Poekie is al een poos dood. En hoe denk je dat poekie aan 1 oog kwam?quote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef Swomp het volgende:
Topic is weer open ?![]()
Mensen die denken dat dit serieus is.![]()
[ afbeelding ]
Wel een kat hebben, maar hij kan niet met katten overweg...
btw, dat interieur van jou is idd wel eens aan vervanging toe.
[ afbeelding ]
Hoe is die doodgegaan?quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Poekie is al een poos dood. En hoe denk je dat poekie aan 1 oog kwam?
Dat zegt iedereen die haar niet kent. Altijd die vooroordelenquote:Op zondag 11 september 2011 13:29 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat is TS een oppervlakkige doos zeg.
En trouwens, als je had gelezen had je geweten dat ik een ander interieur heb nu. Dus kom niet bijdehand doen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik dom?quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kijk eens in de spiegel ofzo
En echt hoor, als je niet die hond wil, kap dan met fucking dit topic te vergallen ofzo
Nee, alleen rechts. Aan de binnenkant.quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef motorbloempje het volgende:
Kan hij ook links lopen? Als ik 't wil overwegen moet dat wel in orde zijn, want hij zou dan naar Engeland komen.
Mèn, hoe kun je dat beest zo'n das omdoen die echt totaal niet kleurt bij je bankquote:Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef Swomp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, laat dan maar.quote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, alleen rechts. Aan de binnenkant.
Weet je wat debiel is? Die hond hier laten zitten terwijl hij hier duidelijk niet meer gewenst is. Dit topic verneuken zonder mee te helpen zoeken naar een goed baasje. Dát is debiel!quote:Op zondag 11 september 2011 13:30 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik dom?Ik doe tenminste geen hond weg omdat ik moet stofzuigen. Dat weet je nou eenmaal als je een hond neemt. En je gaat ook geen duur vloerkleed kopen als je een hond hebt. En om hem dan de deur uit te doen om wel dat vloerkleed te kunnen houden, dat is dom ja. Eerder debiel.
Ben je serieus?quote:Op zondag 11 september 2011 13:24 schreef senesta het volgende:
Mijn dochter wil hem wel, muilkorf zit erbij toch?
Is zich doodgeschrokken van je oude bank zeker.quote:
Waarom heb je hem toen genomen? Omdat het wel leuk matchte met je handtas?quote:Op zondag 11 september 2011 13:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weet je wat debiel is? Die hond hier laten zitten terwijl hij hier duidelijk niet meer gewenst is. Dit topic verneuken zonder mee te helpen zoeken naar een goed baasje. Dát is debiel!
Ik heb toch geen zin om daar zoveel geld en moeite aan te besteden?quote:Op zondag 11 september 2011 13:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij vooringenomen zeg.Je kunt katten prima opvoeden om niet te krabben. En anders kun je van die hoesjes kopen voor om de nageltjes.
Toen had ze een gele muurquote:Op zondag 11 september 2011 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom heb je hem toen genomen? Omdat het wel leuk matchte met je handtas?
Fixed.quote:Op zondag 11 september 2011 13:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen die haar niet kent. Altijd die vooroordelen
Ja, dan kan het wel. Hebben wij hier niet dus hier kan ie ook nietquote:
Was een cadeautje.quote:Op zondag 11 september 2011 13:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom heb je hem toen genomen? Omdat het wel leuk matchte met je handtas?
Maar een nieuw interieur kan wel? Echt, zum kotzen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zin om daar zoveel geld en moeite aan te besteden?
Nou kun je wel semi lollig zitten doen, maar ben je nou serieus mbt die hond ophalen of niet?quote:
Hij heeft best al veel kilometers op de teller. En je kunt ook niet zeggen dat ie van een oud vrouwtje is geweest en altijd binnen heeft gestaanquote:Op zondag 11 september 2011 13:32 schreef shiznuts het volgende:
Zelfde met een auto, dan is zilver helemaal in en jou en op een gegeven moment ben je toe aan iets anders.
Ruil 'em in bij het asiel zou ik zeggen... misschien krijg je nog een goede inruilkorting ook...
Krijgen we die muilkorf erbij dan?quote:Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou kun je wel semi lollig zitten doen, maar ben je nou serieus mbt die hond ophalen of niet?
Doe even normaal ofzoquote:Op zondag 11 september 2011 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar een nieuw interieur kan wel? Echt, zum kotzen.
Ja zeker. Die hele slowchatkliek vinden het ineens allemaal doodnormaal. Valt niet op hoor.quote:Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef Troel het volgende:
Kijk, je hebt er niet eens zelf voor gekozen! Wat onterecht dat iedereen je zo basht
Moet ik even over nadenken, die was best wel duur namelijkquote:Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Krijgen we die muilkorf erbij dan?
Ze hoeft hem ook niet terugquote:Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kan je 'm dan niet teruggeven?
Wat ben jij materialistisch.quote:Op zondag 11 september 2011 13:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doe even normaal ofzoIk kan toch moeilijk gaan verhuizen met kapotte meubels? Ik moest nieuwe meubels hebben.
Kap eens met die vooroordelen ofzo.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 13:35 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja zeker. Die hele slowchatkliek vinden het ineens allemaal doodnormaal. Valt niet op hoor..
Flikker toch een end op met je FHF. Wtf kan mij die FHF nou schelen en wat de neuk heeft dat te maken met dit topic? Jezus Christus, ik snap niet hoe ze zo'n dom wijf mod hebben kunnen makenquote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat ben jij materialistisch.Kijk eens in FHF, zie je mensen die pas echt waarderen wat ze hebben. Of het nu bij de rest van het interieur past of niet.
Daar zit wel wat in. Je zou hem natuurlijk in FHF aan kunnen bieden. Met wat geld toe en voer en alles is er misschien wel iemand blij mee.quote:Op zondag 11 september 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat ben jij materialistisch.Kijk eens in FHF, zie je mensen die pas echt waarderen wat ze hebben. Of het nu bij de rest van het interieur past of niet.
Nee, wij doen niet in levende wezens, hier staat hij prima.quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in. Je zou hem natuurlijk in FHF aan kunnen bieden. Met wat geld toe en voer en alles is er misschien wel iemand blij mee.
Dit is heel slim om tegen een mod te zeggen.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker toch een end op met je FHF. Wtf kan mij die FHF nou schelen en wat de neuk heeft dat te maken met dit topic? Jezus Christus, ik snap niet hoe ze zo'n dom wijf mod hebben kunnen maken
Gevraagd, dat ben ik.quote:Op zondag 11 september 2011 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Flikker toch een end op met je FHF. Wtf kan mij die FHF nou schelen en wat de neuk heeft dat te maken met dit topic? Jezus Christus, ik snap niet hoe ze zo'n dom wijf mod hebben kunnen maken
Ze moet hem eerst doodknuppelen dus? En dan noem je haar harteloos?quote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, wij doen niet in levende wezens, hier staat hij prima.
Mwah, uitzondering moet kunnenquote:Op zondag 11 september 2011 13:38 schreef Cat22 het volgende:
Nee, wij doen niet in levende wezens, hier staat hij prima.
quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 schreef Troel het volgende:
[..]
Ze moet hem eerst doodknuppelen dus? En dan noem je haar harteloos?
Heb ik serieus aan zitten te denken, maar ik zou toch graag zien dat hij bij een echt liefdevol baasje komt.quote:Op zondag 11 september 2011 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Of gooi hem over het hek bij de kinderboerderij! Doen ze met konijnen ook.
Ohja, en die arme hond dan? Die moet daar zo snel mogelijk weg. Als jullie haar bannen, wie weet wat ze dan met hem doetquote:
Eigenlijk wel he? Ik neem het mee naar achter.quote:
Nou ja, hij heeft iig genoeg te eten als hij ze hem bij de kinderboerderij over 't hek gooit!quote:Op zondag 11 september 2011 13:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ohja, en die arme hond dan? Die moet daar zo snel mogelijk weg. Als jullie haar bannen, wie weet wat ze dan met hem doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |