Nog een week?quote:
Geen idee, zal wel weer vanavond zijn of zoquote:
uhu!quote:Op zondag 11 september 2011 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog een week?Even loeren of er goed spul bij zit.
Op Pringles na zit er voor mij niks bijzonders bij.quote:Op zondag 11 september 2011 14:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu!
AH Cordonbleu schnitzel
Alle Friesche Vlag pappen
Alle Unox Cup a Soup en Goodnoodles
Alle Rustlers snacks
Alle Pringles
Alle Optimel drink literpakken
Hebbuh!
Die pringels eet Mike, die rustlers ook. De rest is wel te doenquote:Op zondag 11 september 2011 14:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Op Pringles na zit er voor mij niks bijzonders bij.Voor de lijn en voor de beurs is het dan ook beter dat ik de Appie links laat liggen. Eens kijken hoe het met mijn wilskracht is gesteld.
Baasje vragen of die op de hoogte is? Lijkt mij een eerste goede actie.quote:Op zondag 11 september 2011 15:01 schreef vencodark het volgende:
We hebben zelf 3 katten en bij ons in de buurt is een kat die ook regelmatig brokjes en melk van ons krijgt. Het is een erg lief beest en komt zeker een paar keer per week.
Hij heeft wel een baasje dicht bij ons in straat maar we kennen ze niet echt. Nu heeft dat arme beest sinds kort een ontstoken oogje en het gaat er elke dag slechter uit zien. Er loopt vocht uit en gister zag het er zelfs uit alsof het al blind is of een vliesje overheen zit. Het lijkt alsof zijn baasje er iig niet mee naar de dierenarts is geweest. We vinden het ontzettend zielig. Kunnen wij nu niet iets doen eigenlijk of gewoon maar niet mee bemoeien?
Ja, dat gaan we waarschijnlijk toch wel doen. Tijd terug was er ook zo'n soort iets met een pootje waar hij last van had. Toen had de eigenaar gezegd 'dat ie weleens zou kijken, als ie de kat nog eens zag.' Diervriendelijk indd, dat zeg je wel goed.quote:Op zondag 11 september 2011 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Baasje vragen of die op de hoogte is? Lijkt mij een eerste goede actie.
Als die er niks mee wil dan zou het vanuit diervriendelijk oogpunt goed zijn om toch zelf actie te ondernemen. Je kunt niks doen, maar dat is ronduit zielig voor poes.
Ik had minstens 3 kilo verwacht na die vla-metquote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Het was vanmorgen stralend. Maar ik geloof dat het nu weer gaat regenen. Ow, en ik ben een respectabele 3 ons aangekomen
Pingooquote:Op zondag 11 september 2011 14:44 schreef Oognip het volgende:
Ik heb echt zo'n lieve pleegvader
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik niet, maar ik had wel verwacht dat er niet veel af was gegaanquote:Op zondag 11 september 2011 16:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik had minstens 3 kilo verwacht na die vla-met
Zonder jou is er niks aan.quote:Op zondag 11 september 2011 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Wel lief dat jullie zo rustig aan hebben gedaan met posten omdat ik moest leren. Leest lekker makkelijk bij!
Ja, dat heb ik wel weer meegekregen. Niet alles gelezen, thoughquote:Op zondag 11 september 2011 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonder jou is er niks aan.![]()
Klik maar eens op de linkjes een aantal posts terug, we hadden een ander topic om ons mee te amuseren.![]()
Ook lekker indeed.quote:Op zondag 11 september 2011 18:48 schreef Goodbye het volgende:
Oh, pizza, daar heb ik ook zin inHier wordt het echt tagliatelle met roomsaus met kastanjechampignons en hamblokjes. Ook lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |