Nou ja, schildpadden en stichting Aap, dat had ik ook niet gedacht. Wat Oognip Multiply al zegt, misschien een beter plan (ook om zelf niet strafbaar te zijn en dat beestje de beste verzorging te geven) naar zoiets te brengenquote:Op zondag 11 september 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja die schildpadden kunnen dus zo naar stichting Aap, die zijn daarvoor.
Ze is duidelijk geen expert.
Dat is een katquote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding rechtsboven, allejezus, dat chico daar op wil
Face for radio.quote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat ding rechtsboven, allejezus, dat chico daar op wil
Ugly kitteh needs milk 2 OKquote:Op zondag 11 september 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar zelfs al is het een kat, allejezus wat een gedrocht zeg
Ik zie 1 apparaat met haar en verder een hoop rimpels en een lelijke katquote:Op zondag 11 september 2011 22:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Een naaktkat..liggen er nog 2 bij
en 2 teckels en naakte Juno
Sorry, maar gewoon echt bahquote:
Maar ik ben wel een beetje verliefd op zequote:Op zondag 11 september 2011 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja, schildpadden en stichting Aap, dat had ik ook niet gedacht. Wat Oognip Multiply al zegt, misschien een beter plan (ook om zelf niet strafbaar te zijn en dat beestje de beste verzorging te geven) naar zoiets te brengen
Huisartsquote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een beetje verliefd op ze! Dus het liefst houd ik ze zelf!
Anders ga ik gewoon langs de huisarts en als hij mij vertelt dat het niet legaal is ze te houden breng ik ze weg.
Ik denk dat de huisarts dat wellicht best zegtquote:Op zondag 11 september 2011 22:33 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Maar ik ben wel een beetje verliefd op ze! Dus het liefst houd ik ze zelf!
Anders ga ik gewoon langs de huisarts en als hij mij vertelt dat het niet legaal is ze te houden breng ik ze weg.
quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 22:36 schreef _Multiply86_ het volgende:
Zij heeft ook nog mooie katten hoor, naast die nakerds![]()
[ afbeelding ]
Het is een plaatje!quote:Op zondag 11 september 2011 22:40 schreef _Multiply86_ het volgende:
Is toch mooooi![]()
een naakte Diaz
![]()
[ afbeelding ]
Ze voelen heel warm aanquote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Het is een plaatje!
Maar ik vraag mij altijd af hoe die beesten zijn om te aaien!
Meteen weggeschopt of niet?quote:Op zondag 11 september 2011 22:44 schreef Oognip het volgende:
Er stond in het portiek een keer een kat te mauwen dus ik deed de deur open en schrok me helemaal de pleurisik dacht dat er een alien voor mijn deur stond maar het was een naaktkat
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlatenquote:
Gauw de deur weer dicht gedaanquote:
Bij Juno had ik daar geen last van in ieder gevalquote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlaten
Dan leg je ze in een stoel.quote:Op zondag 11 september 2011 22:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wordt zo'n huid niet onwijs vet? Ik hoorde dat als je naaktkatten hebt en die hebben op de bank gelegen dat ze vetvlekken achterlaten
quote:Op zondag 11 september 2011 22:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gauw de deur weer dicht gedaanen weer open, maar elke keer dat ie dichter naar me toe kwam gooide ik de deur weer dicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |