mijn standpunt kan niet ontbrekenquote:Op zondag 11 september 2011 01:43 schreef LompeHork het volgende:
Id_do_her
Ik mis hier toch wat standpunten.Deze user is baas.
Waar is de spliff?quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Even wat kwaliteit in dit topic pompen
Exact, ik snap niet dat hij nog geen kwaliteitstopic in ONZ heeft gehad, dat kan echt niet hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn standpunt kan niet ontbreken
Dacht ik al wel.quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo, ik voel mij zeer vereerd na je FoBo berichtje, het stemt mij vrolijk.
Inderdaad oud, ik luister het ook eigenlijk nooit. Maar nu midden in de nacht is het een goed nummerquote:
Dit is niet meer dan terecht.quote:Op zondag 11 september 2011 01:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dacht ik al wel.![]()
Verder; Fobo
ja, je moet de nieuwe dancehall en reggae nemenquote:Op zondag 11 september 2011 01:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad oud, ik luister het ook eigenlijk nooit. Maar nu midden in de nacht is het een goed nummer
Goed bezig.quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Wat is niet meer dan terecht? Dat bericht over dat ik het wel had verwacht? Tjah, da's gekkigheid, maar dat berichtje in FoBo is wel meer dan terecht, want ik meen dat wél serieus.quote:Op zondag 11 september 2011 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is niet meer dan terecht.
FoBo.
quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan dat lied.quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
heb ik al gedaanquote:
geen zin inquote:Op zondag 11 september 2011 01:51 schreef JApieman het volgende:
[..]
ga een film kijken ofzo of een serie
geen slaap mangquote:
Ik krijg wel weer honger nu, maar ik wou eigenlijk een uur geleden al naar bed.quote:
maak slaapquote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
[..]
geen zin in
[..]
geen slaap mang
ow.quote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
[..]
geen zin in
[..]
geen slaap mang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de C in 1 keer hebt heb je gewonnen![]()
ik heb ook een kat mijn kat heet joeyquote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
vis is geen optie mijn kat vind van wel
mijn kat heet bruno¯_(ツ)_/¯![]()
Dat je het wel had verwacht uiteraard, de rest neem ik niet meer dan serieus. Anders zou je nickname boekdelen spreken en dat is niet de bedoeling.quote:Op zondag 11 september 2011 01:50 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Wat is niet meer dan terecht? Dat bericht over dat ik het wel had verwacht? Tjah, da's gekkigheid, maar dat berichtje in FoBo is wel meer dan terecht, want ik meen dat wél serieus.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef Dientje12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bingo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de C in 1 keer hebt heb je gewonnen![]()
pics van je katquote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik heb ook een kat mijn kat heet joey![]()
vet liefquote:als het een meisje kat is kunnen mijn kat en jouw poes misschien wel kindjes maken
¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 01:52 schreef Dientje12 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik winSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de C in 1 keer hebt heb je gewonnen∞![]()
FRapiekat.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef JApieman het volgende:
[..]
vet liefals het een meisje kat is kunnen mijn kat en jouw poes misschien wel kindjes maken
![]()
Nee, kwu um.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
spreek je dat uit als 'qwim'UI Made bij VanilleKwark.![]()
Poef.quote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
defack waarom zo'n moeilijke naam
Noem hem poef ofzo______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
![]()
![]()
Honden!Maar dan niet van die kleine keffertjes.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Uiteraard meneer.quote:Op zondag 11 september 2011 01:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat je het wel had verwacht uiteraard, de rest neem ik niet meer dan serieus. Anders zou je nickname boekdelen spreken en dat is niet de bedoeling.
Maar je weet.... Sommige dingen zijn geen gekkigheid. En dat herken je snel genoeg.Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Ik weet, daarom heet mijn kat Yindiquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Poef.______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________!
![]()
ooooooooohquote:Op zondag 11 september 2011 01:56 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik weet, daarom heet mijn kan Yindi![]()
HET IS HONTquote:Op zondag 11 september 2011 01:55 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Honden!Maar dan niet van die kleine keffertjes.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
En ik?quote:Op zondag 11 september 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, en alvast een kusje op de kater van Intronic.
Deze baas snapt het.quote:
Rezania niet; honden laat je niet op katten schijten, dat hoort andersom! Katten zijn baas, eckte huisdieren die jou laten doen wat JIJ zegt.
Even kijken of je de zin snapt![]()
![]()
Is er toevallig een TC aan de gang?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Wat ga je slapenquote:Op zondag 11 september 2011 01:56 schreef Omdatappel het volgende:
Oh, en alvast een kusje op de kater van Intronic.![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat alleen voor enkelvoud gelden?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
download dropboxquote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ik HAD GISTER EEN FILMPJE VAN MIJN KAD MAAR TINYPIC LOADE NIET OP
NEE DA'S FOUTquote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen voor enkelvoud gelden?Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
SPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef JApieman het volgende:
Wat een baas.SPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Aaaaaaaaaaawh wat schattigSPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oke: http://zippyshare.com/quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee wil niets downloaden wil uploadenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ja joh, die heeft de hele dag al hoofdpijn. Ik hoop écht dat ie nu lekker slaapt er nergens meer last van heeft. Arme Patje.quote:Op zondag 11 september 2011 01:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben net thuis!. is patrick al weg?
Omdat peer.![]()
Kom niet stoer doen met jou kat,SPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht ik post mijnent even
Mijne klapt joune![]()
Dus jij zegt dat katten eigenlijk de bazen van hun eigenaren zijn?quote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze baas snapt het.
Rezania niet; honden laat je niet op katten schijten, dat hoort andersom! Katten zijn baas, eckte huisdieren die jou laten doen wat JIJ zegt.
Even kijken of je de zin snapt
Omygawd it's so fluffy, I'm gonna die.SPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.![]()
ITS SO FLUFFFYYYYquote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omygawd it's so fluffy, I'm gonna die.![]()
quote:Ik zal het aan hem doorgeven morgen.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaawh wat schattig
¯_(ツ)_/¯![]()
Hoop ik ook want hi jkomt morgen hierquote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja joh, die heeft de hele dag al hoofdpijn. Ik hoop écht dat ie nu lekker slaapt er nergens meer last van heeft. Arme Patje.. pff moet ook slapenm, ga wel fokken op mobiel
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 01:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen, dat was nog voor Omdatappel.
Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Hehe, ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Hoop ik ook want hi jkomt morgen hier. pff moet ook slapenm, ga wel fokken op mobiel
Spreek je misschien zo nog even.
Trusten.Omdat peer.![]()
Huiskatten.
Tijgers.
Panters.
Leeuwen.
En andere wilde katten.
Is dat alles?SPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
duo penottie kadSPOILER: Mijn katOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ja.quote:Op zondag 11 september 2011 01:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat katten eigenlijk de bazen van hun eigenaren zijn?![]()
![]()
Tot zow, even tanden poetsen en zulks.quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehe, ja.
Spreek je misschien zo nog even.
Trusten.![]()
moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Is dat alles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯![]()
Weet je wat het mooiste is? Ik kom er nu pas achter dat de eerste letter van mijn Username met een hoofdletter geschreven is
quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef JApieman het volgende:
[..]Dude, wat een held.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.![]()
Naar de Chinees brengen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef Dientje12 het volgende:
Eet jullie kat ook kroepoek, rijst, patat en soms ook chips of vlees
mijne welIk geef hem je morgen wel terug.![]()
N al !quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Weet je wat het mooiste is? Ik kom er nu pas achter dat de eerste letter van mijn Username met een hoofdletter geschreven is![]()
![]()
wat een dunne kat mijn kat is baazigstquote:Op zondag 11 september 2011 02:00 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze wou de camera een tik geven![]()
oja in het afgelopen uurtje zijn er 2 bloody maries opgegaan hierSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Hij verslind desnoods de bank.quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef Dientje12 het volgende:
Eet jullie kat ook kroepoek, rijst, patat en soms ook chips of vlees
mijne welUI Made bij VanilleKwark.![]()
Ik dacht dat het een L was maar dan normaalquote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef Ikbenserieus het volgende:
Weet je wat het mooiste is? Ik kom er nu pas achter dat de eerste letter van mijn Username met een hoofdletter geschreven is![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:02 schreef JApieman het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
Hee ik ben geen hoer he, ik ben gewoon gratis.quote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef Intronic het volgende:
Fucking hoeren, sweltrusten. Behalve appeltje en patjen die zijn lief
.
∞![]()
Omdat je ze kent van de Tinyychat.quote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef Intronic het volgende:
.
Wie ?quote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef Intronic het volgende:
.
![]()
Mijne is goed in vorm,quote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wat een dunne kat mijn kat is baazigst
zodat ze weg kan rennen omdat ze laf is
Daarom is die van mij koningin![]()
inmiddels de driedequote:Op zondag 11 september 2011 02:03 schreef Dalando het volgende:
oja in het afgelopen uurtje zijn er 2 bloody maries opgegaan hierSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Nee oook IRL niet hatenquote:Op zondag 11 september 2011 02:04 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Omdat je ze kent van de Tinyychat.![]()
Genoeg kad en hont, nu over konijnon hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:05 schreef Oerbeer het volgende:
Genoeg kad en hont, nu over konijnon hebben...wootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Genoeg kad en hont, nu over konijnon hebben...Dit vraagt om het liedje flappieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leeft hij nog?quote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jan Moes had ooit een mooi filmpje over haters.![]()
![]()
Oke, jammer dat mijn kat geen ballen meer heeft anders konden ze reproduceren.quote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Slechts 1 van de 2.
Poesjes zijn het, schatjes hoor.¯_(ツ)_/¯![]()
Wel een XXXL flappie...quote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit vraagt om het liedje flappie![]()
Genoeg kad en hont, nu over konijnon hebben...Vlaamse Reus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, ze zijn beiden geholpenquote:Op zondag 11 september 2011 02:06 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oke, jammer dat mijn kat geen ballen meer heeft anders konden ze reproduceren.![]()
![]()
Je bent dronken geworden door jumbo sinaasappeldsap?quote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef Intronic het volgende:
Mensen die niet jumbo sinaasappeldsap.
∞![]()
hoor nooit meer wat van hemquote:Op zondag 11 september 2011 02:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vast wel, zulke bazen sterven nooit uit.![]()
![]()
ja man gr grquote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent dronken geworden door jumbo sinaasappeldsap?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje veel wit maar dat is omdat anders m'n broertje erbij op staat.¯_(ツ)_/¯![]()
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER FUCKING FACESpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Hmm ja, toen hij bij 1 van z'n video's 3 duimpjes omhoog kreeg en 2000 omlaag, kwam dat toch wel hard aan denk ik. Maar wees niet bang, hij maakt zijn comeback nog welquote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hoor nooit meer wat van hem
∞![]()
Lekker nummer inderdaad.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER FUCKING FACE∞![]()
en die is ook op. laatste beetje tomatensap opmakenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
wie de fuck is datquote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
quote:Op zondag 11 september 2011 02:08 schreef JApieman het volgende:
[..]Tof beest, kijkt lekker gezellig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een beetje veel wit maar dat is omdat anders m'n broertje erbij op staat.Mijn poest deelt mede geen interesse te hebben, sorry.quote:Op zondag 11 september 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
YEAH
YEAH
YEAH
YEAH
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER-
CUM ALL OVER FUCKING FACE![]()
![]()
ook zo'n persoon die zo'n leven moet zoekenquote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ja hij was net wakker ofzo.quote:Op zondag 11 september 2011 02:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tof beest, kijkt lekker gezellig!
[..]
Mijn poest deelt mede geen interesse te hebben, sorry.
¯_(ツ)_/¯![]()
Holy shitquote:Op zondag 11 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Die boer staat er zo vrolijk op.
∞![]()
Lief klein konijntje...quote:Op zondag 11 september 2011 02:10 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]Die boer staat er zo vrolijk op.
![]()
Wel een lekker ding.quote:Op zondag 11 september 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
ook zo'n persoon die zo'n leven moet zoeken
¯_(ツ)_/¯![]()
Ik heb eens een volwassen exemplaar gezien toen ik 8 was, dat beest was groter dan ik toen was.quote:
quote:Op zondag 11 september 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Helaas herkenbaar, die van ons kijken dan altijd zo van "raak me aan en sterf mongool"
¯_(ツ)_/¯![]()
peeeeeeeeeedoooooooooooooooquote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
![]()
Zo'n groot beest wil je toch niet in je huis hebben?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
De beestjes hier zijn enger dan mijquote:![]()
Het klopt niet helemaal hier, de natuurlijke verhoudingen.![]()
Als het huis groot genoeg is, waarom niet?quote:Op zondag 11 september 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n groot beest wil je toch niet in je huis hebben?Ik geef hem je morgen wel terug.![]()
Dat monster zou maar ineens hitsig worden en tegen je aan gaan rijdenquote:Op zondag 11 september 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n groot beest wil je toch niet in je huis hebben?
∞![]()
Mijn kat was eerst altijd vet aanhalig maar nu wordt het steeds minder. Wel jammer. Hij komt wel 's ochtends door je raam om je wakker te maken als je raam open staat en dan gaat ie bij je in bed liggen.quote:Op zondag 11 september 2011 02:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De beestjes hier zijn enger dan mij![]()
Het klopt niet helemaal hier, de natuurlijke verhoudingen.
¯_(ツ)_/¯![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat monster zou maar ineens hitsig worden en tegen je aan gaan rijdenWelterusten!quote:Jij was toch zo moe?quote:
ja moe, maar k slaap nog niet, even fotos en videos bekijken van vanavondquote:Op zondag 11 september 2011 02:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Welterusten!
[..]
Jij was toch zo moe?![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Mijn kat was eerst altijd vet aanhalig maar nu wordt het steeds minder. Wel jammer. Hij komt wel 's ochtends door je raam om je wakker te maken als je raam open staat en dan gaat ie bij je in bed liggen.
Die van ons blijven 's nachts gewoon binnen, zodat ze andere mensen niet lastig vallen. 's ochtends gaat de deur open naar onze slaapkamer, dan begint menig poes op mijn arm te bijten vanwege aandacht.
LEUKE BEESTEN JOH!![]()
![]()
![]()
PARTY PARTY
LOOKS LIKE A PARTY
A PARTY IN THE JAILCELLSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Die van ons blijven nu ook 's nachts binnen maar ik slaap nogal laat uit in het weekend/ de vakantie.quote:Op zondag 11 september 2011 02:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van ons blijven 's nachts gewoon binnen, zodat ze andere mensen niet lastig vallen. 's ochtends gaat de deur open naar onze slaapkamer, dan begint menig poes op mijn arm te bijten vanwege aandacht.
LEUKE BEESTEN JOH!![]()
¯_(ツ)_/¯![]()
Nou zeg gedraag je.quote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Foto's van je poes. We hebben jouwe nog niet gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞![]()
Welk spel?quote:Op zondag 11 september 2011 02:18 schreef Oerbeer het volgende:
Ik ga zo eens oude dos spelletjes spelen...Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Idem, maar gelukkig hebben wij een tussenwoning en dus deuren tussen verschillende verdiepingenquote:Op zondag 11 september 2011 02:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Die van ons blijven nu ook 's nachts binnen maar ik slaap nogal laat uit in het weekend/ de vakantie.![]()
![]()
OH YEAH IM THE FUCKING GREATEST FUCKCOP AROUND THERE
OH WHAT IS HE DOING THERE
YEAH PRISINORS YOU BETTER SUCK EACHOTHERS COCK YEAH
SUCK EACHOTHERS COCK IN THE JAILCELLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
en dan op het ritme van born in the USA
die van mij pit op het voeteneind..
Maar op het moment ligt ze in het midden van me nest..
Hoezo ik moet maar op de bank slapen
Tyfus beest![]()
![]()
Ik ken alleen SAM, ja ik heb nog spelletjes gespeeld die op een floppy stonden.quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Commander keen,
SAM,
Chewy,
Jazz Jackrabbit 1, etc.
Nostalgie
Digger en Big Red Racing waren ook zo goedquote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Commander keen,
SAM,
Chewy,
Jazz Jackrabbit 1, etc.
Nostalgie
∞![]()
Hoe kom je aan commander keen????quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Commander keen,
SAM,
Chewy,
Jazz Jackrabbit 1, etc.
Nostalgie
Dat speelde ik vroeger altijd![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Commander keen,
SAM,
Chewy,
Jazz Jackrabbit 1, etc.
NostalgieAlles wat ik vroeger speelde!
Commander Keen was trouwens pas echt baas vanaf deel 4, toen waren de graphics net aan acceptabel!![]()
Die ga ik eens DL'en.quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Digger en Big Red Racing waren ook zo goed![]()
![]()
http://www.abandonia.com/(...)+My+Baby+Sitter.htmlquote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan commander keen????
Dat speelde ik vroeger altijdGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ergens gevonden op een site. Na intens speurwerk...quote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan commander keen????
Dat speelde ik vroeger altijdJa mee eensquote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alles wat ik vroeger speelde!
Commander Keen was trouwens pas echt baas vanaf deel 4, toen waren de graphics net aan acceptabel!![]()
![]()
watquote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.abandonia.com/(...)+My+Baby+Sitter.htmlSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Oh? Dat ging jou makkelijker afquote:Op zondag 11 september 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.abandonia.com/(...)+My+Baby+Sitter.html![]()
![]()
Die geluidjes van SAM altijd...quote:Op zondag 11 september 2011 02:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken alleen SAM, ja ik heb nog spelletjes gespeeld die op een floppy stonden.Toch redelijk hip voor 1993.
![]()
Ik weet dat de meeste DOS spellen abandonware zijn, dus gewoon even abandonware Googlen.quote:
keeep looking avataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
The Last Airbender?quote:Op zondag 11 september 2011 02:22 schreef Dalando het volgende:
keeep looking avataaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ome Hork gaat lekker slapen, trusten kinders.![]()
Speciale groetjes aan Ikbenserieus, Oerbeer en Dalando, omdat baas.(nohomo natuurlijk)
![]()
Net gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een egel als je goed kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ie nog wat jonger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef LompeHork het volgende:
Speciale groetjes aan Ikbenserieus, Oerbeer en Dalando, omdat baas.(nohomo natuurlijk)
![]()
![]()
Slaap welquote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef LompeHork het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Net gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een egel als je goed kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ie nog wat jonger was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welterusten!quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef LompeHork het volgende:
WE WILL OWN YOU LIKE WE OWN IRAQ AND AFGHANISTAAANSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Slaap zequote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef LompeHork het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Net gemaakt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een egel als je goed kijkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen ie nog wat jonger was.Leuwk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een getijgerde![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:24 schreef LompeHork het volgende:
THAT WAS PRETTY BAD
WHO DISTONNECTED MEEEEEE
THAT WASNT NICE AT ALL
BUT IM FUCKING BAAACK
WHAT THE HELL IS GOIN ON
I WONT SHUT UPPPPPPPPPP
IM AMERICAN
I GOT THE RIGHT TO SAY
ANYTHING WHAT I WANT TOOOSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heel liefquote:Op zondag 11 september 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lief heDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
![]()
![]()
Jij bent vrolijk zeg...quote:Op zondag 11 september 2011 02:28 schreef Dalando het volgende:
THAT WAS PRETTY BAD
WHO DISTONNECTED MEEEEEE
THAT WASNT NICE AT ALL
BUT IM FUCKING BAAACK
WHAT THE HELL IS GOIN ON
I WONT SHUT UPPPPPPPPPP
IM AMERICAN
I GOT THE RIGHT TO SAY
ANYTHING WHAT I WANT TOOO![]()
![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Is je kad nu wakker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Ik ben een kat.quote:Op zondag 11 september 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kat is eigenlijk ook FOK!ker.∞![]()
quote:Op zondag 11 september 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dus jij komt net van je nest af en zij prepareerd de laptop al voor gebruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow hoe heb je hem dat geleerd![]()
Skillssss.quote:Op zondag 11 september 2011 02:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dus jij komt net van je nest af en zij prepareerd de laptop al voor gebruik?
Wow hoe heb je hem dat geleerd![]()
geef hem een brofist en gr van mijquote:Op zondag 11 september 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
da's oude foto
mn kat ligt nu te slapen naast meSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
HET IS KAD OF KADTquote:Op zondag 11 september 2011 02:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kat is eigenlijk ook FOK!ker.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
okequote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
geef hem een brofist en gr van mijhet is POUSquote:![]()
het is kttttttttttttttttttttttwepiojrsdkjflksjdgfksjdgnquote:Op zondag 11 september 2011 02:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Sowieso kadt, volgens de nieuwste Nederlandse spelling.![]()
ik heb geen kadt maar zou er wel een willenSpel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
Die spelling hanteren we al niet meer sinds 2003quote:Op zondag 11 september 2011 02:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
het is kttttttttttttttttttttttwepiojrsdkjflksjdgfksjdgn
∞![]()
Ja uit een nestje met allemaal broertjes en zusjes maar die kent ie nu dus niet meer want we hebben er maar 1, wel jammer.quote:¯_(ツ)_/¯![]()
Je wilt niet weten hoelang ik heb gezeurd voor die kat.quote:Op zondag 11 september 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
ik heb geen kadt maar zou er wel een willen![]()
![]()
Awh oke.quote:Op zondag 11 september 2011 02:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja uit een nestje met allemaal broertjes en zusjes maar die kent ie nu dus niet meer want we hebben er maar 1, wel jammer.![]()
![]()
LEER HET EENSquote:Op zondag 11 september 2011 02:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kat komt van Marktplaats.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
WRM DAN STIEFMOEDER ZN MOEDER EN VADER ZIJN NIET GESCHEIDEN HOOR WAS EEN HEPPIE FEMELIEquote:Op zondag 11 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
NIET EENS HALFBROERS EN ZUSSEN OF STIEFMOEDER¯_(ツ)_/¯![]()
JA MAAR DIE VADER GING VREEMD WEET MOEDER NOG NIET KOM JE NOG WEL ACHTER HOOR IS ALTIJD ZO ALTIJD DIE MANNEN WEER TFOEquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
WRM DAN STIEFMOEDER ZN MOEDER EN VADER ZIJN NIET GESCHEIDEN HOOR WAS EEN HEPPIE FEMELIE![]()
Hee, katten doen dat niet. En wij mannen ook niet altijd.quote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
JA MAAR DIE VADER GING VREEMD WEET MOEDER NOG NIET KOM JE NOG WEL ACHTER HOOR IS ALTIJD ZO ALTIJD DIE MANNEN WEER TFOE
∞![]()
HET IS MEENSTRIEMquote:Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
bronquote:Op zondag 11 september 2011 02:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hee, katten doen dat niet. En wij mannen ook niet altijd.![]()
zieligquote:Op zondag 11 september 2011 02:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja zielig dat ie die allemaal achter moest laten.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: