SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Het waren radicale Moslims, denk je nou echt dat zij zionisten zijn?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Het waren de zionisten , niet de haatbaarden
Dat hebben ze alleen maar gezegd om Irak binnen te vallen en binnenkort Iran.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het waren radicale Moslims, denk je nou echt dat zij zionisten zijn?
Beter toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dat hebben ze alleen maar gezegd om Irak binnen te vallen en binnenkort Iran.
Nooit bewezen dat hetnmoslims waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het waren radicale Moslims, denk je nou echt dat zij zionisten zijn?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je wil vast een vliegtuig voor je verjaardag. Ik zal hem op spectaculaire wijze laten bezorgen.
Pas maar op, de digirecherge zit je nu ws op de hielen...quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef bartje01 het volgende:
Ik ga met een vliegtuig het WTC laten instorten. Goed plan?
ER WAREN GEEN VLIEGTUIGEN OP 11 SEPTEMBER 2001 IN HET WTC GEVLOGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:15 schreef bartje01 het volgende:
Ik ga met een vliegtuig het WTC laten instorten. Goed plan?
Nou Iran is gevaarlijk en zo. En het Iraanse volk moet beter worden behandeld.quote:
Uit onderzoek, wat door de FBI en CIA is uitgevoerd, is gebleken dat de terroristen radicale moslims waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nooit bewezen dat hetnmoslims waren.
Dat is wat de media zegt ja. Ik ben het eens met pz.
Dan noem je ook wat hequote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uit onderzoek, wat door de FBI en CIA is uitgevoerd, is gebleken dat de terroristen radicale moslims waren.
Waarom moest ik lachen?quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:22 schreef JellyBeanz het volgende:
Mensen die denken dat er iets is gebeurd op 11 september
Allemaal fata morgana!!
Ja en we moeten er ook allemaal vanuit gaan dat die onderzoeken goed gedaan zijnquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uit onderzoek, wat door de FBI en CIA is uitgevoerd, is gebleken dat de terroristen radicale moslims waren.
Iran is een land van vrede.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou Iran is gevaarlijk en zo. En het Iraanse volk moet beter worden behandeld.
Ja waar je wordt gestenigd als je een scheet laat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iran is een land van vrede.
De CIA geloven ? watquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat moet wel stoppen natuurlijk , maar iran heeft nog nooit een oorlog gestart.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja waar je wordt gestenigd als je een scheet laat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |