Dat klinkt als 'mijn' dorpskermis. Met alleen een café ipv een Bierzelt.quote:Op zondag 11 september 2011 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Owja, ik moet naar de kermis zometeen. Even kijken of de botsauto's, de kraam met eendjes hengelen, de kraam met ballengooien en dartpijltjes en de schiettent er weer staanZoals elk jaar. En natuurlijk de vreettenten
En de Bierzelt
Ik ga echt stuk hier, niet te zuinig. Het stond ook op twitter van de FPquote:Op zondag 11 september 2011 14:07 schreef Rewimo het volgende:
Geweldig hoe serieus sommige mensen erop ingaan
quote:Op zondag 11 september 2011 14:09 schreef Aloria het volgende:
Dit is dus toch echt een troll topic. Als jij een duur kleed hebt en je moet 3 keer per dag stofzuigen door een hond. Dan ruil je je huidige hond toch niet om door een hond alleen dan in het zwart.
Dan zit je nog steeds met het zelfde probleem.
Het is zondag en je verveelt je. Als je serieus was geweest had je het beest allang in een asiel gestopt. Want je toont weinig liefde voor dieren hier.
Slotje please
Viel spass!quote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef Rewimo het volgende:
Er zit iemand in mijn zij te porren. Ik moet naar de kermis
Ach, je weet waar het aan lag. En volgende week ben je vast weer afgevallen.quote:Op zondag 11 september 2011 14:27 schreef ElisaB het volgende:
Het was vanmorgen stralend. Maar ik geloof dat het nu weer gaat regenen. Ow, en ik ben een respectabele 3 ons aangekomen
Alsof hij dat soms toch al niet doetquote:
Naspelquote:Op zondag 11 september 2011 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Q is bezig met het naspel in haar topique.
Post van jou daar neerzetten dat je een garpjen maakte?quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 14:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Ow ja ts, nu ik je interieurpics gezien heb, adviseer ik om je niet te druk te maken om je hond. Er zijn ergere dingen gaande bij jou thuis!
Welnee.quote:Op zondag 11 september 2011 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Post van jou daar neerzetten dat je een garpjen maakte?![]()
Goffer!quote:
doe dan maar een ingquote:Op zondag 11 september 2011 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Na het naspel meestal een Ing toch?
Of een peuk, jij mag kiezen
OOHNEE NOG 1 WEEKquote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goffer!![]()
Vrijdag wel bij de Plus een aantal euro artikelen gehaald en twee voor de prijs van één.
wanneer komen ze neuken?quote:Op zondag 11 september 2011 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik kwam pas om 11 uur mn nest uit en ik zou zo kunnen slapen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |