Dat beige is zó jaren '80quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Renesite het volgende:
Ik snap ts wel. Soms is het gewoon prioriteiten stellen. Of een hond, of een mooie inrichting. De hond kan niet altijd op de eerste plaats staan. Hou op zeg!
Kijk, eindelijk iemand die het snapt. En nog een man ook!quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Renesite het volgende:
Ik snap ts wel. Soms is het gewoon prioriteiten stellen. Of een hond, of een mooie inrichting. De hond kan niet altijd op de eerste plaats staan. Hou op zeg!
Niet voordat de foto's van hond en nieuwe baas er zijn.quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
Topic mag dicht. MP en ik zijn overeengekomen dat de hond naar hem gaat.
Hou op, schei uit meid.quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Renesite het volgende:
wat moet dat moet. Ik.zou een chauchau nemen. Rood is voor de komende 2 jaar weer helemaal in!quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk iemand die het snapt. En nog een man ook!
quote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef THeeF het volgende:
Als dit geen grap is, hoop ik dat je snel naar de *&*#$&* gaat. Triest ding..
Kanker? Ik ben niet zo goed in woorden radenquote:
Jammer, ik bood me eerder aan. Je denkt toch niet serieus dat ik dat arme beest onder de chinees doe...quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef Qwea het volgende:
Topic mag dicht. MP en ik zijn overeengekomen dat de hond naar hem gaat.
Nee, letter meer..quote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kanker? Ik ben niet zo goed in woorden raden
Had ik eerder moeten bedenken iddquote:Op zondag 11 september 2011 14:11 schreef Myraela het volgende:
Daarom heb ik een zwarte kat, hond en konijn. Zwart kan altijd en kleed af.
Dank je wel!quote:Op zondag 11 september 2011 14:13 schreef Renesite het volgende:
Qwea had hem ook aan een boom kunnen binden. Ze heeft de opties goed overwogen en vanwege de liefde voor de hond wil ze een geschikt onderkomen. Alleen maar lof voor deze keuze!
Zeikwijfen hier...
Dan is er een ander probleem opgelost, maar past de hond nog steeds niet bij het interieurquote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef delano.888 het volgende:
Waarom binden we Qwea niet aan een boom, dat is ook een oplossing..
Als ze daar geen FOK! heeft ben ik voor.quote:Op zondag 11 september 2011 14:14 schreef delano.888 het volgende:
Waarom binden we Qwea niet aan een boom, dat is ook een oplossing..
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 11 september 2011 14:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat tof, een officieel trolltopic wat uit F&F komt. En waarvoor de user niet gebanned is
TS, respect
Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&Fquote:Op zondag 11 september 2011 14:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat tof, een officieel trolltopic wat uit F&F komt. En waarvoor de user niet gebanned is
TS, respect
Goed om te wetenquote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&F
ow, ik dacht dat :$quote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&F
Mensen die denken dat dit serieus isquote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Leuke grap. Mocht het waar zijn ben je een mongool
Het is echt, dat zegt TS toch?quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Mocht het waar zijn ben je een mongool
Onder de aandacht van de mods.quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij is heropend dus goedgekeurd
Mijn god! Ik denk dat ik me misschien nog maar eens 2 keer moet bedenken voordat ik naar een plek verhuis waar dit soort idioten wonen!quote:
Ik ben er ook heel blij meer hoor, ik heb zojuist een deal gemaakt met MPquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blij dat hij binnenkort een nieuw baasje heeft.
Verven werkte nietquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zou hem toch verven hoor
Mooi blauw ofzo
Vreetzak!quote:Op zondag 11 september 2011 14:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij meer hoor, ik heb zojuist een deal gemaakt met MP
#8B6508quote:Op zondag 11 september 2011 14:31 schreef GameboyFlash het volgende:
Heb je misschien de exacte HEX kleurcode? Hij moet namelijk dan wel perfect bij onze vloertegels passen.
ik ook Q. Though choice! Glad you made the right one!quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blij dat hij binnenkort een nieuw baasje heeft.
Welnee. Hij heeft al een huisje. Een goed huisje. Toch bedankt voor je zorgen.quote:
Thnx menquote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ook Q. Though choice! Glad you made the right one!! Hoop dat je geniet van het interieur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |