Scheids stopt pas met fluiten als Ajax voor staat, dus ik verwacht binnen een paar minuten het fluitje van de scheids. Ook al moeten ze nog 20 min spelen.quote:
thnx wie is er beter?quote:
Jij bent echt zieligquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scheids stopt pas met fluiten als Ajax voor staat, dus ik verwacht binnen een paar minuten het fluitje van de scheids. Ook moeten ze nog 20 min spelen.
verwacht ik ook bij vvv-psvquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Scheids stopt pas met fluiten als Ajax voor staat, dus ik verwacht binnen een paar minuten het fluitje van de scheids. Ook moeten ze nog 20 min spelen.
ihihihiquote:
ajaxquote:
Niemand scoort tegen Tyton.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwacht ik ook bij vvv-psv
vvv scoort 2x via musa en dan rustig uitspelen tot de scheids fluit
Yes, ik wil ook onweerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Opnieuw helemaal niks in Eindhoven
Eindhoven u mad?
ajax roda jc 4-0quote:
wat zei jequote:Opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Oleguer, Vertonghen, Emanuelson, De Zeeuw, S. de Jong, Enoh, Rommedahl, Pantelic, Suarez.
Wissels: Vermeer, Lindgren, Gabri, Anita, Kennedy, Suk, Eriksen.
Opstelling Roda JC: Tyton, De Fauw, Vormer, Janssen, Junker, Hadaouir, Kruiswijk, M. de Jong, Saeijs, Delorge, Bodor.
Wissels: Castro, Kah, Lachambre, Svärd, Meulens, Sutchuin Djoum, Yulu-Matondo.
''Niemand scoort tegen Tyton. ''quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajax roda jc 4-0
[..]
wat zei je
dat deed suarez dus 4 keerquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
''Niemand scoort tegen Tyton. ''
Urzaiz 2quote:
echt héquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die speelt jammer genoeg niet meer in Nederland.
En wat als Ajax de 2-2 maakt?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Heracles 2-2 maakt ga ik... juichen...
serieusquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waar komen joden toch vandaan? Almelo hier ver vandaan!
ookquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En wat als Ajax de 2-2 maakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |