quote:
Op zondag 11 september 2011 16:44 schreef Renesite het volgende:Niet gemiddeld per week maar daadwerkelijk per week. Anders doe je aan het begin van de maand 8 en dan.laat je het erbij. Dat was de regel die wij hadden po ons werkpleon.
Verder: mensen die de ww zien als carrièreswitch: twee sollicitaties op vacatures die de kortste weg naar werk betekenden en wat je extra solliciteert in andere richtingen zijn dan zogezegd meegenomen.
Ja klopt helemaal

Ik heb een kennis gehad in dezelfde situatie, dus ik weet wat me te wachten staat

Die regel is geloof ik wel overal zo. (tenzij je buitenlander bent ofzo

echt hoor

)
Ik ga sowieso solliciteren op administratief, omdat ik zo snel mogelijk een nieuwe baan wil per 1 november. Maar kijk uiteraard wel verder naar andere banen.
quote:
Op zondag 11 september 2011 16:46 schreef Renesite het volgende:Op die grond: binnendienst en planner in de scheepvaart zou passend kunnen zijn. Als het maar meer verdient dan je ww rechten en.het met je thuissituatie ook zogezegd aanvaardbaar is.
Maar dat gaat in principe op zodra je daadwerkelijk in de ww zit. Is slechts 70% van je inkomen namelijk. Dat os uiteraard kut tenzij je centen zat hebt

De eerste 3 maanden 75% lees ik net, en na 3 maanden 70%

Ja is zeker kut, je leeft toch wel naar de centen die je hebt, straks is dat allemaal minder en moet je toch dingen laten enzo

quote: