Zei hij dat echt tegen je?quote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
'udder', valt dat onder crewbash?
Ik kom niet haten, ik kom met enige regelmaat in F&F, dus voor mij hetzelfde beleidquote:Op zondag 11 september 2011 13:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij bent een man, serieus. Jij snapt dat niet. Is niet erg, maar kom dan ook niet haten.
Hier posten gaarne!quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Staal het volgende:
Ben benieuwd wat voor mails je gaat ontvangen..
Vast mensen die hem willen hebben.quote:Op zondag 11 september 2011 13:54 schreef Staal het volgende:
Ben benieuwd wat voor mails je gaat ontvangen..
Vast wel.quote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
udder valt onder de categorie: te dom om goede scheldwoorden aan te verspillen. Maar anywayzz ik hoor het wel als een fokker hem heeft mogen ophalen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:52 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
udder valt onder de categorie: te dom om goede scheldwoorden aan te verspillen. Maar anywayzz ik hoor het wel als een fokker hem heeft mogen ophalen.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
Ik heb alvast een topic geopend mocht de deal met TS doorgaan.
Ik zie hem niet staan in F&F?quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
Sorry, ik dacht dat jij hem zelf wilde oppakken. Maar ik neem hem mee.quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Crewbash dus![]()
![]()
Cat, had jij deze ook al meegenomen?
quote:
Whut?quote:
Dat is dus niet mijn voorstelling van een liefdevol baasje.quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef Swomp het volgende:
jeuuj krijg ik nu ook een ban?quote:Op zondag 11 september 2011 13:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
Crewbash dus![]()
![]()
Cat, had jij deze ook al meegenomen?
Ja, jij udder!quote:Op zondag 11 september 2011 13:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
jeuuj krijg ik nu ook een ban?Mod of niet udderrrrs zijn alle fokkers die dit geloven.
Ha! Maar goed dat je hem nu alvast geopend hebt.quote:
Probeer het maar om te draaien, ik zeg liever udder dan dat ik zo dom ben om dit te geloven.quote:
Ah, dan is de deal rond!quote:Op zondag 11 september 2011 14:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Marktplaats advertentie bestaat al niet meer.
Wat te geloven?quote:Op zondag 11 september 2011 14:01 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Probeer het maar om te draaien, ik zeg liever udder dan dat ik zo dom ben om dit te geloven.
Omeletquote:Op zondag 11 september 2011 14:04 schreef Swomp het volgende:
TS waar houdt hij eigenlijk het meest van ? Roerei, omelet etc. ?
Waarom niet meteen?quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef Qwea het volgende:
Maarten Pieter kan hem over 2 weken van nu komen halen.
Dan heb je genoeg tijd dus om een andere handtas te kopen voor de volgende hondquote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef Qwea het volgende:
Ik zou vanavond nog kunnen...quote:Op zondag 11 september 2011 14:05 schreef Qwea het volgende:
Zijn ouders hebben pas over 2 weken tijd om deze kant op te komen. Best nog een eindje rijden. Is opzich geen probleem. Ben allang blij dat iemand hem komt ophalen.quote:
Die heb ik al hoor, die heb ik niet nodigquote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef gammapooka het volgende:
TS wil gewoon naamsbekendheid op Fok.
Ik hou niet van handtassen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan heb je genoeg tijd dus om een andere handtas te kopen voor de volgende hond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |