Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&Fquote:Op zondag 11 september 2011 14:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Wat tof, een officieel trolltopic wat uit F&F komt. En waarvoor de user niet gebanned is
TS, respect
Goed om te wetenquote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&F
ow, ik dacht dat :$quote:Op zondag 11 september 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sinds wanneer worden users geband om een trollll-topic in F&F
Mensen die denken dat dit serieus isquote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Leuke grap. Mocht het waar zijn ben je een mongool
Het is echt, dat zegt TS toch?quote:Op zondag 11 september 2011 14:22 schreef Pieter-utd het volgende:
Mocht het waar zijn ben je een mongool
Onder de aandacht van de mods.quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Hij is heropend dus goedgekeurd
Mijn god! Ik denk dat ik me misschien nog maar eens 2 keer moet bedenken voordat ik naar een plek verhuis waar dit soort idioten wonen!quote:
Ik ben er ook heel blij meer hoor, ik heb zojuist een deal gemaakt met MPquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blij dat hij binnenkort een nieuw baasje heeft.
Verven werkte nietquote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef michaelmoore het volgende:
Ik zou hem toch verven hoor
Mooi blauw ofzo
Vreetzak!quote:Op zondag 11 september 2011 14:30 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ik ben er ook heel blij meer hoor, ik heb zojuist een deal gemaakt met MP
#8B6508quote:Op zondag 11 september 2011 14:31 schreef GameboyFlash het volgende:
Heb je misschien de exacte HEX kleurcode? Hij moet namelijk dan wel perfect bij onze vloertegels passen.
ik ook Q. Though choice! Glad you made the right one!quote:Op zondag 11 september 2011 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik ben blij dat hij binnenkort een nieuw baasje heeft.
Welnee. Hij heeft al een huisje. Een goed huisje. Toch bedankt voor je zorgen.quote:
Thnx menquote:Op zondag 11 september 2011 14:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik ook Q. Though choice! Glad you made the right one!! Hoop dat je geniet van het interieur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |