Maar op FF heb ik al m'n favorieten, bladwijzers enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Schat asjeblieft, ga over op Chrome![]()
.
1 2 3 | .isFoeTop { display:none!important } |
Dat kun je toch ook overzetten op Chrome?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar op FF heb ik al m'n favorieten, bladwijzers enzo.
Wat at je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb weer heerlijk gegeten.
Voer dan op zijn minst een update uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geschiedenis ook enzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook overzetten op Chrome?
Importeren naar Chrome.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Foes helemaal foetsie doen.
Je kan zelfs kiezen wat je wilt. Alleen tabbladen, geschiedenis, favorieten/bookmarks, etc...quote:
ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
'Sup bitches. Wie heeft er wilde plannen voor vanavond?
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.quote:
Arm kind.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Wat versta je onder wild?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
oke ff fixen danquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan zelfs kiezen wat je wilt. Alleen tabbladen, geschiedenis, favorieten/bookmarks, etc...
En mij dan?quote:
Pils drinken met Ragboerquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Vakantiefoto's kijken bij vrienden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
'Sup.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Oja, jullie gingen stappen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pils drinken met Ragboer
Ok.quote:
Euh, iets anders dan achter de PC zitten te FOK!ken.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij ik dan?
Of zijn we dan een ongetrouwd sekskoppel?
Ik heb iig geen snor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij dan?
Watquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij dan?
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.
Motherfucker! In Utreg zeker?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pils drinken met Ragboer
wat wat zak patat hihi wat flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen XDquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb iig geen snor.
[..]
[..]
Wat
IE!quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?
Fuckbuddy's worden? Ik hou wel van snorren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?
Euhm. Dat red ik wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Euh, iets anders dan achter de PC zitten te FOK!ken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat wat zak patat hihi wat flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen XD
Sorry
GAST IK MOET NOG ETENquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij kan Coban wel lekker tongzoenen...
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuckbuddy's worden? Ik hou wel van snorren.
Ik denk dat ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
coban kan wel meer met haar tongquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Shit, dat was waar ook. Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij is getrouwd. Ik is moslim.
Het scherm is een beetje grootquote:
Ik zit hier op een 720p HD laptop scherm. wat nu?quote:
Wtfffquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Ze ziet er alleen maar de voordelen van inquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Wtfff
ik heb net al gegeten maar nu ligt alles weer op mijn schoot.
Kan ik nog een keer etenyeah. Profitt
MET WATquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DALANDO HOE DOE IK EEN THEMA
Neem een abo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DALANDO HOE DOE IK EEN THEMA
Gast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pirate bay gespot, BREIN gebeld.
In Chrome, ik klik op een thema en dan 'toevoegen aan Chrome' en dan installeren maar gebeurt niks mangquote:
Herstart chrome nsquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Chrome, ik klik op een thema en dan 'toevoegen aan Chrome' en dan installeren maar gebeurt niks mang
Hahah zoveel droogheidquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dat was waar ook. Helemaal vergeten.
SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rule number one: Stay optimisticquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze ziet er alleen maar de voordelen van in
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
2 browsers. 2 schermen?SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Jij hapt altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast.Ga eens even ergens anders triest doen.
BREIN vervolgt niet eens consumenten van downloads, alleen de producenten.
watquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef LompeHork het volgende:
"Poes, jij ruikt ook naar aarde, moeten wij jou ook wassen?" Hoor ik hier net iemand roepen
Waarom niet gewoon tabbladen?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je die functie van Windows 7 niet?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik prefereer lompheid!quote:
Een van onze poezen heet "Poes", misschien maakt dat het wat logischer.quote:
Ik draai XPquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?
[..]
Ken je die functie van Windows 7 niet?
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?
[..]
Ken je die functie van Windows 7 niet?
Tering, nu ben ik speciaal in de ogen van P_z.quote:
Mooi, koop jij een CDtje voor me? En installeer je alle games + applicaties even opnieuw? En download je dan ook meteen even al mijn bestanden opnieuw?quote:
Ik heb er 2.quote:
Ja misschien wordt het wel watquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tering, nu ben ik speciaal in de ogen van P_z.
quote:
Nee, ik heb een desktop. Maar ik heb ook een netbook die ik alleen gebruik voor internet en Word op school.quote:
Veel te duur.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt geld over hebt koop je een Alienware laptop
Wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef Plastic_zak het volgende:
Ezechielk klinkt vrouwelijk vind ik.
Ik heb Windows 7 Ultimate voor ¤70,- op surfspot.nl gekocht.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:42 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mooi, koop jij een CDtje voor me? En installeer je alle games + applicaties even opnieuw? En download je dan ook meteen even al mijn bestanden opnieuw?
Er is geen overstap van XP naar Windows 7, of ik moet Vista als tussenstap nemen maar dan moet ik dubbel betalen
quote:
Koop voortaan dit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, ik heb een desktop. Maar ik heb ook een netbook die ik alleen gebruik voor internet en Word op school.
Wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef coban het volgende:
[..]
Ja misschien wordt het wel wat
Ja netbook mag ook
@ pz: sorrie man ik vind je wel lief
Meh, ik vind Dell echt niets.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
Als je nou echt geld over hebt koop je een Alienware laptop
Die is baas jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Koop voortaan dit.
[ afbeelding ]
Asus Transformer
Gewoon de naam klinkt vrouwelijkquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou om te beginnen over je schoenenverhaal van gisteren.
je chrome doet het volgensmij niet...quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DALANDO JE EXTENSIE DOET HET NIET
Zie je nog een reden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gewoon de naam klinkt vrouwelijk
Kan gebeuren.quote:
Ok. Wat nog meer?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou om te beginnen over je schoenenverhaal van gisteren.
Dat bestond toen nog niet, maar ik ga het wel overwegen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Koop voortaan dit.
[ afbeelding ]
Asus Transformer
Alienware.quote:
Nou.. Pz en jij? Lekker samen kusjens en knuffolns enzo.quote:
Niets dat was het.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan gebeuren.
[..]
Ok. Wat nog meer?
Da's geen computer dat is een flatgebouw.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen FOK!ken op zo'n computer.
Ok. Dankjewel.quote:
Grapje kwam erachter dat ik nog de 'oude' versie had dus opnieuw geïnstalleerd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
je chrome doet het volgensmij niet...![]()
wat gebeurt er dan?
Uhm oké.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef coban het volgende:
[..]
Nou.. Pz en jij? Lekker samen kusjens en knuffolns enzo.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[ afbeelding ]
Echte bazen FOK!ken op zo'n computer.
Zeker de moeite waard, accu duur waar geen netbook tegenop kan en dan ook nog eens zulke goede prestaties.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat bestond toen nog niet, maar ik ga het wel overwegen.
Sowieso zijn dat geen laptops meer, dat zijn desktop vervangers.quote:Alienware.50% van de prijs is voor het merk.
Mag ik aan je knopjes zitten?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:46 schreef coban het volgende:
[..]
Nog een fetish. Geilen op elektronica. Hmm hmm.
Mijn netbook had een accuduur van 13 uur op de laagste stand toen ik hem kocht. Nu haalt hij net aan de 6.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard, accu duur waar geen netbook tegenop kan en dan ook nog eens zulke goede prestaties.
Dan heb ik liever gewoon een desktop.quote:[..]
Sowieso zijn dat geen laptops meer, dat zijn desktop vervangers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je vergeet de Noord-Koreaanse propaganda.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Kwangmyong
Enige internet zonder rotzooi
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Grapje kwam erachter dat ik nog de 'oude' versie had dus opnieuw geïnstalleerd.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik FOK! nu zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik FOK! nu zoPas je bookmarks aan, die namen zijn veel te lang en kunnen korter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook in klein typenquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Uhm oké.
Pst, die coban is helemaal gestoord.
[..]
Die post ik liever niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je vergeet de Noord-Koreaanse propaganda.
Maar zulke prestaties als de Asus haalt hij niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn netbook had een accuduur van 13 uur op de laagste stand toen ik hem kocht. Nu haalt hij net aan de 6.
[..]
Dan heb ik liever gewoon een desktop.
Oké.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik wil ook in klein typen
Cobanbaas
coban
![]()
Jij met je VP propaganda.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Die post ik liever niet.
Noord-Korea is fout, maar hun internet is geweldig(omdat geen zooi van banken)
Geen last vanquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Pas je bookmarks aan, die namen zijn veel te lang en kunnen korter.
Nee, inderdaad. Hoeveel kost zo'n ding?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:49 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar zulke prestaties als de Asus haalt hij niet.
Sowieso Arminquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu Coming Home van Armin van Buren op staan, wat een goud nummer!
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Ik heb nu On The Rise van Frontliner op staan, wat een goud nummer!
Zal een nachtje over het aanbod denken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit dus!Nu wil ik echt met je trouwen.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Noord Korea en de VS kies ik Noord Korea
Sorry, hardstyle is meer mijn smaak.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sorry, trance is meer mijn smaak.
En dan gezellig op vakantie naar zo'n speciaal kamp!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Als ik zou moeten kiezen tussen Noord Korea en de VS kies ik Noord Korea
Geweldig, echt fantastisch!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal een nachtje over het aanbod denken.
wat.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en nu ga ik huiswerken.
Op een fucking zaterdagavond.!
Als je je gedraagt is er niks aan de hand.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan gezellig op vakantie naar zo'n speciaal kamp!
[..]
Geweldig, echt fantastisch!
Lol wut?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en nu ga ik huiswerken.
Bye!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:53 schreef MarokkaanseKip het volgende:
en nu ga ik huiswerken.
Buitenlanders gaan toch standaard op vakantie naar zo'n kamp?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Als je je gedraagt is er niks aan de hand.
Kale koppen, niet te stoppen!quote:
Dat is het zeker.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef Rezania het volgende:
Ik moet toegeven dat dit echt een vet nummer is.
Later.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef coban het volgende:
Ik ga ook maar even weg, maybe straks wweer back. Jullie mogen nu huilen en janken.
Maak je wat geld naar mij over?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Oeh, Staatsloterij, brb, even miljonair worden.
Wel met mij delen want ik heb snor!quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Maar toch blijft mijn voorkeur uitgaan naar trance.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar toch blijft mijn voorkeur uitgaan naar trance.
Wel delen met je FOK!vriendjes hè?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:55 schreef LompeHork het volgende:
Heel mooi met windows movie maker ookquote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
Maar ik ga eem weg, ff slapen. Anders trek ik het zoepe met SV niet.
Tjoeloes.
Clips kijk ik nooit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:56 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heel mooi met windows movie maker ook.
Hostel 2.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Kom geef Flips een keigoede filmtip dat niet een horror of thriller genre betreft.
Ik ben een autist, wie nog meer dan hier?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:58 schreef stefanhaan het volgende:
Zo ik ben er weer mede autistjes
'Season of the Witch' of 'Bridesmaids'.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Kom geef Flips een keigoede filmtip dat niet een horror of thriller genre betreft.
Garpig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:58 schreef Dalando het volgende:
Kom laten we niet posten terwijl Rezania weg is
Natural Born Killers.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:59 schreef Flippiee het volgende:
Doe ik ook, alleen gaat het posten van een nummer dan wat lastig.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gebruik dan iets anders om muziek te luisteren.
quote:
Natural born killers it is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Natural Born Killers.
Running Scared.
Sin City.
Shark Night 3D.
Ik wil echt met je trouwen.quote:
Hardcore.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry al te veel verzoeken gehad, dus nee.
Dat word er nou iedere keer gevraagd als ik weer eens hossel.quote:
Ik heb hem hier ook. Kijken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Natural born killers it is.
Morgenavond, Effenaar.quote:
Ja op nummer een staat 3keernix uit juli 2010. Nummer 2 was naatje_1 Nummer 3 Happybob, nummer 4. Cosmo./Breezerslet17 en daarna de tel kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:08 schreef Dalando het volgende:
[..]Staat je "nog mee trouwen" lijst vol?
Ik sta ergens op plaats 50 of zo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op nummer een staat 3keernix uit juli 2010. Nummer 2 was naatje_1 Nummer 3 Happybob, nummer 4. Cosmo./Breezerslet17 en daarna de tel kwijtgeraakt.
Ik vroeg het mij gewoon af.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat word er nou iedere keer gevraagd als ik weer eens hossel.
Ah.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja op nummer een staat 3keernix uit juli 2010. Nummer 2 was naatje_1 Nummer 3 Happybob, nummer 4. Cosmo./Breezerslet17 en daarna de tel kwijtgeraakt.
Maar het klopt.quote:
Je wil mij echt niet als gezelschap nu hebben, ik zie er echt niet uitquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb hem hier ook. Kijken?
[..]
Morgenavond, Effenaar.
Mietje. Check je WA eens, van gisteravond.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je wil mij echt niet als gezelschap nu hebben, ik zie er echt niet uiten ik ben kei beroerd. Anders had ik heus wel ja gezegd
Want naar jou fietsen is sneller dan downloaden
Nee zo hosselbaar ben ik nu ook weer niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta ergens op plaats 50 of zo.
Ha (omgekeerde van ah. snap je xD )quote:
Wat is dezen remix.quote:
XD XD XD :Squote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee zo hosselbaar ben ik nu ook weer niet.
[..]
Ha (omgekeerde van ah. snap je xD )
Over wat?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik weer eens een topic openen ?
Kabouters met een houten been.quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik weer eens een topic openen ?
Ik heb oren en ogen die allebei in perfecte staat zijn, dus ja.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je niet lezen en luisteren?
JA maar toen wist ik nog niet dat ik me vandaag zieker zou voelen. Serieus man, ik zit nu onder de ibu om te surviven.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mietje. Check je WA eens, van gisteravond.
Dan klik je dat filmpje aan en ga je luisteren, is echt een goud nummer.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik heb oren en ogen die allebei in perfecte staat zijn, dus ja.
Nice.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JA maar toen wist ik nog niet dat ik me vandaag zieker zou voelen. Serieus man, ik zit nu onder de ibu om te surviven.
Wat ga je maken?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef Dalando het volgende:
Oh wacht het is nog geen nachtbagger.
Maar wel al weer 20:00, ik ga maar wat eten klaar maken
Speel dit maar na, als je dat lukt vind ik het echt knap van je.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef stefanhaan het volgende:
weet iemand een leuk akoestisch lied om te spelen?
Ik weet niks meer
Hehequote:Op zaterdag 10 september 2011 20:16 schreef Dalando het volgende:
Wacht die ogen vanlijken een beetje op die van SV.
Alleen als hij lacht. En dat doet hij veel.quote:
Haha.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen als hij lacht. En dat doet hij veel.
Nou kijk 2/3 van de tijd zit hij met z'n happyface en z'n oogjes achter zijn PC.quote:
Klinkt bekend.quote:
dat kan kloppen.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:18 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nou kijk 2/3 van de tijd zit hij met z'n happyface en z'n oogjes achter zijn PC.
quote:
Euhm doe maar niet, mijn mama begon al enge dingen te zeggen als dit wel een allergisch reactie is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nice.
Moet je van die zware ibu's hebben? Dat spul wat alleen op recept verkrijgbaar is.
"een beetje"quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Stoned ben ik nooit, hooguit een beetje dronken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
Boh in slaap gevallen tijdens voetballen kijken
Zo saai is RKC Waalwijk dusquote:Op zaterdag 10 september 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
Boh in slaap gevallen tijdens voetballen kijken
Allergisch voor ibu?quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Euhm doe maar niet, mijn mama begon al enge dingen te zeggen als dit wel een allergisch reactie is.![]()
dalando.nl/fok/rimshot.mp3quote:
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RKCquote:
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee aardig wat gedronken enzo. Maar 1-0 RCK:D:D:D
quote:Op zaterdag 10 september 2011 20:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Over 20 minuten begint de echte wedstrijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |