Hij scoort toch, wat klaag je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen ze zo slecht verdedigen. De jong met dat hakje gaf de perfecte bal voor plet
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:36 schreef BobW het volgende:
Ik denk dat PSV de rode kaart gaat aanvechten bij de KNVB
Haha moet je maar geen kunstgras hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Smoofie het volgende:
Hoe kunnen ze zo slecht verdedigen. De jong met dat hakje gaf de perfecte bal voor plet
FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU
ik zeg: scoort geen berg kost een beetjequote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij scoort toch, wat klaag je?
Dus? HIj verpest het bij het verdedigen voor Jan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij scoort toch, wat klaag je?
Op VZquote:
Moet Jan maar een echte leider zijn met zijn kutstem, daar wil niemand naar luisteren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? HIj verpest het bij het verdedigen voor Jan.
Ownt!quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Rood voor Ebecillio
Kan hij tenminste volgende week niet spelen
:S :S :S :S :S :Squote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op VZ
mrstylo
10 september 2011 om 22:35
Ik denk dat PSV de rode kaart van Ebecilio gaat aanvechten bij de Knvb. Ik had hem graag in de basis gezien tegen Psv. :S
VZ, Tokkiewebsite. allemaal neppe supportersquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op VZ
mrstylo
Ik denk dat PSV de rode kaart van Ebecilio gaat aanvechten bij de Knvb. Ik had hem graag in de basis gezien tegen Psv. :S
Wat een sukkel, flauwe grapquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Op VZ
mrstylo
Ik denk dat het FcTwente isquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft hier ook een account
Dacht al jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij heeft hier ook een account
Nee gewoon zelfde naamquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk dat het FcTwente is
haters zullen hatenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef Doublepain het volgende:
VZ![]()
Eerlijke mening over Ajax en Barça is IP ban daar.
Ik kreeg een ban mijn meningen heletijd verwijdert werden en uiteindelijk 0 reputatie had ofzoietsquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:41 schreef Doublepain het volgende:
VZ![]()
Eerlijke mening over Ajax en Barça is IP ban daar.
En dan iemand anders serieus erop ingaan. Zegt genoeg over VZ...quote:
Lekker bezig jongenquote:Cabral
10 september 2011 om 22:41
Eindelijk staat Ajax waar het altijd hoort te staan. Ebecilio deed het verrassend genoeg goed, speelde degelijk. Al was die rode kaart natuurlijk onnodig.
Bijna iedereen speelde wel een goede wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |