quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het hier wil afhandelen moet je snel zijn. Banaanvraag ligt achter dus het is wachten tot een admin hem ziet.
Really? That stupid?quote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het hier wil afhandelen moet je snel zijn. Banaanvraag ligt achter dus het is wachten tot een admin hem ziet.
alleen jammer van die kleurquote:
Oe, voor de zekerheid maar even verplaatsen, anders missen we de ontknopingquote:Op zondag 11 september 2011 13:47 schreef Cat22 het volgende:
Echt wel. Ik had 'm nooit uitgezochtquote:
Wat!?quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
Oe, voor de zekerheid maar even verplaatsen, anders missen we de ontknoping
Schopje F&F >> ONZ dus
quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schopje F&F >> ONZ dus
quote:Op zondag 11 september 2011 13:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Schopje F&F >> ONZ dus
handel hier maar af.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Prima. Maar ik wil eerst een paar dingen van je weten. Wil je dit verder in de PM afhandelen of hier?
Te laat, TS zet hem op marktplaats.quote:
TS doet haar hond helemaal niet weg udder. Dit is puur om te trollen. Zucht.quote:Op zondag 11 september 2011 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, dus jij vindt het een grap dat TS haar hond om deze belachelijke reden weg doet?
Surequote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
TS doet haar hond helemaal niet weg udder. Dit is puur om te trollen. Zucht.
Kan zijn, maar kijk dan! Dat past toch niet bij het interieur!quote:
Zei hij dat echt tegen je?quote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
'udder', valt dat onder crewbash?
Ik kom niet haten, ik kom met enige regelmaat in F&F, dus voor mij hetzelfde beleidquote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent een man, serieus. Jij snapt dat niet. Is niet erg, maar kom dan ook niet haten.
Hier posten gaarne!quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Staal het volgende:
Ben benieuwd wat voor mails je gaat ontvangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |