mijn standpunt kan niet ontbrekenquote:Op zondag 11 september 2011 01:43 schreef LompeHork het volgende:
Id_do_her
Ik mis hier toch wat standpunten.Deze user is baas.
Waar is de spliff?quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Even wat kwaliteit in dit topic pompen
Exact, ik snap niet dat hij nog geen kwaliteitstopic in ONZ heeft gehad, dat kan echt niet hoor!quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijn standpunt kan niet ontbreken
Dacht ik al wel.quote:Op zondag 11 september 2011 01:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hallo, ik voel mij zeer vereerd na je FoBo berichtje, het stemt mij vrolijk.
Inderdaad oud, ik luister het ook eigenlijk nooit. Maar nu midden in de nacht is het een goed nummerquote:
Dit is niet meer dan terecht.quote:Op zondag 11 september 2011 01:46 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Dacht ik al wel.![]()
Verder; Fobo
ja, je moet de nieuwe dancehall en reggae nemenquote:Op zondag 11 september 2011 01:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Inderdaad oud, ik luister het ook eigenlijk nooit. Maar nu midden in de nacht is het een goed nummer
Goed bezig.quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Wat is niet meer dan terecht? Dat bericht over dat ik het wel had verwacht? Tjah, da's gekkigheid, maar dat berichtje in FoBo is wel meer dan terecht, want ik meen dat wél serieus.quote:Op zondag 11 september 2011 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is niet meer dan terecht.
FoBo.
quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb echt zo'n schijthekel aan dat lied.quote:Op zondag 11 september 2011 01:45 schreef Rodawa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |