugenaarmevrouw.
Zo mag ik het horen.quote:
Feyenoord mag wel winnen. Tevens maakt het me weinig uit want RKC heeft al gewonnenquote:
RKC heeft ook verdiend gewonnen, ze waren echt veel beter.quote:Op zondag 11 september 2011 15:45 schreef Intronic het volgende:
Feyenoord pakt nog wel goaltje, RKC inderdaad wel knap hoor
quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook van die van mij, was smerig en lag helemaal vol, maar nu gewoon grotendeels stofvrij (had geen zin om radioding enzo op te tillen)
Ik hoop het echt dat ze nog een doelpuntje in het juiste doel maken.quote:Op zondag 11 september 2011 15:45 schreef Intronic het volgende:
Feyenoord pakt nog wel goaltje, RKC inderdaad wel knap hoor
Echt?quote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef coban het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen.
Maar ik draag in het echt ook burka he
Hahaquote:Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik heb hem één keer echt opgeruimd, maar toen lag hij de dag erna weer vol, omdat ik vond dat ie te leeg was.
Mooi zo, vanavond samenvatting checkenquote:Op zondag 11 september 2011 15:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
RKC heeft ook verdiend gewonnen, ze waren echt veel beter.
Geen idee, ik volg het ook niet, daarom heb ik het over het opruimen van mijn kamerquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha
Ik moet nu eigenlijk alleen nog mn schoenen opruimen en mn vakantiekofferJa, die ligt er nog steeds, ondanks dat ik al een maand thuis ben.
Jammer he. Maar jij mag er wel een dragen. Dan kun je op jezelf geilen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dat valt me wel een beetje tegen.
Ik geil nu al teveel op mezelf.quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer he. Maar jij mag er wel een dragen. Dan kun je op jezelf geilen.
Ooh, dan valt het nog wel mee.quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee dat niet, liggen nog iets van 3-4 dingen in
quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik geil nu al teveel op mezelf.
Jaquote:
Laten we het hebben over muziek.quote:Op zondag 11 september 2011 15:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
Waar wil je het over hebben dan?
YESquote:Op zondag 11 september 2011 15:51 schreef Intronic het volgende:
Flips 2-1 voor feyenoord! wat een bazenschot
The Beatles.quote:Op zondag 11 september 2011 15:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Laten we het hebben over muziek.
Pas op voor oorwurmen in je haar.quote:
Men zegt dat alle leuke mannen homo vaak zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, ik moet niet té veel op mezelf geilen, straks word ik nog spontaan homo.
Ik heb wel homoseksuele trekjes.quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Men zegt dat alle leuke mannen homo vaak zijn.
HOU EROVER OP JAquote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Pas op voor oorwurmen in je haar.
Ja, maar dan beland je dus standaard in de "friend-zone", dat wil je echt niet als man.quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben geen homo hoorquote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schattige meisjes die gitaar spelenquote:Op zondag 11 september 2011 15:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik speel nu een liedje van The Beatles op mijn gitaarrrr.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Schattige meisjes die gitaar spelen
Onjuist. Ik heb geen gevoelens voor mannen. Hoogstens af en toe een: "Zo die jongen ziet er wel goed uit." Maar daar blijft het bij.quote:
balenquote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Onjuist. Ik heb geen gevoelens voor mannen. Hoogstens af en toe een: "Zo die jongen ziet er wel goed uit." Maar daar blijft het bij.
Vrouwen
Metro man?quote:
Klopt, nouja als je homo bent, dan sta je graag in friendzone bij vrouwen. Lijkt me awkward om homo te zijn en alle chicks vallen voor jequote:Op zondag 11 september 2011 15:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dan beland je dus standaard in de "friend-zone", dat wil je echt niet als man.
Ohquote:
Ze zeggen hetquote:
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef Flippiee het volgende:
OhPluspuntje weer, een leuke jongen die niet homo is.
Pics van haar plasserquote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wel..
Mijn vriendin is eigenlijk een jongetje
Mijn beste vriend is keihard metro, maar hij kan het hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ze zeggen hetIk vind het wel meevallen.
quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Klopt, nouja als je homo bent, dan sta je graag in friendzone bij vrouwen. Lijkt me awkward om homo te zijn en alle chicks vallen voor je
Haha, heb je haar op Soi Cowboy gehosseld? Of in Pattaya dan?quote:Op zondag 11 september 2011 15:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ik wel..
Mijn vriendin is eigenlijk een jongetje
je haat op voetbal, dat is het grootste homo-trekje wat er isquote:Op zondag 11 september 2011 15:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, dat wil je als homo niet idd. Een combinatie zou perfect zijn.
Maar die homo-trekjes laat ik dan wel achterwege.
![]()
Ik ben helemaal niet schattig.quote:Op zondag 11 september 2011 15:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Schattige meisjes die gitaar spelen
quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
je haat op voetbal, dat is het grootste homo-trekje wat er is
En als een vrouw voor voetbal is, wat zegt dat dan over een vrouwquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat ze awesome isquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als een vrouw voor voetbal is, wat zegt dat dan over een vrouw
Sorry?quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat ik met haar wil trouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En als een vrouw voor voetbal is, wat zegt dat dan over een vrouw
Cute hoorquote:Op zondag 11 september 2011 15:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet schattig.
maar je haat op voetbal? nu snap ik het niet meer.quote:
Dan ben ik dus ook gewoon metro. Denk ik.quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
maar je haat op voetbal? nu snap ik het niet meer.
Hij is een programmeur.quote:Op zondag 11 september 2011 16:00 schreef aight1 het volgende:
[..]
maar je haat op voetbal? nu snap ik het niet meer.
Bij wijze van he, ik wil eigenlijk helemaal nooit trouwenquote:Op zondag 11 september 2011 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toffff
[..]
Niceeee, nu hopen dat je een chica vind die ook met jou wil trouwen.
Ik werk ook in de ICT branche maar kan niet overweg met programmeurs, apart volk is dat.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
Gaan we nou serieus weer haten op ICT?
Je kan ook ICT zijn en niet nerdquote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
Sorry man, zo gaan die dingen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
KAN GEBEUREN.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
lolnopequote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je kan ook ICT zijn en niet nerd
Ik ben niet apart. Serieus.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik werk ook in de ICT branche maar kan niet overweg met programmeurs, apart volk is dat.
Ja, hoi.quote:Op zondag 11 september 2011 16:02 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je kan ook ICT zijn en niet nerd
Jij bent echt een nerdquote:
misschien niet eruit zien als, maar je bent het nog welquote:
Kom op, ik heb die lijstjes in mijn sig gemaakt, dat is toch geen werk van een nerd?quote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien niet eruit zien als, maar je bent het nog wel
Tuurlijk wel, het is geprogrammeerd en alles, derhalve nerdquote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kom op, ik heb die lijstjes in mijn sig gemaakt, dat is toch geen werk van een nerd?
Maybe so, maar als ik het vergelijk met die boswachter nerds bij onsquote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef aight1 het volgende:
[..]
misschien niet eruit zien als, maar je bent het nog wel
Maar ze scoren wel.quote:
Pizzaquote:Op zondag 11 september 2011 16:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Heul niet, ik ben geen maagd en eet ook wel eens wat anders dan pizza
Oja jij kijkt stream he, sorryquote:
Programmeren is niks nerderigs aan.quote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, het is geprogrammeerd en alles, derhalve nerd
quote:Op zondag 11 september 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Programmeren is niks nerderigs aan.
boswachtersquote:Op zondag 11 september 2011 16:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maybe so, maar als ik het vergelijk met die boswachter nerds bij ons
quote:Op zondag 11 september 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Programmeren is niks nerderigs aan.
Net zo hip als sandalen met geitenwollen sokkenquote:Op zondag 11 september 2011 16:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je hoe hip programmeren is.
Die kunnen na 20 bier nog steeds alleen maar nerd lopen pratenquote:Op zondag 11 september 2011 16:07 schreef aight1 het volgende:
[..]
boswachtersdat zijn gwn autisten, geen nerds
quote:Op zondag 11 september 2011 16:08 schreef Intronic het volgende:
[..]
Net zo hip als sandalen met geitenwollen sokken
Goed toch? Dan kun je gewoon met jezelf trouwen.quote:Op zondag 11 september 2011 15:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, ik moet niet té veel op mezelf geilen, straks word ik nog spontaan homo.
Trouw hem en vermoord hemquote:Op zondag 11 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
Wij hebben zoeen programmeur die is miljonair door een erfenis, hij is 50 woont nog bij z'n vader thuis doet niets met zijn geld en heeft altijd dezelfde kleren aan
Nee, want dat is niet hoe ik mezelf zie over 20 jaar.quote:Op zondag 11 september 2011 16:11 schreef coban het volgende:
[..]
Goed toch? Dan kun je gewoon met jezelf trouwen.
Ik ga met hem trouwen. En daarna vemoorden.quote:Op zondag 11 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
Wij hebben zoeen programmeur die is miljonair door een erfenis, hij is 50 woont nog bij z'n vader thuis doet niets met zijn geld en heeft altijd dezelfde kleren aan
Dan ben je echt een idioot.quote:Op zondag 11 september 2011 16:11 schreef Intronic het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga met hem trouwen. En daarna vemoorden.
Sorry aight.
Het leven is zo ingewikkeld hequote:Op zondag 11 september 2011 16:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, want dat is niet hoe ik mezelf zie over 20 jaar.
je UI is ook een uitjequote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef Intronic het volgende:
En het enige "uitje" is als hij iets mag drinken met ons, en dan spuugt hij iedereen onder omdat hij bier op heeft
Niet huilen, daarna kom ik bij je terug en gaan we rijk zijn.quote:
oke nicequote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
Niet huilen, daarna kom ik bij je terug en gaan we rijk zijn.profit 1!!!1
Je kunt altijd bij me terecht om uit te huilen enzo.quote:Op zondag 11 september 2011 16:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het allemaal wel aan kan.
Dat is fijn om te horen, stelt me weer een beetje gerust.quote:Op zondag 11 september 2011 16:14 schreef coban het volgende:
[..]
Je kunt altijd bij me terecht om uit te huilen enzo.
Jouw UIquote:Op zondag 11 september 2011 16:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen, stelt me weer een beetje gerust.
Heeft LompeHork voor me gemaakt, het originele gifje gaat iets anders, en die man komt er niet in voor, maar dit maakt hem wel 450x beter.quote:
Maar LH is dan ook een baas he.quote:Op zondag 11 september 2011 16:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heeft LompeHork voor me gemaakt, het originele gifje gaat iets anders, en die man komt er niet in voor, maar dit maakt hem wel 450x beter.
Hij is huur maar kunnen hem goed gebruikenquote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt een goede aankoop geweest.
[..]
Komt wel goed Appeltjes
Omg jaaa die mannen op de achtergrond staren helemaalquote:Op zondag 11 september 2011 16:19 schreef BBQSausage het volgende:
Mijn UI in HD;
[ afbeelding ]
(Zie die kerel op de achtergrond)
Foutje van mijn kant.quote:Op zondag 11 september 2011 16:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hij is huur maar kunnen hem goed gebruiken
3-3quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SPEELT VVV PSV?
zoja, hoeveel?
quote:Op zondag 11 september 2011 16:21 schreef coban het volgende:
[..]
Omg jaaa die mannen op de achtergrond staren helemaal
OMG IK GING 112 BELLEN WANT JE WAS KWIJT NU IS CIA NAA JE OPZOEK ZE DENKEN DAT JE ONTVOERD VERKRACHT EN IN STUKJES BENT GEHAKT MAAR JE LEEFT NOG HAHAHA IK GA SNEL TEGEN CIA TROLOLO ZEGGEN HAHAH ZE KUNNEN ER VAST WEL OM LAGGEquote:
quote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK GING 112 BELLEN WANT JE WAS KWIJT NU IS CIA NAA JE OPZOEK ZE DENKEN DAT JE ONTVOERD VERKRACHT EN IN STUKJES BENT GEHAKT MAAR JE LEEFT NOG HAHAHA IK GA SNEL TEGEN CIA TROLOLO ZEGGEN HAHAH ZE KUNNEN ER VAST WEL OM LAGGE
Omg moet hardop lachenquote:Op zondag 11 september 2011 16:22 schreef coban het volgende:
[..]
OMG IK GING 112 BELLEN WANT JE WAS KWIJT NU IS CIA NAA JE OPZOEK ZE DENKEN DAT JE ONTVOERD VERKRACHT EN IN STUKJES BENT GEHAKT MAAR JE LEEFT NOG HAHAHA IK GA SNEL TEGEN CIA TROLOLO ZEGGEN HAHAH ZE KUNNEN ER VAST WEL OM LAGGE
we waren toch tijdelijk uit elkaarquote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef coban het volgende:
[..]
Mag jij van mij dit soort woorden zeggen?
quote:Op zondag 11 september 2011 16:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
we waren toch tijdelijk uit elkaar
jij ging met die andere boy trouwenquote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef coban het volgende:
[..]WIE ZEGT DAT
mijn hart mijn alles het is allemaal kapot
Ohjaquote:Op zondag 11 september 2011 16:29 schreef aight1 het volgende:
[..]
jij ging met die andere boy trouwen
Oh gelukkigquote:
Omgg ik schrokquote:Op zondag 11 september 2011 16:34 schreef aight1 het volgende:
You hı̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̸̨̨̨̨̨̨̨̨аve something on your screen
Wil best potje voetbal met je playen hoorquote:Op zondag 11 september 2011 16:47 schreef Flippiee het volgende:
Hey, sexy boy, set me free
Don’t be so shy, play with me
My dirty boy, can’t you see
That you belong next to me
Ik heb al ruim 6 jaar niet gevoetbald, bak er helemaal niets van als ik tegen jou zou moeten spelenquote:Op zondag 11 september 2011 16:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wil best potje voetbal met je playen hoor
Ik ook al half jaar niet dus zal wel mee vallenquote:Op zondag 11 september 2011 16:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al ruim 6 jaar niet gevoetbald, bak er helemaal niets van als ik tegen jou zou moeten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |