Maar op FF heb ik al m'n favorieten, bladwijzers enzo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Schat asjeblieft, ga over op Chrome![]()
.
1 2 3 | .isFoeTop { display:none!important } |
Dat kun je toch ook overzetten op Chrome?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Maar op FF heb ik al m'n favorieten, bladwijzers enzo.
Wat at je?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb weer heerlijk gegeten.
Voer dan op zijn minst een update uit.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
geschiedenis ook enzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook overzetten op Chrome?
Importeren naar Chrome.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Yep.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
Foes helemaal foetsie doen.
Je kan zelfs kiezen wat je wilt. Alleen tabbladen, geschiedenis, favorieten/bookmarks, etc...quote:
ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
'Sup bitches. Wie heeft er wilde plannen voor vanavond?
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.quote:
Arm kind.quote:
Ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Wat versta je onder wild?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
oke ff fixen danquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je kan zelfs kiezen wat je wilt. Alleen tabbladen, geschiedenis, favorieten/bookmarks, etc...
En mij dan?quote:
Pils drinken met Ragboerquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Vakantiefoto's kijken bij vrienden.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
'Sup.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
Oja, jullie gingen stappen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pils drinken met Ragboer
Ok.quote:
Euh, iets anders dan achter de PC zitten te FOK!ken.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij ik dan?
Of zijn we dan een ongetrouwd sekskoppel?
Ik heb iig geen snor.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij dan?
Watquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
En mij dan?
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die is al getrouwd met Aight1 en ik wil graag een vrouw zonder snor.
Motherfucker! In Utreg zeker?quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Pils drinken met Ragboer
wat wat zak patat hihi wat flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen XDquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb iig geen snor.
[..]
[..]
Wat
IE!quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?
Fuckbuddy's worden? Ik hou wel van snorren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef coban het volgende:
[..]
Pardon. Weetje wel niet hoe wild aantrekkelijk ik ben met mijn snor?
Euhm. Dat red ik wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok.
[..]
Euh, iets anders dan achter de PC zitten te FOK!ken.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
wat wat zak patat hihi wat flauw zo flauw dat je er zout bij moet doen XD
Sorry
GAST IK MOET NOG ETENquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij kan Coban wel lekker tongzoenen...
Neequote:Op zaterdag 10 september 2011 19:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Fuckbuddy's worden? Ik hou wel van snorren.
Ik denk dat ook.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
coban kan wel meer met haar tongquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Shit, dat was waar ook. Helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:36 schreef coban het volgende:
[..]
Nee![]()
Jij is getrouwd. Ik is moslim.
Het scherm is een beetje grootquote:
Ik zit hier op een 720p HD laptop scherm. wat nu?quote:
Wtfffquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
Ze ziet er alleen maar de voordelen van inquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef coban het volgende:
[..]
Wtfff
ik heb net al gegeten maar nu ligt alles weer op mijn schoot.
Kan ik nog een keer etenyeah. Profitt
MET WATquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DALANDO HOE DOE IK EEN THEMA
Neem een abo.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
DALANDO HOE DOE IK EEN THEMA
Gast.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pirate bay gespot, BREIN gebeld.
In Chrome, ik klik op een thema en dan 'toevoegen aan Chrome' en dan installeren maar gebeurt niks mangquote:
Herstart chrome nsquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Chrome, ik klik op een thema en dan 'toevoegen aan Chrome' en dan installeren maar gebeurt niks mang
Hahah zoveel droogheidquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Shit, dat was waar ook. Helemaal vergeten.
SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rule number one: Stay optimisticquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ze ziet er alleen maar de voordelen van in
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
2 browsers. 2 schermen?SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Jij hapt altijd zo lekkerquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast.Ga eens even ergens anders triest doen.
BREIN vervolgt niet eens consumenten van downloads, alleen de producenten.
watquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef LompeHork het volgende:
"Poes, jij ruikt ook naar aarde, moeten wij jou ook wassen?" Hoor ik hier net iemand roepen
Waarom niet gewoon tabbladen?quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:39 schreef Dimens het volgende:
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?SPOILER: Hoe ik FOK!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ken je die functie van Windows 7 niet?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik prefereer lompheid!quote:
Een van onze poezen heet "Poes", misschien maakt dat het wat logischer.quote:
Ik draai XPquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?
[..]
Ken je die functie van Windows 7 niet?
Jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je tijdens het vrijen je boxer aanhouden?
[..]
Ken je die functie van Windows 7 niet?
Tering, nu ben ik speciaal in de ogen van P_z.quote:
Mooi, koop jij een CDtje voor me? En installeer je alle games + applicaties even opnieuw? En download je dan ook meteen even al mijn bestanden opnieuw?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |