1quote:Op zondag 11 september 2011 14:29 schreef charmed_angel het volgende:
Hoeveel afleveringen van Oh Oh Cherso heb ik gemist> Weet iemand dat?
quote:Op zondag 11 september 2011 15:22 schreef -Vaduz- het volgende:
C_aatje back voelt ook wel weer goed.
ja dat is ook wel weer waarquote:Op zondag 11 september 2011 15:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, zo jammer dat dat er niet inzit. Nu maar weer fun hebben hier.
Nou ja, kekke carrièreswitch was het wel geweestquote:Op zondag 11 september 2011 16:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NeeIk niet, maar dat beroep kan je wel kiezen
Whahaha dat is waar en het verdient ook nog eens goedquote:Op zondag 11 september 2011 16:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ja, kekke carrièreswitch was het wel geweest
Ik heb het nagevraagd, 1 maand van te voren hier. Dus met 1,5 ben ik ruim op tijd.quote:Op zondag 11 september 2011 16:37 schreef Renesite het volgende:
Doet me denken aan mijzelf toen ik werkcoach. Ik was vrij streng als stagiair! Mensen die wisten dat ze werkloos werden moesten zich minimaal 2 maanden al vooraf melden en al een intakegesprek gehad hebben. Ook die mensen moesten minimaal 2 maal per week solliciteren.
Ach. Mensen doe niet graag werken schrok ik hierdoor wel af, hahaha
Op een gegeven moment staar je je ook blind hè.. Dus dan gewoon effe pauze.quote:Op zondag 11 september 2011 16:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahaha dat is waar en het verdient ook nog eens goed
Hihihi..... pffff moeilijk hoor, zit me al heel de middag blind te staren op vacatures, maar ik weet het gewoon niet. Misschien toch tijdelijk administratie en dan goed denken wat ik echt wel, ik kan sowieso nu makkelijker van baan wisselen als ik wil![]()
Liefst zo snel mogelijk vast contract enzo. Had wel weer wat aangeboden gekregen, maar dat is scheepsvaart, maar dat wil ik dus juist totaal niet
Op de binnendienst en planner enzoquote:Op zondag 11 september 2011 16:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Op een gegeven moment staar je je ook blind hè.. Dus dan gewoon effe pauze.
En in de scheepsvaart? Wat dan? Als matroosje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |