Zo zie ik jou de boel afschilderen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:42 schreef C_N het volgende:
ik weet niet waar jou informatie vandaan kom ?? maar waar staat dat de staat israel is een heiligboomtje ??
eny way , het is er lekker warm
zie je het toch niet goedquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zo zie ik jou de boel afschilderen.
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:47 schreef rakotto het volgende:
Soldaten op Egyptisch grond gebied vermoorden dmv luchtaanvallen en geen officiele excuses gekregen en dan nog afvragen waarom er na een maand na dit gebeuren de ambassade bestormd wordt.
Dat vermoorden is minder beschaafder dan een gebouw bestormen.
Het breken van een vredesakkoord door een actie van een groep niet georganiseerde burgers, lijkt me nogal drastisch. Dus zo bijzonder is dat niet van Netanyahu.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.
Uit ander topic:quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het beschaafd dat ondanks het bestormen van de ambassade in Egypte Netanyahu zich toch aan het vredesaccoord houdt.
Geef ik hier ook nog een keer antwoord: zelfs na het bestormen van de ambassade in Egypte houdt Netanyahu zich aan het vredesaccoord met Egypte. Netjes.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Uit ander topic:
Zich houden door Egyptisch grondgebied te treden en dan nog Egyptische soldaten te vermoorden?
Ik zie niet waar hij zich aan de akkoord hield. Hij had het een maand geleden (tijdens de nieuwe regering dan) verbroken.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geef ik hier ook nog een keer antwoord: zelfs na het bestormen van de ambassade in Egypte houdt Netanyahu zich aan het vredesaccoord met Egypte. Netjes.
Zag het drie kwartier geleden bij Nieuwsuur.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:38 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik zie niet waar hij zich aan de akkoord hield. Hij had het een maand geleden (tijdens de nieuwe regering dan) verbroken.
C_N, weet altijd meer dan de rest....quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:48 schreef C_N het volgende:
[..]
ja idd ,
zeker als de terroristen uit egypte en gazza kwamen en zich verschoolen bij het leger dat hun de gang liet gaan ,
ja sorry Israel doe dat juist niet , goed gehandeld jammer van de 6 doden maar ook jammer van de 9 doden israelishe burgers en de twee blijvende invalide israelish![]()
eigenlijk hadden wij de egyptishe kantoren in jerusalem moeten bestormen .
maar je ziet maar weer er is een groot verschil tussen deze barbaren en Israelishe burgers ,.
quote:FYI Dr. Doaa Galal, the brother of Police Captain Ahmed Galal who was killed by the Israeli forces on the borders had a shelling testimony about her late martyr brother who talked before his death ,after his injury. Police captain Galal told his sister that the Israeli forces knew that they were attacking Egyptian police forces as there is coordination between them in securing the borders. Unlike what Israeli claimed Galal and his soldiers were wearing the black uniform of CSF not Egyptian army uniform, Galal told his sister that the Israeli counter point knew everyone by name and rank , he kept calling them on radio channels but they did not answer. Galal was shot in his head.
Our officers and soldiers were killed by forbidden ammunitions according to the official forensic report. They are not animals for God sake. I do not know why human rights watch and other international human organization do not include this in its reports , being a military does not make you less human.
The first position of late Galal was to protect the Israeli embassy by the way !!
If SCAF and Egyptian government took correct steps to restore the rights of these men as well as our dignity , all this would not happen in the first place.
Over the last 10 years Israel violated officially Camp David accords and killed not less 50 officer and solider on our borders , we were forced to be silent because of the Mubarak regime that used to bury them in secret and threat their families if they dared to speak up.
Hij kan zoveel leugens verspreiden. Niemand kan dit bevestigen. EN er is geen "forbidden ammo". Alles mag. Alleen Napalm en Cluster Bommen zijn "verboden". Maar normale wapens schieten dat niet af ^^quote:
Er zijn zeker wel normale wapens die (in oorlog) verboden kogels afschieten. Zo zijn 'hollow points' etc. gewoon verboden. Dat wil niet zeggen dat die gebruikt zijn, maar de opmerking over verboden munitie hoeft dus niet incorrect te zijn, en ook niet dat het correct is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij kan zoveel leugens verspreiden. Niemand kan dit bevestigen. EN er is geen "forbidden ammo". Alles mag. Alleen Napalm en Cluster Bommen zijn "verboden". Maar normale wapens schieten dat niet af ^^
Hoezo zijn hollow points verboden? Amerikanen gebruiken Incendiary rounds en Armor piercing rounds in Iraq. Hollow points worden ook gewoon gebruikt door de Politie. Een normale 5.56 mm Nato breek in stukjes af in je lichaam. Is ook gewoon legaal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn zeker wel normale wapens die (in oorlog) verboden kogels afschieten. Zo zijn 'hollow points' etc. gewoon verboden. Dat wil niet zeggen dat die gebruikt zijn, maar de opmerking over verboden munitie hoeft dus niet incorrect te zijn, en ook niet dat het correct is.
Je hebt ruimdenkende mensen en je hebt idiotenquote:Op zaterdag 10 september 2011 22:43 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
C_N, weet altijd meer dan de rest....
Ben benieuwd hoe Israel zou reageren als het andersom zou zijn. Denk dat de wereld dan te klein zou zijn, de drones zouden heel Sinaï wegvagen.
Je hebt barbaren en je hebt nog een niveautje hoger, ook wel Israel genoemd.
Ze zijn in oudere verdragen verboden. Al kan ik niet vinden, of die nog steeds van kracht zijn. Overigens wil niet zeggen dat als Amerikanen het gebruiken het legaal is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo zijn hollow points verboden? Amerikanen gebruiken Incendiary rounds en Armor piercing rounds in Iraq. Hollow points worden ook gewoon gebruikt door de Politie. Een normale 5.56 mm Nato breek in stukjes af in je lichaam. Is ook gewoon legaal.
In een conflict is niets verboden op het gebied van ammo. En als het wel verboden zou zijn, dan verbreken de USA, de EU, Japan, Zuid-korea en andere landen met westerse wapens de regelsquote:Op zaterdag 10 september 2011 23:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze zijn in oudere verdragen verboden. Al kan ik niet vinden, of die nog steeds van kracht zijn. Overigens wil niet zeggen dat als Amerikanen het gebruiken het legaal is.
Er kan trouwens nog steeds wel een andere kogel daadwerkelijk verboden zijn. Maar helaas kan ik geen goede bron vinden over de huidige Law of War/Rules of Engagement die dit bevestigen of ontkrachten. Dus blijft dat giswerk.
Zonder meer klopt dat er Nederlandse media zijn die negatieve berichtgeving over Israël verdraaid en ze zo in een kwader daglicht zetten. Echter is het gemiddelde van de Nederlandse media toch nog steeds op de hand van Israël. En daar zijn er bij die feiten verdraaien.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt ruimdenkende mensen en je hebt idioten..
Overigens: ik zou maar naar C_N luisteren wat betreft gegevens. Onze selectieve nieuwsmedia brengen allemaal verdraaid nieuws meestal. Je moet bij de bron kijken, en dat is dus naar C_N luisteren.
Ik denk dat elk land wel oorlogswetten overtreed. Dat wil dus helemaal niet zeggen dat iets niet verboden is.quote:Op zaterdag 10 september 2011 23:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
In een conflict is niets verboden op het gebied van ammo. En als het wel verboden zou zijn, dan verbreken de USA, de EU, Japan, Zuid-korea en andere landen met westerse wapens de regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |