Het is even afwachten welk land de hardste storm gaat krijgen. Beide hebben grote kans.quote:Op zondag 11 september 2011 10:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is in ieder geval weinig van te merken![]()
Echter iets zuidelijker is het raak, duid dus op dat katia over het noorden van ierland zal overtrekken. Ik weet niet of dit ook het daadwerkelijke pad zou wezen?
[ afbeelding ]
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 11-09-2011 om 10:53:38Wow, op basis van deze foto lijkt het idd waarschijnlijk dat Zeeland supercel over zich heen kreeg (weerwoord.be) http://t.co/vlj2LOA reageer retweet
Het is indd even afwachten.quote:Op zondag 11 september 2011 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is even afwachten welk land de hardste storm gaat krijgen. Beide hebben grote kans.
[ afbeelding ]
Prachtig.quote:Op zondag 11 september 2011 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:weermanreinier twitterde op zondag 11-09-2011 om 10:53:38Wow, op basis van deze foto lijkt het idd waarschijnlijk dat Zeeland supercel over zich heen kreeg (weerwoord.be) http://t.co/vlj2LOA reageer retweet
Wow.
Je had er op uit moeten gaan, dan had je schitterende plaatjes gehad. Ik zie foto's vanuit Zeeland he....quote:Op zondag 11 september 2011 12:05 schreef Fredo55 het volgende:
Hier 16mm gehad,een dorp verderop 30mm en Tholen heeft 47mm gehad.
Het bleeft constant lichten richting Tholen.
Nee er kan nog wel wat bij voor dit jaarquote:Op zondag 11 september 2011 12:14 schreef appelsientje het volgende:
En we zitten al weer ruim op 80 mm voor deze maand, hebben we ondertussen niet genoeg voor het hele jaar?
Ziet er leuk uitquote:Op zondag 11 september 2011 12:32 schreef meteo-online het volgende:
Echt op het randje hoor voor tornado, dikke hook bij Zeeland gezien op radar.
[ afbeelding ]
edit: Laat maar, begreep je verkeerdquote:Op zondag 11 september 2011 12:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier maar 50mm...dit had dik meer kunnen zijn als die onweersbuien over me heen waren gekomen.
Totaal 0.4mm gevallen, kan het nog steeds niet snappen dat het op niks is uitgedraaid
Ja dat had ik zelf niet verwacht.quote:Op zondag 11 september 2011 12:39 schreef Oom_Agent het volgende:
Leuk hoe zo'n vlekje dat om 18.15 west van Lille ontstond zo'n spektakel teweeg heeft gebracht.
Inderdaad, maar ik heb toch wel een mooie avond gehad.quote:Op zondag 11 september 2011 12:08 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Je had er op uit moeten gaan, dan had je schitterende plaatjes gehad. Ik zie foto's vanuit Zeeland he....
Ik had eerst het vermoeden dat hij de noordzee op ging.quote:Op zondag 11 september 2011 12:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja dat had ik zelf niet verwacht.
Ik dacht ooh beginnende onweersbui en het zullen er snel meer worden...tot de eerste berichten binnen kwamen
50mm voor deze maand he..tja dan is het ook nog maar de 11de natuurlijk.quote:Op zondag 11 september 2011 12:39 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Maar 50mm? Vind ik nog aardig wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |